KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS-VIIKONLOPPU 28.-29.5. 2016

8874. IS-viikonloppu 28.-29.5. 2016

meester_Henk28.5.2016 klo 12:20
Ei Ekin kommenttia, eivät IS:n nettisivut toimi oikein ko. kohdassa, elämä muutenkin mennyt laiffin puolelle!

Jaska, pyydän toimintasuunnitelmaa. Aamulla kaupassa en tajunnut ostaa paperilehteä, kun digitilaus on olemassa.

Harkitsen vakavasti kahden Buranan ottoa normaalin yhden sijaan, jollei tilanne tästä parane.

Miten elämä voikin olla näin julmaa?

Terveisiä kaikille ristikoituneille ja tietysti muillekin ihanille ihmisille!
2. Eki28.5.2016 klo 12:31
Sori, unohtui. Minun kakspuolosenihan se siellä Helin taiteilemana.
3. O28.5.2016 klo 13:18
Näistä Ekin kakspuolosista aloitin jokin aika sitten täyttämään kovis-ristikoita.
Pääkuvakin oli minulle läheinen ja vastaus oivallinen. Monista hauskoista vihjeistä tässä muutama: MIELI MAASSA ja HYLÄTTY HESSUVETO, sekä NEROLLA NIIN KUTSUTTU.
(Hain lehden aikaisin aamulla.)

Kiitos nautinnosta Erkki Vuokila ja Heli Kärkkäinen!!!
4. meester_Henk28.5.2016 klo 13:19
Eki, ihan ystävällisesti, oletan, että sinulla on jonkin verran käytössäsi digitekniikkaa. Niiden kanssa on aika helppoa asettaa esim. viikoittaiset hälytykset päälle, jotta muistaisi luvatut velvoitteet. Itselleni tämä ei ole ongelma millään lailla, mutta ajattelen tässä muita muistisairaita.

Kiitokset upeista ristikoista viikko viikon jälkeen! Huoleni on alan jatkuminen, onhan nyt uusia nimiä, mutta kuitenkin. A. Skyttä yrittää levittää ilosanomaa, mutta riittäkö se? Antin kommentti?

Tämä meni nyt otsikon ulkopuolelle, mutta harrastajat toivottavasti reagoivat?

-K
5. meester_Henk28.5.2016 klo 13:25
Niin, edelleenkin IS:n nettisivuilta ei ristikkoa löydy. Olen asiasta jo valittanut, mutta viikonvaihde, viikonvaihde?
6. liitupiippu28.5.2016 klo 18:34
Eikö Ruotsin nuorimman pitäisi olla neljäs eikä kolmas?
7. Rampe28.5.2016 klo 20:57
O:n mainitseman HYLÄTTY HESSUVETO-vihjeen ratkaisin jo ristikkoa näkemättä. Erinomainen vihje se silti on.
Vasemman laidan skeitti- ja valkuaisainevihjeet olivat minun yleistiedoilleni liikaa, muuten ristikko oli kakspuolonen vaikeustasoltaan.
KOLME NELJÄ VIISI KUUSI-vihjeen ja ratkaisusanan yhteydestä minulla on vain hatara aavistus.
ps.
liitupiippu, kyllä pitäisi.
8. Eki28.5.2016 klo 21:24
No niinpä tosiaan pitäisikin.
9. O29.5.2016 klo 12:22
Rampe.
Ei se vihje vaikea ollut, mutta oli hyvin hauska! ;)
10. Rampe30.5.2016 klo 13:28
O,
hauska se oli ja hauska on joskus yrittää ratkoa tehtävää näkemättä kuinka pitkä sana siihen pitäisi edes syntyä.
Viimeksi pääsin elvistelemään huhtikuun Iisakissa kun joku tällä sivustolla ihmetteli Antti Skytän vihjettä VIRHTA.
Pitihän se lehti sitten ostaa, että pääsi tarkistamaan asian.
11. Lars9.6.2016 klo 21:13
On ollut vähän muuta hässäkkää ja vasta tänään pääsin kunnolla tämän kimppuun. Toki muutaman sanan olen silloin tällöin laittanut. Googlella pääsin niin pitkälle että sain täyteen mutta pari sanaa oudoksuttaa (todennäköisesti väärin) Saa antaa suoran vastauksen: MAKI TUOKIN ja se hyväksi kehuttu vihje HESSUVETO. Kiitos
12. Rampe9.6.2016 klo 21:22
Hylätty = I
Hessu= HOPO
Veto= IMU
13. Lars9.6.2016 klo 21:34
Kiitos, selvishän se MAKI tuollakin, googlesta varmistus.
14. jaana18.6.2016 klo 16:36
Koviksen ratkaisu oli tämän päivän lehdessä.

Voisiko joku kekseliäämpi avittaa seuraavissa mysteeriksi jääneissä kohdissa:

Vihje: KOLME NELJÄ VIISI KUUSI
Ratkaisu: AITTA

Vihje: aPKo
Ratkaisu: EURA
15. !!!18.6.2016 klo 16:52
O:n "makeilu" se vaan jatkuu!! Alkaa tympäistä tuo ylenmääräinen laatijoiden erikseen kiittely.
16. Rampe18.6.2016 klo 17:05
jaana, SaPKo on seura Savonlinnasta eikä numeroissa ole yhtään A-kirjainta.
Huutomerkkirivillä taitaa olla pallo hukassa ?
17. jaana18.6.2016 klo 17:21
Kiitos Rampe! Tiesin, että Sinuun voi luottaa...
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *