KESKUSTELUT > RISTIKOT > ET-RISTIKOT TOUKOKUU

7971. et-Ristikot Toukokuu

Auroran pappa6.5.2014 klo 18:34
Onko tällä palstalla ketään joka ratkoo et-Ristikko lehteä?
Siinä nimittäin on Juha Leinosen laatima ristikko sivulla 17, Ristikko 15.

Siinä on alaosassa loppunut paperi kesken. Siinä on varmaan kaksi ruuturiviä puuttumasa alhaalta. On vaikea ratkoa.
Onko kukaan tätä huomannut?
Haluan selvitystä asiaan vaikka laatijalta itseltään.
2. Aksu6.5.2014 klo 18:45
En ole nähnyt lehteä vielä. Sehän ilmestyy vasta 7.5.!
3. kaart6.5.2014 klo 19:20
Olen aina ratkonut näitä nettiEt: n kautta, mutta en enää löytänyt sitä mahdollisuutta.Pitänee vielä seurata. Taitaa nämä ilmaisväylät vähentyä, kun lehdetkin ovat lujilla.
4. Auroran pappa6.5.2014 klo 20:08
Kyllä lehti tuli jo viimeviikolla tilaajille.
Muuten ratkaistu, mutta ko.ristikko on auki.
5. Aksu6.5.2014 klo 20:30
Hei haloo! Mistähän lehdestä Auroran pappa kirjoittaa?

Viimeinen ET-numero ilmestyi 23.4., ja siinä on ristikko nro 8 sivulla 57. Seuraava numero ilmestyy 7.5. eli huomenna.

ET ilmestyy kahden viikon välein. Tilaaja olen minäkin.
6. Marco Poloinen6.5.2014 klo 20:58
Taitaa toinen puhua aidasta ja toinen aidan seipäistä. Eli Auroran pappa ihan oikein Et-ristikot-lehdestä, joka ilmestyy kuukauden välein, ja Aksu taas ET-lehdestä, joka ilmestyy kahden viikon välein...

En ole kummankaan tilaaja, mutta olen joskus selaillut ET-ristikkolehteä ja todennut sen ihan laatukamaksi.
7. Aksu6.5.2014 klo 21:23
Jaa, niinkös se onkin.
Kiitos tiedosta, Marco Poloinen!
8. EJlo7.5.2014 klo 09:16
Auroran pappa
Toden totta, kävin katsomassa mainitsemaasi sivua ja totesin että alareunasta puuttuu vähintään2 riviä. Olen itse aloittelemassa vasta sivua 14 eli ristikko numero 12. Olisi kyllä hyvä saada puuttuvat rivit ennen palautuspäivää, joka näyttää olevan 19.5.
9. Auroran pappa7.5.2014 klo 09:56
En paljon satsaa tämän lehden ristikoihin, kun eihän ne niitä ratkaisuja
tarkista muuta kuin sen pääpalkintoristikon, ja muista ristikoista ne kuvista tulevat lauseet .

Minulle on tilattu lahjaksi tämä lehti jo vuosikaudet, ja ratkon sen muiden ristikoiden ohella .
10. Sari7.5.2014 klo 16:30
Hei,
ET ristikot -lehden nro 5 ristikosta nro 15 tosiaan puuttuu kaksi alinta riviä. Virhe on tapahtunut taittovaiheessa, ei siis ole laatija Juha Leinosen virhe.
Arvomme tietenkin kaikkien ristikon palauttaneiden kesken palkinnon.

Olemme pahoillamme tapahtuneesta ja yritämme parhaamme, ettei virhe toistu.

Terveisin
Sari Alho
ET ristikot -lehden toimitussihteeri
11. Juho7.5.2014 klo 16:46
Sari,
"Arvomme tietenkin kaikkien ristikon palauttaneiden kesken
palkinnon".
Eikö vastausten oikeellisuutta kukaan katso?
12. Kisse7.5.2014 klo 17:35
Olen itse ko. ristikkolehden tilaaja ja huomasin saman virheen. Lähetin asiasta sähköpostiakin toimitukseen, mutta kukaan ei ole vaivautunut minulle vastaamaan.

Hyvä edes niin, että toimitussihteeri viitsi tällä palstalla selventää asiaa.
13. kaart7.5.2014 klo 19:16
Jo aikaisemmin kerroin, etten löytänyt ET ristikkoa netistä. Olisi kyllä kohtuullista ilmoittaa, jos palvelu ei enää toimi, vaikka syyt olisivatkin taloudelliset.
14. Henry7.5.2014 klo 22:39
Netin ilmaistuotteissa on myös se pulma, että sen makuun päässeet eivät koskaan palaa maksullisiin palveluihin. Monet sanomalehdet ovat yrittäneet muuttaa nettipalvelujaan maksullisiksi, mutta yksikään ei ole siinä onnistunut.

En pysty näkemään että ristikoissa asia olisi toisin.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *