KESKUSTELUT > RISTIKOT > YHTEISTYÖTÄ

953. yhteistyötä

leevi4.7.2004 klo 11:31
Oon ekaa kertaa täällä. Onko tämä sellainen forum, missä ristikkoihmiset jelppii toisiaan, jos ristikko takkuuntuu jumiin?
2. Eki4.7.2004 klo 11:51
Täällä keskustelupalstalla ei ole suotavaa paljastaa voimassa olevien palkintotehtävien vastaussanoja. Tätä on puitu ja kehotus on annettu osin yhteisymmärryksessä ja osin yksipuolisesti, koska se ei ajaisi saitin maksajan asiakkaiden etuja, ei useimpien ratkojienkaan.
3. Henry Haapalainen6.7.2004 klo 01:25
Ekillä nyt vain sattuu olemaan tuollainen luonne, että "se minkä päätin pysyy". Mitään todellista estettä ei ole sille, että asia ratkaistaisiin molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Taas kävi yksi asiakas (Leevi) eikä koskaan enää palaa. Keskustelijoiden määrä voitaisiin helposti kymmenkertaistaa.
4. Sakke6.7.2004 klo 01:45
Alle kuukaudessa on tullut yli 1000 viestiä, joten jos oletetaan, että keskustelijoiden kymmenkertaistuminen lisäisi viestien määrää samassa suhteessa, tulisi tänne päivässä kolmisensataa viestiä, joista todennäköisesti yhä tihenevä osa yllämainitun kaltaisia väitöksiä, joita harva jaksaa lukea. Palvelisiko se enää ketään?
5. Henry Haapalainen6.7.2004 klo 01:54
Tuoko on se pelko? Että keskustelijat ja keskustelut eivät olisikaan enää nykyisellä tavalla hallittavissa?
6. Eki6.7.2004 klo 02:03
Jaa että minulla on sellainen luonne...
7. Titta6.7.2004 klo 02:09
HH:

Mitä jos perustaisit omat sivut, siellä voisit sitten nököttää kukkona tunkiolla. :)

Ja mistä sinä tiedät, ettei Leevi koskaan enää palaa? Ellet itse ollut se Leevi.
8. Henry Haapalainen6.7.2004 klo 02:16
Näyttää keskustelu vilkastuvan. Aihe sivuutetaan, ja tittakin tarttuu taas kylkeen kuin takiainen. Kiitos kuitenkin siitä, että maltoit pysyä muutaman päivän irti.
9. Eki6.7.2004 klo 02:23
Aina silloin tällöin meinaa huumori loppua, mutta aina sitä kuitenkin muistaa, että saahan sitä kaupasta lisää. Ja sitten taas kelpaa.

Hyvää ötyä!
10. Henry Haapalainen6.7.2004 klo 02:42
Hyvää ötyvä.
11. Titta6.7.2004 klo 02:47
HH:

Saat syyttää itseäsi siitä, etten tykkää sinusta. Minua jurppii vieläkin se, että paljastit minusta tietoja, jotka tosin olivat monien tiedossa jo ennestään eivätkä suinkaan mitään salaisuuksia. En silti hyväksy tekoasi, koska et kysynyt siihen lupaa. Ehkä olen typerä tiukkapipoinen umpiluupäinen jäkättäjä, mutta minulle se on periaatekysymys.

Ihan samalla tavoin tulen aina vihaamaan miestä, joka kerran kuvasi minut saunassa ilman lupaa. Se nyt vaan on niitä juttuja , jotka on parempi jättää tekemättä. Kai olet älynnyt käydä katsomassa ikäni kilvet.comista? Chatissahan sekin tiedetään. Varmaan olet kaivanut osoitteenikin jostain, en ihmettelisi yhtään. Niin paljon sinua tuntuu täällä kävijöiden henkilöllisyys ja muut tiedot kiinnostavan.

Hyvää yötä minunkin puolestani. :)
12. Henry Haapalainen6.7.2004 klo 12:34
En ole etsinyt sinusta mitään tietoja, enkä tule etsimään.
13. Titta6.7.2004 klo 12:36
Sukunimeäni ei ollut mainittu täällä, ennen kuin sinä sen paljastit. Minusta se on etsimistä.
14. mats6.7.2004 klo 13:03




tämä tästä
15. Titta6.7.2004 klo 13:11
Juu, olkoon minunkin puolestani. Tässä vaan on ollut vähän muutakin mieltä painamassa, minulla taitaa olla pinna aika kireällä... Jollekin pitää kiukutella kun ei oikein itselleen viitsi.
16. mats6.7.2004 klo 14:49
joopa - aattelin vaan että tosi hyvinpä sopi tämä keskustelu otsikkonsa alle (Yhteistyötä)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *