KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS-VIIKONLOPPU 9.-10.5.2015

8430. IS-viikonloppu 9.-10.5.2015

Eki7.5.2015 klo 21:23
Viikonloppu tarjoaa Pallosen ja Mannisen pehmiksen, Vuokilan ja Kärkkäisen kakspuolosen koviksen, Kultin tavurin ja Vuokilan piiliksen.
2. Mie9.5.2015 klo 09:59
Hyvä, sitten vaan lehden ostoon!
3. Rampe9.5.2015 klo 16:14
Eki on laittanut kakspuoloseksi pahan , tai sitten minulla on kyse henkisestä velttoilusta.
Noin 4 x 5 ruudun alue vasemman kuvan kaakkoiskulmassa työn alla vielä parin tunnin jälkeen. Parasta panna ristikko syrjään.
Pääkuvavihjeet kiitettävän hämäävät. Sanokoon HEP , joka osaa laittaa oikean vaihtoehdon heti ensimmäiseksi.
4. O9.5.2015 klo 17:19
Rampe.
Tämä oli mielestäni kolmepallonen. Paras oli rikkinäinen nainen. ;)

Kiitokset kuuluvat Erkki Vuokilalle ja Heli Kärkkäiselle.
5. Rampe9.5.2015 klo 17:29
O,
Rikkinäinen nainen oli tosiaan hyvä. Ainakin minun suoritukseni perusteella tämä on kolmipallo(i)nen.
Kolmipalloset ovat Teemun ristikoita.
6. kari kämäräinen9.5.2015 klo 19:31
Pallotus kohdallaan, mutta pähkäillä piti kovasti.
7. Tarja9.5.2015 klo 22:33
Ristikko täyttyi saunan lämpenemistä odotellessa. Ei paha, vaan ihan kiva (2,5), kaikki vihjeetkin ymmärrettäviä.
8. iso S10.5.2015 klo 10:55
Ensin ristikko oli liukas kuin saippua, en saanut mistään otetta. Sitten aina jostain sai varmalta tuntuvan oivalluksen, jolloin ratkaisu eteni kulloisenkin aukion yli niin että heilahti, eikä kapteeni Kaarnaa vahingoitettu prosessissa toisin kuin Tuntemattomassa.

Kauan sitten lakkasin kellottamasta ratkaisuaikoja, joten minulla ei ole mitään aikahaarukoita joilla voisin perustella pallotuksen osuvuutta. Alun tuskailun jälkeen tämä ratkesi kohtuuajassa ennen nukahtamista, joten ehkä täytyy myöntää että kolmosalkuiseksi tätä ei tarvitse väittää. Toisaalta hiukankin heikommassa vireessä alkuunpääsy ei ehkä olisi onnistunut, jolloin ilmoitettu pallotus olisi tuntunut liian kevyeltä.

Loppu hyvin, kaikki hyvin, sanoisi Shakespeare jos eläisi ja olisi pystynyt kykenemään tämän ristikon ratkaisuun. Olen tuotteeseen tyytyväinen, se kutkutti sopivasti mukavuusalueen (ja mukavasti sopivuusalueen) yläreunaa.
9. Hannu14.5.2015 klo 20:52
Joo, kyllä ratkaisun aloitus tuntui hankalalta ja edelleenkin 16 tyhjää ruutua pääkuvien välissä. Häätyy laittaa sivuun ja yrittää loppuun huomenna tai millon aikaa on. Vaikealta kakspuoloselta tuntui, vaikka täytettäviä ruutuja (227) lähes sata vähemmän IS-KOVIKSIIN yleisesti verrattuna. Vai imikö SM-alkuerät miehestä kaikki mehut mutta tökkii :-)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *