KESKUSTELUT > RISTIKOT > ENNÄTYS(KÖ)?

8120. Ennätys(kö)?

Kyllikki25.8.2014 klo 10:20
Olen yli 15 vuotta täyttänyt (80-100%) ja lähettänyt jokaisen PuPen numeron, sekä noin puolet ajasta myös Mustan. Onko matemaattisesti mahdollista, että en koko tänä aikana ole saanut yhden yhtä rahavoittoa. Ei se raha, mutta pettymys kuukausi toisensa jälkeen. Olen lukenut, että arvonnat eivät olisi reiluja (tämä ei mitenkään tarkoita Ekin puljua!), mutta kummasti siellä on aikaisemmin vilahdellut samoja nimiä.
Mutta nytpä sitten tömähti 20,- tilille! Sainhapan tämänkin ihmeen kokea. Ja kutakuinkin kreivin ajoissa, sillä parantumaton syöpä ei anna armoa.
On tämä uskomattoman hieno harrastus, sääliksi käy niitä, jotka eivät edes kokeile. Ja PuPe on ehdottomasti lehdistä parhin, ei ole edes kilpailijaa. Värikäs, monipuolinen, vihjeet ovelat ja tarkat, niin että vastauksen oikeellisuutta ei tarvitse arvailla, kunhan sen on ensin keksinyt!
Kiitokset niille, jotka ovat selittäneet "ymmärtämättömät" kohdat. Hyvää jatkoa kaikille!
2. Teemu25.8.2014 klo 15:43
Onnea Kyllikki.
(See you in hell.)
3. Eeva25.8.2014 klo 16:51
Onnetar on oikullinen.
Itse olen lähettänyt vasta kolme tai neljä lehteä ja kahdesta olen saanut t-paidan.
4. Wexi26.8.2014 klo 22:51
Eeva, Puuhamaan kupeesta?
5. syövästä selvinnyt27.8.2014 klo 15:07
Iisakin ristikot on paras suomessa ilmestyvä ristikkolehti. On ollut jo ensi numerostaan lähtien.
6. Auroran pappa27.8.2014 klo 20:44
Syövästä selvinnyt
Olen kanssasi samaa mieltä,että se on paras ristikkolehti , mutta siinä on jo muutamia vaarallisia piirteitä. ettei se ole paras.

Pelkään milloin siihen tulee kryptoja, ja toinen on tuo ratkaisuksi riittävä muutama kirjain joilla pääsee arvontoihin osalliseksi.

Samoin se ei saa juuttua liikaa samoihin laatijoihin, joita on kaikki lehdet jo täynnä.
Se ei saa liikaa "ekistyä".Seuran ristikot ja Ristikkoliite on jo kaapattu.

Simbergiä, Rosenvallia, Joutsia , Lehtoa ja Niittymäkeä tarvitaan
Harmi kun Lavonius ei laadi enää iisakkiin
7. O27.8.2014 klo 20:53
Auroran pappa.
Minulle tuli useamman vuoden Iisakki ja ne loppupuolen ristikot olivat vaikeimmat, etenkin mainitsemasi Lavonius!
8. Wexi27.8.2014 klo 23:07
Niin kauan "ekistyminen" ei haittaa, kun se tuottaa laadukasta ratkottavaa.

Ei sillä, etteikö joku tehtävä joskus aiheuta nurinaa, mutta sellaista lehteä joka miellyttää kaikkia, on täysin mahdotonta lanseerata.
Mahdoton yhtälö!
Biljarditermein: Se "Kaisa" ei ole "alla"! (mahdoton säkitettäväksi).
9. Jaska27.8.2014 klo 23:36
Kovisten ystävän rankki on helppo:
1. Punainen Pelikaani 10
2. Sanaseppo 9
3. Iisakki 7 (jos taso parin vuoden takainen, jolloin tilaus päättyi)
10. Eeva29.8.2014 klo 11:05
Wexi
Täällä liki Puuhamaata puuhailen Iisakin kimpussa:)
Vielä puuttuu pieni alue Simbergin suvettaresta.
11. Wexi29.8.2014 klo 16:24
Ok Eeva! Suvetar selälleen! :-)
12. O29.8.2014 klo 21:30
Taidan ostaa seuraavan irtonumeron ja katsoa, että onko muutosta tapahtunut. (Tilaukseni loppui n.8 v sitten.)
13. JPQ1.9.2014 klo 17:51
Sanotaan eräät asiat epätodennäköisiä ja sitä patisi aloittajan ongelmaan kyllä jos vuoden mittaan tekee lotostakin tilaston tietyt numerot korostuu paljon ja jotain tulee tosi vähän samasta kyse.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *