KESKUSTELUT > RISTIKOT > SK 11/2016 RISTIKKO

8781. SK 11/2016 Ristikko

Olavi Kivalo19.3.2016 klo 09:41
SK:n ristikkopalstan ylläpitäjä sortui jälleen ratkojakunnan aliarviointiin kun katsoi välttämättömäksi selitellä, kuinka laatija (faktuaalisesti ylläpitäjä itse) oli joutunut mielenkiintoiseen mutta vaikeaan tilanteeseen, jonka vuoksi plaaplaplaaa...

Pääkuvan ja ratkaisun välillä ei ole mitään selittelytarvetta.
2. Eki19.3.2016 klo 10:13
Kirjoituksen motiivi oli toinen.
3. tapio19.3.2016 klo 11:57
Itselleni ihan sama, koska en tunnistanut kuvan henkilöä - varmaan monelle muullekin kävi samoin.

Sanaris on näemmä ottanut vaikeusastekritiikin huomioon, sillä tämän ristikon vaikeusasteeksi merkitty käytännössä 1 1/2.
4. Lars19.3.2016 klo 12:33
Ihan pelkän ristikon takia ei viitsi SK:ta tilata. Ei noita ristikoita sais tuonne oikeeseen reunaan Metron lisäksi? Viime viikolla kun oli kaikille avoin tuo SK niin tykästyin niin että vois vaikka ratkoa enemmänkin noita.
5. Eki19.3.2016 klo 12:35
Ei ole lupaa.
6. tapio19.3.2016 klo 14:43
Eki 19.3.2016 klo 10:13
Kirjoituksen motiivi oli toinen.

Varmaan kyse ihan itse viitatussa asiassa. Vähän tarkemmin mietittyäni itsellenikin hlö suht. tuttu.
7. Sepi19.3.2016 klo 18:25
Melkoista känisijäporukkaa tämä ristikkoja ratkova väki. Tähtiluokitus on aina pielessä. Ristikot liian helppoja (liian vaikeaa ei kukaan kuitenkaan tunnusta löytäneensä). Vihjeet ovat vääränlaisia, kun eivät vastaa omaa ajatuksenjuoksua, mutta silti sekin ristikko on liian helppo. Ja jos on teemaristikko, niin ei saisi olla, tai ei ainakaan siitä teemasta.

Ristikon saatesanat oli nyt sitten väärät tällä kertaa. Ei uskoisi että sellaisestakin joku pahoittaa mielensä niin, että ihan erikseen viitsii tulla tänne palstalle siitä asiasta vitisemään. Mutta Kivalo viitsi. Toivottavasti tuli parempi mieli.
8. jlm19.3.2016 klo 18:46
Ihan sisäänlämpävä sauna näyttää olevan. Jos lauteilla joku heittää vettä kiukaalle, löytyy aina joku parempi heittäjä. Aina on menossa joku kränä, kun tänne tulee. Olkaa vaan ihan itseksenne täällä. Ei tänne kukaa ulkopuolinen eksy, jos eksyy niin lähtee tuota pikaa pois.
9. TU19.3.2016 klo 18:51
Käninä vaan jatkuu, nyt siitä, että känistään, heh.
10. tapio19.3.2016 klo 20:27
Tuntuu, että itse kullakin olisi parantamisen varaa keskustelun tasossa (vaikuttaa, että TU on parantanut ja olen itse yrittänyt parantaa).
11. Olavi Kivalo19.3.2016 klo 20:31
Kritiikki pyrkii parempaan. Eläköön kritiikki.
12. tapio20.3.2016 klo 09:11
Tällä kertaa Olavilta tuli Ekin johdantosanojen suhteen väärinkäsitys. Eki on kyllä antanut sellaiseen aihetta.

Tällä sivustolla SK:n ristikoissa periaate, että ei lisävihjeitä ennen ratkaisun lähettämistä - voisi koskea Ekiäkin.
13. Anna-Liisa27.3.2016 klo 20:42
Larsille ja ehkä muillekin tiedoksi: tilasin monta vuotta SK:ta pelkästään lehden takia. Sitten siinä alkoi ilmestyä joku kummallinen piilosana, josta en aluksi tajunnut yhtään mitään.
Kun vihkiydyin sen saloihin, olin täysin koukussa. Kun SK ilmestyy, hyökkään piilosanan kimppuun enkä avaa muuta sisältöä ennen kuin piilis on ratkaistu.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *