KESKUSTELUT > RISTIKOT > ELOKUUN YLLÄTYKSET

8944. Elokuun yllätykset

Eki1.8.2016 klo 23:45
Kaksi laadukasta vuosituhannen alun kuvaristikkoa tarjolla, piirtäjänä taitava Ursula Niemistö.

Pannaanpa samalla pieni kisä pystyyn. Mitä on tuossa kuvassa, jonka päällä tieto näistä ristikoista on? Ensimmäiselle oikeansuuntaisesti arvanneelle palkinto.

Osoitteessa sanaris.fi on kuukauden erikoisena kennosto Passelista parin vuoden takaa.
2. Eki2.8.2016 klo 00:01
Sanotaan, että ihan ei oikeasuuntaisuus riitä. Joku olennainen yksityiskohta pitää osata sanoa.
3. Wexi2.8.2016 klo 00:20
Näyttäisi olevan heijastus "rantatörmällä" eteenpäin "liihottelevista" haltijoista. Kaapumaiset asusteet, ja "lakanat huntuna". Mistä tarkkaan ottaen kuva on, sitä en tiedä.
4. Eki2.8.2016 klo 00:31
Siinähän se tuli. Viikonloppuna Kajaanissa sanaseppoillessamme näimme kaupunkikierroksella mielenkiintoisen, monessa eri paikassa tapahtuneen tanssi-, musiikki- ja lausuntaesityksen yli kymmenen nuoren voimin. Tai oikeastaan kenraaliharjoituksen, joka meni kyllä hienosti. Tuossa neljä nuorta naista kiitää laiturilla viitta perässään.

Wexi voi meilillä esittää toiveita palkinnon suhteen.
5. Nix2.8.2016 klo 17:04
Niin muuttuu maailma Ekiseni, ex-kunta ei olekaan enää ex-kunta! 😊
6. O2.8.2016 klo 18:56
Oli nautinto täyttää noin kauniita ristikoita. Värit eivät muuttuneet tulostimessakaan ja paperi oli hyvä. Ursula Niemistö aivan loistava piirtäjä!
Näitä lisää kiitos. :)
7. Nix2.8.2016 klo 20:46
O,
miksi haluat tulostaa ristikot?
Luulen, että suurin osa ratkoo ristikot näytöllä.
Niitä ei tarvitse edes ratkoa kerralla, koska ne tallentuvat automaattisesti.
8. O2.8.2016 klo 22:15
Nix.
Minä pidän tavasta täyttää ristikoita paperilla. Kerralla mukavasti täyttyi nämäkin ristikot.
9. Nix2.8.2016 klo 23:08
Ok 😊
10. Rampe3.8.2016 klo 11:16
Elokuun yllätysten täyttö paperilla onnistuukin helposti. Heinäkuun ruotsinkielisen ristikon ratkaiseminen ilman "tarkista sana"-toimintoa olisi ollut minulle mahdottomuus.
Näytöllä ratkomalla homma onnistui, vaikka kauan se kesti niinkin.
11. tapio5.8.2016 klo 22:08
Heinäkuun ruotsinkielisen ristikon suhteen jotensakin identtinen kokemus Rampen kanssa.

Olen joskus haastavan ristikon tulostanut ja täyttänyt nettiversiota vain osittain F8-ominaisuuden vuoksi - monesti tullut ihan turhaakin tarkistettua sanoja.
12. seurailija6.8.2016 klo 07:14
Tai kyseltyä täällä!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *