KESKUSTELUT > RISTIKOT > ANUN VAIKEAT RISTIKOT
↶ Takaisin aiheisiin

8068. Anun vaikeat ristikot

TuomoLainaa18.7.2014 klo 14:20
Tuollaisen uutuuden löysin sattumalta lehtihyllystä ja näin is-kovisten ystävänä pitää sanoa että mukavan oloisia ristikoita näyttää olevan. Etenkin viimeisen sivun Nina Hännisen ristikko tarjosi harmaille aivosoluille mukavasti haastetta.
2. SirkkaLainaa26.7.2014 klo 16:34
Minä olen Mikkelistä yrittänyt löytää "Anun vaikeat ristikot"-lehteä, mutta en ole onnistunut löytämään, vaikka olen käynyt monissa kaupoissa ja kioskeissa etsimässä. Todennäköisesti on minulle liian vaikeita, mutta olisi kiva tutustua uuteen lehteen.
3. kari kämäräinenLainaa26.7.2014 klo 16:56
Lehtipisteen sivuilta löytyy, missä Mikkelin kaupoissa Anun vaikeat-ristikkolehti on myytävänä. Aika monta kauppaa oli mainittu. Täällä Iisalmessa vain kahdessa kaupassa, mutta niistäkin olivat jo loppuneet, kun kävin tsekkaamassa.
4. T.AvisLainaa1.8.2014 klo 15:44
Löysin lehden Ikaalisten kauppakeskus Kompista.
Ristikot eivät mielestäni olleet erityisen vaikeita, Sanasepon viisilamppuisella asteikolla ehkä kekimäärin 2 ja risat.
5. JLainaa1.8.2014 klo 19:46
Hyvä että tekevät porukalla. Katsoin netistä ei ylitä minkään kustantanjan rimaa nuo ristikot.
6. JLainaa1.8.2014 klo 19:59
Ai miksikö? Kuvavihje ruutu esimerkiksi orporuutu. Nuolella keinotekoisesti saatu siihen ruutuun kuva.
7. TopiLainaa12.9.2014 klo 14:25
Ostin viikko sitten ko. lehden ja tykkäsin kovasti. Tähän asti olen ratkonut Ristikkomestareita ja Passeli Pelikaaneja, mutta tämä tuntui minusta oikein riemastuttavalta tuttavuudelta. Ostan jatkossakin.
Kytke automaattinen viestien haku pois päältä
↶ Takaisin aiheisiin
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *