KESKUSTELUT > RISTIKOT > HS 3376

11996. HS 3376

Unelma19.6.2025 klo 12:00
Hyvää Juhannusta kaikille ratkojille. Sujuvasti ratkesi nämä väriläiskät. Aulis Lehdon taito laatia on ihailtavaa.
2. Rampe19.6.2025 klo 13:53
Reilusti yli puolet ristikosta oli täynnä, ennenkuin äkkäsin väriläiskien idean.
Mukava juhannusaukeama ja kerrankin myös sijoitettuna keskiaukeamalle.,
3. Ylläpito19.6.2025 klo 14:54
Seuraavalla sivulla on helpompiin mieltyneille ensimmäinen kesäristikko viidestätoista.
4. Ville19.6.2025 klo 15:07
Kiitokset Lehdolle aukeamaristikosta. Aatonatto kului rattoisasti.
5. Juho19.6.2025 klo 15:12
Ensimmäiseksi kiitos lehdelle keskiaukeaman käytöstä kerrankin oikeaan asiaan, olin sitä joskus päätoimittajaltakin toivonut. Väriläiskän idea selvisi vasta melko myöhään, mutta helpotti kuitenkin loppupelissä maaliin pääsemistä.
Hieno kokonaisuus kuitenkin.
6. Tarkkailija19.6.2025 klo 15:59
Väriäiskien merkitys selvisi minulle melko varhain, mutta punaisen viimeinen sana sekä valkoisen neljäs ja seitsemäs sana tuottivat tuskaa, punaisen osalta tosin vain risteävien osalta.

Naamakuvista ei kaikista tarvinnut tietää nimeä. Ylärivin mies jäi tunnistamatta - nimi on niin yleinen, että en alkanut etsiä. Alareunan nainen sen sijaan löytyi yllättävän helposti.
7. 69v mummo19.6.2025 klo 18:35
Väriläiskien merkityksistä ei mitään hajua, Samoin muutkin sanat tuottavat tuskaa! Kun keksin sopivan sanan, se ei sitten käykään. Olen tilaaja ja ratkonut näitä ikäni. Nyt ihan pihalla! Vihjeiyä please.
8. Artsi19.6.2025 klo 21:14
Olipa kiva ristikko. Väriläiskien merkityksen selvitessä ratkominen sai uutta tuulta purjeisiin. Pidin tästä ristikosta. Hienoa, että ristikko oli sijoitettu keskiaukeamalle.

Ainut mikä jäi mietityttämään oli keskellä lähes vasemmassa reunassa olevan koukeroisen kirjaimen ratkaisu.

Hyvää juhannusta
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *