KESKUSTELUT > RISTIKOT > RATKAISUT TOIMITUKSEEN SÄHKÖPOSTILLA??

898. Ratkaisut toimitukseen sähköpostilla??

netta22.5.2004 klo 16:14
Voiko Pelikaani-lehtien ratkaisut lähettää toimitukseen sähköpostilla? Vai täytyykö laittaa vielä ihan normaalisti postitse? Tietääkö kukaan? Jos voi, niin riittääkö avainsanat ja kuvavihje-sanat ratkaisuiksi?

Mulla kun tahtoo mennä aina tiukille ratkominen postituspäivään mennessä. Olen aloittanut Mustasta Pelikaanista ja nyt tehnyt myös Punaista ja Paksua pelikaania, kun musta alkanut tuntua liian helpolta.

T. Ristikoihin hurahtanut
2. Eki22.5.2004 klo 16:17
Jos haluaa ottaa osaa 20 euron ristikkopalkintoihin (tai aukeamien 200 euron palkintoihin), pitää jäljentää koneelle jokaisen ristikon koko vastaus joko sanajonoina tai ruudukon näköisenä. Skannatenkin toki käy, eikä kannata tehdä kovin isoja tiedostoja.

Avainsanoista arvotaan Pelikaani-kynäpakkauksia ja Ristisanakirjoja.

Susta on alkanut tuntua helpolta mikä?
;)
3. Titta22.5.2004 klo 18:30
Eki:

Mistä Pelikaanien nimet oikein on keksitty? Ne ovat aiheuttaneet hauskoja tilanteita kerran jos toisenkin. Kerran eräs miesparka hämmentyi, kun kysyin onko hänellä Paksu. Tarkoitin tietysti Pelikaania... :D
4. Ekku22.5.2004 klo 18:46
Titta: Onneksi et kysynyt, onko Paksu ja Punainen?!!! ;D
5. Hanna22.5.2004 klo 20:10
Olenko ma oikeilla jäljillä, kun minulle tulee punaisesta pelikaanista mieleeni lyijykynä (Pelikan-merkkinen sellainen. Ovat punaisia)

8|
6. Eki22.5.2004 klo 20:23
Olen kuullur usein sanottavan. että Punainen ja Musta ovat väärin päin, jos ajatellaan vöiden vaikeutta.

Ei niillä väreillä ole sen kummempaa tarinaa.

Kaikkein helpoin Pelikaani olisi muuten Vihreä Pelikaani.

Jotkut Punaisen liian vähäiseen vaikeuteen tyytymättömät ovat toivoneet Tuskanpunaista Pelikaania.

Paksu Pelikaani herätti Pelikaanien senaikaisessa markkinaporukassa negatiivisia tuntemuksia ja he ehdottivat lehden nimeksi "Mustan ja Punaisen Pelikaanin albumia" tai jotain sinne päin.
7. Netta23.5.2004 klo 13:00
Niin piti kirjoittaa ´musta´-sana isolla kirjaimella..tarkoitin siis että Musta Pelikaani on alkanut tuntua liian helpolta. :)

Niinpä olenkin tarttunut nyt myös Punaiseen Pelikaaniin, jonka (3/2004) aukeamaristikko tuntuu ainakin sopivan visaiselta.
8. Eki23.5.2004 klo 13:31
Netta, ihan sanailin vaan, ymmärsin kyllä.

Tarkoitatko keskiaukeamaa vai viimeistä? Viimeinen on melkoinen haaste.
9. Matti24.5.2004 klo 00:51
Musta laku on hyvää.
10. Netta29.5.2004 klo 00:03
Tässä luvattoman myöhästynyt reagointi Ekin kyssäriin: Joo viimeinen aukeama ( Punainen Pelikaani 3/2004) oli jo sitten niin vaikea, että meni ihan yli hilseen. Eikä yhtään sytyttänyt kyllä vihjeet, vaikka kuinka yritti pähkäillä. Elikä juu ensimmäistä aukeamaa tarkoitin "sopivan visaisella"..:)

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
11. Eki29.5.2004 klo 00:07
Näin on, Netta!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *