KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS-KESKIS

11129. IS-keskis

Ahti Alamäki12.1.2023 klo 07:52
Iltasanomien maanantai 9.1.2023 KESKIS-ristikko.
Tuntuu,että ristikon pääkuva ei avaudu mulle mitenkään!
Entä muut,miltä tuntuu?
2. iso S12.1.2023 klo 09:05
Minulla avautumista hieman vaikeutti se, että ratkaisin digilehdestä printatun version ja mustetta säästäkseni pienensin pääkuvan 50-prosenttiseksi. Sellaisenaan kuvan katsominen ei avannut sisältöä riittävästi, mutta pääkuvasta lähtevät lauseet syntyivät poikittaisten sanojen avulla. Lauseita ja täysimittaista kuvaa katsomalla mitään ei jäänyt epäselväksi. Ylimmän lauseen hyväksyminen vaati ajattelun rukkaamista hieman joustavampaan asentoon, mutta voihan sen noinkin nähdä.

Hyvä keskis, tykkäsin, sopivalla vaivalla sanat siihen lykkäsin..
3. Eki12.1.2023 klo 09:09
Kerron nyt tässä, kun oli tarkoitus kertoa toisessakin säikeessä, että kuva on otettu roomalaisen hotellin pihalla. Toisen asian hahmottaminen vaatii tarkkaa silmää.
4. Elva12.1.2023 klo 09:12
Kyllä se avautui, viimeisenä kohtana kylläkin, kun tarpeeksi kirjaimia oli kasassa. Se on hyvinkin looginen, jos vähän miettii mitä pihoilla voisi olla.

Pidän kuvista jotka eivät avaudu heti, kuten esim. taannoiset babyporkkanat, jotka jäivät täysin pimentoon, kun en ollut koskaan niihin tutustunut. Samoin kumilenksukuva oli mainio.
5. Eki12.1.2023 klo 09:15
Kyllä minä kuten varmasti moni muukin laatija panee sivuun kuvia, jotka istuvat keskiksiin tai koviksiin.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *