KESKUSTELUT > RISTIKOT > HS 7.8.2026
12603. HS 7.8.2026
Ylläpito6.8.2026 klo 21:22
Tänä perjantaina saatte aika perinteisen ristikon, pluspuolina ajankohtaisuus ja tyylikäs symmetrinen lausekokonaisuus.2. Germ Popo6.8.2026 klo 21:50
Nyt täytyy itsekin liittyä kuoroon ja moittia ristikon liiallista helppoutta. Vie ratkomisesta ilon melko tehokkaasti kun ristikon saa kerralla täyteen. Ja minä olen ratkojana ihan täysi tumpelo. Eikö vaikeusastetta voisi nostaa ihan reilusti?
3. Eikka6.8.2026 klo 22:09
Lainaus: 2. Germ Popo 6.8.2026 klo 21:50Nyt täytyy itsekin liittyä kuoroon ja moittia ristikon liiallista helppoutta. Vie ratkomisesta ilon melko tehokkaasti kun ristikon saa kerralla täyteen. Ja minä olen ratkojana ihan täysi tumpelo. Eikö vaikeusastetta voisi nostaa ihan reilusti?
Mukavaa tietysti kuulla ihmisten harrastussuunnitelmista, mutta miten kuoroon liittyminen liittyy tämän ristikon vaikeuden arviointiin? Ja yksinäiseen moitteeseen... Soolo, duo, trio, kvartetti jne. Kuinka monta ihmistä tarvitaan muodostamaan kuoro?
No joo, eikä ollut 24.7. ristikko tälläinen. Eikä Lars "Lalle" Valli voittanut kisassa.
KOMMENTOI