KESKUSTELUT > RISTIKOT > ÄÄLIÖKETJUT

8003. Ääliöketjut

Jukkis1.6.2014 klo 03:09
Luettele kaksi kirjainta, jotka eivät ole esiintyneet aiemmin ääliöketjussa
2. Jukkis1.6.2014 klo 09:24
Tässä oikea Jukkis. Ylläolevan (klo 03:09, jolloin nukutaan) kirjoittanut sentään osasi laittaa pilkun oikeaan paikkaan, ja sitten vielä pilkun yhteyteen välilyönnin pilkun jälkeen, eikä ennen sitä, kuten aika monella on tapana. Piste virkeen lopusta sen sijaan jäi pois. Kielioppi siis on ainakin jonkin verran ainakin näennäisesti hallussa. Tyyli ei, puhumattakaan sisällöstä.

Eikös välillä ole ollut puhetta tämän paikan päivittämisestä? Toivottavasti uudessa versiossa on sellainen ominaisuus, että ylläpito voi tuollaiset saman tien poistaa jälkiä jättämättä. Ja kylläpä sitä usein toivottua rekisteröitymispakkoakin tässä pitää vissiin vähitellen ruveta kannattamaan.
3. tre, syvästi pettynyt1.6.2014 klo 10:29
Olen monasti pienessä päässäni pähkäillyt, mitä kummaa nämä palstahäiriköt tekivät ennen sosiaalista mediaa, kyttäsivät kiikareilla naapureita, vakoilivat verotuloja, vai mitä muuta?

Ennustanpa tässä:

1. sosiaalisen median pelisääntöihin ei tulla tottumaan koskaan, aina tulee löytymään näitä pullon rohkaisemia kylähullua,
2. tulee aika, että kouluissa ja työpaikoilla opetetaan/opetellaan, miten toisen ihmisen kanssa keskustellaan ja vaihdetaan mielipiteitä, toisen kuuntelemisesta puhumattakaan, kasvokkain puhuminen on aivan toinen asia kuin populismiin houkutteleva sähköinen, kasvoton tapa,
3. ihmisen luonne ei sosiaalisessa mediassa jalostu, päinvastoin lajimme tulee taantumaan.

Suureen tarpeeseen avaan hesari-keskustelun ja mielipahalta itsenoi säästääkseni suljen sen kuta kuinkin oitis - haluaisin säilyttää uskon ihmiseen.
4. Eki1.6.2014 klo 10:49
Sitä uudistusta tehtiin viime vuoden puolella ja tekniikkaa on hiottu nykyaikaan sopivaksi, mutta tämän vuoden puolella se on jäänyt vielä kiireen jalkoihin. Uudistus on tulossa ja silloin tällaiset riesat kyllä jätetään taakse.

Jossain mielessä pahinta ovat nämä tyypit (tai etenkin tämä yksi katkeroitunut), jotka keinojen vähetessä alkavat kirjoittaa toisten nimillä. Ei tätäkään säiettä nyt viitsisi poistaa, kun kuitenkin jo tiedetään, mistä on ollut kyse ja että Jukkis itse ei varmasti kirjoitellut yöllä idioottimaisuuksia.
5. Jukkis1.6.2014 klo 20:17
Ja Ekiltä repesivät pelihousut.
6. Eki1.6.2014 klo 20:27
Kovin vähän nykyjuttusi muuten kiinnostavat, mutta älä varasta täällä vierailevien nimimerkkejä!
7. kymmenen kaskua1.6.2014 klo 20:36
Ekillä keittää.
8. Jukkis21.6.2014 klo 15:09
Olen muuten saanut töitä. Se siitä ilkeilevästä nikkivarkaasta
9. Jukkis21.6.2014 klo 15:18
Tässä oikea Jukkis. Vale-Jukkiksella oli taas asiaa. Tähän voi vaikka lainailla vanhoja juttuja säikeestä no. 6216., otsikkona Ristikoiden tulostaminen:

Lähettäjä: eläkeläinen 20.5.2011 klo 17:14
Joko Jukkis olet saanut töitä?

Lähettäjä: Jukkis 22.5.2011 klo 21:19
Tuo eläkeläisen vuosikausia jatkunut huoli minun työllistymisestäni on liikuttavaa. Toivottavasti stressi vähenee kun kerron olleeni kokopäivätöissä 22-vuotiaasta, mitä nyt armeijan kävin välissä huilimassa. Palkkaa olen saanut riittävästi, joten kun joskus ensi vuosikymmenellä muutun eläkeläiseksi itsekin, niin työeläkettä on mukavasti tiedossa, ellei sitten koko eläkesysteemi sillä välin ole romahtanut.
10. Jukkis21.6.2014 klo 18:52
Olen muuten saanut töitä. Se siitä ilkeilevästä nikkivarkaasta
11. Jukkis3.7.2014 klo 15:14
Yksi paljastus vielä. Olen runkannut suihkussa.
12. Hyppykeppi4.7.2014 klo 21:47
Jaa, kyseessä on siis Kuoppamäki?
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *