KESKUSTELUT > RISTIKOT > VANHAT HYVÄT AJAT, MIHIN NE MENI?

844. Vanhat hyvät ajat, mihin ne meni?

Titta21.4.2004 klo 01:41
Rupesinpa tuossa nukkumattia odotellessa lueskelemaan säikeitä ihan sieltä alkupäästä. Siellä oli paljon naurattavampaa tekstiä kuin nämä uusimmat. Kokeilkaa vaikka! :D
2. iso S21.4.2004 klo 12:53
Juttuja on äärellinen määrä. Ensin käytettiin parhaat ja nyt on jäljellä kaksi vaihtoehtoa: kirjoittaa huonoja tai toistaa entisiä.

No, katsoin, tietäisikö Kuukkeli mitään hauskaa vanhoista hyvistä ajoista. Eipä ihmeempiä tarttunut haaviin. Tämä vain:

- Muistatko vanhat hyvät ajat?
- Mitä niistä?
- Sitä kun vaatteissa oli firmamerkit sisäpuolella.
3. Titta21.4.2004 klo 13:07
Minen kyllä usko, että kaikki hyvät jutut mahtuu yhteen vuoteen! :)
4. tero21.4.2004 klo 13:10
Taitaa olla nitä kalajuttuja...että kyllä ennen oli... niin minulle aina käy kun joku pyytää kalastamaan, kuulemma aina on ollut mahtavia saaliita, muta heti kun astun veneeseen niin eipä näy ahventakaan.
Kaippa niitä hyviä juttuja siellä ennen minun ajanlaskun alkua on ollut mutta laiskuuttani en jaksa niitä selata. Olen hyvässä uskossa että on niitä ollut. Niinkuin niitä kalojakin. :)
5. Titta21.4.2004 klo 13:13
Tero: Juu, on siellä ollut komeita kaloja, kukkia ja ties mitä! :)
6. iso S21.4.2004 klo 13:39
Titta, ei kaikki hyvät, mutta ne parhaat! No, en minäkään oikeasti usko että kaikki hyvä olisi sanottu. Nyt on vain porukalla jonkinlainen kevätväsymys päällänsä.

Tero: mahtavuudesta en tiedä, onhan siellä kaikenlaista jänkkäämistä, mutta on myös hyviä säikeitä. Jos joskus ei ole parempaakaan tekemistä niin kyllä niitä voi kelailla. Pitkistä säikeistä näkee viimeistään alusta ellei jo otsikosta, onko aihe kiinnostava.

Monet hyvätkin aiheet ovat hautautuneet historiaan vähän kuin kesken jääneinä. Uusi lukija voisi lyödä niihin sen puuttuvan niitin.
7. Eki21.4.2004 klo 13:44
Tää on muuten paras aihe, mitä on koskaan ollut. On niin naurattavaa juttua :)

Tapsa Rautavaara lauloi, ettei päivääkään vaihtais pois. Vaihtaisimmekohan me...

Chatissahan sitä keskustelua nykyisellään myös on. Turha stressata, jos täällä ei aina yhtä vilkasta olekaan. Pitää sitäpaitsi varautua uusien kävijöiden hyökkäykseen. Jossain vaiheessa sellainenkin on "pelättäviässä".
8. Titta21.4.2004 klo 13:49
Mitämitä, onkos Ekillä uusia suunnitelmia???
9. iso S21.4.2004 klo 13:55
Varmaan Pelikaanien palkintoarvonnat poistetaan. Voitto annetaan oikein ratkaisseista sille, joka kirjoittaa tänne naurattavimman jutun. Vihdoinkin kunnia sille kenelle kuuluu eikä millekään tuuripellelle!
10. Titta21.4.2004 klo 14:44
Eki: Ei kai täällä kukaan stressaa, yritän vaan innostaa noita laiskimuksia... :)
11. iso S21.4.2004 klo 15:02
Kuinka monta Tittaa tarvitaan innostamaan laiskimukset? Yksi, jos yrittää tarpeeksi ja on noita!
12. Titta21.4.2004 klo 15:51
:D
13. iso S21.4.2004 klo 21:35
Hunninkoskini, oletko jo havainnut pelättäviässä olevan hyökkäyksen alkaneen? Minusta sellaisesta on merkkejä olemassa.
14. Eki21.4.2004 klo 21:47
En minä niitä vielä ajatellut pelätä.
15. Wäärä22.4.2004 klo 00:12
Ylläolevat irroittelut menevät yli jopa minun hilseen, vaan wäärään
otsikkoaiheeseen palatakseni. Sanon vaan, että

Oli se vaan juhlaa tehdä Hesarista Böökin tekemää ristikkoa.
Siinä kyllä tarvittiin välillä Atlastakin.
16. Eki12.10.2004 klo 21:03
Sattui vanhoista säikeistä silmääni nimimerkki Wäärän kommentti. Onko se pelkkä vitsi ja omaa irrottelua? Eero Böök oli šakkispesialisti. Ensimmäiset vuosikymmenet Hesarin ristikot laati käsittääkseni Osmo Kaila. Sitten tuli jotain hyvin omituisia ja huonoja ristikoita muutamien viikkojen tai kuukausien ajan, jonka jälkeen alkoi Aulis Lehdon kausi vuoden 1980 paikkeilla.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *