KESKUSTELUT > RISTIKOT > APU 24/15 SUURRISTIKKO

8480. APU 24/15 suurristikko

tapio12.6.2015 klo 20:03
Vaikuttaisi olevan pieni virhe.
Keskellä alhaalla
NOORA-vihjeelle tulee väärä sukunimi. Tämä ei Sanariksen ristikko vaan Juha Hietarinnan laatima - mitenkähän hänelle siitä muistuttaisi?
2. Jukkis12.6.2015 klo 20:11
Tulee ihan oikea sukunimi.
3. Eki12.6.2015 klo 20:17
On tapiolla melkoinen missio, kun pitää kaiken maailman virheet saattaa laatijoiden tietoon., myös itse tehdyt virheet

Mutta asiallistakin asiaa minulla olisi.

Avun kymmenessä seuraavassa numerossa on ylimääräinen kesäristikko. Se löytyy sieltä netistäkin keskitasoisten listalta, siis sieltä minne menivät aikoinaan ylimääräiset nettiristikot.
4. tapio12.6.2015 klo 20:26
No sitten minulla viimeinen kirjain väärin. Muutin paria kirjainta ja tuntuu toimivan. Pystysana vaan ei tunnu niin luontevalta kuin mitä nyt on, mutta sopii vaakasanan kanssa. No sattuuhan sitä joskus ratkontavirheitä.
5. Rampe12.6.2015 klo 20:36
Mutta jos ampuu kaikkea mikä liikkuu, osuu joskus oikeaankin.
Aikaa siihen saattaa kyllä mennä.
6. tapio13.6.2015 klo 07:13
Kun olen hieman seurannut Avun ristikoita koskevaa säiettä, siinä mainintoja ihan oikeista virheistä. Liipaisinsormi on vähän liian herkässä.

Toisena ongelmana on ratkaisun tarkistin. Ratkaisun tarkistusta ei ole aina tehty huolellisesti, mistä seuraa se, että kun se ilmoittaa, että ratkaisu on väärin, ei voi varmuudella tietää, kummassa on vika - ratkaisijassa vai ratkaisun laittajassa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *