KESKUSTELUT > RISTIKOT > IS HISTIS 26.5.2014

7994. IS histis 26.5.2014

tapio28.5.2014 klo 20:25
Mielestäni ainakin 'Harry' turhan tuntematon - en googlaamalla löytänyt valtakunnallisesti tunnettua henkilöä. Muille itselleni tuntemattomille henkilöille löysin jotain valtakunnallista tunnettavuutta. Mielestäni valtakunnallinen tunnettavuus pitäisi olla vähimmäisvaatimus.
2. Eki28.5.2014 klo 21:32
Jos huomaat, se on väritetty sana. Kaikki väritetyt ovat Boys-yhtyeen jäseniä. Jaska tuolla toisaalla kehuikin laatijaa hyvin onnistuneesta taajuudesta.
3. Jaska28.5.2014 klo 21:46
Mielestäni henkilön valtakunnallinen tunnettavuus eli normaaliin yleistietoon luettavuus on teemaristikossa tois-, jollei jopa kolmos- nelossijainen vaatimus. Riittää, että ne ovat alan harrastajien tuntemia nimiä.

Itse alalla puoliummikkona jouduin minäkin googlaamaan ja löytämään muutaman nimen, niin kuin IS-arki -säikeessä mainitsin. Olenko siis parempi kuukkeloija kuin tapio (ks. myös säie SK 21).?

No en vissiin, minulla on vain tapana ennen ratkontaa vilkaista histiksen aihe, jonka tosin oivalsin jo pääkuvan tutusta naamasta.
4. Jaska28.5.2014 klo 21:59
[Taajuuksista puheen ollen minulta jäi tammikuussa ilmineeraamatta Ekin Emma-gaalaristikon muistaakseni niin ikään 37:n kieppeillä ollut teemaprossa. Se on (ratkomieni) uutisristikkojen vaikeasti lyötävä rekka.]
5. tapio29.5.2014 klo 08:12
Pahoittelen - teema oli itse asianna suorasanaisesti mainittu riskossa "Boys-yhtye 50 vuotta". Tosin olen tyytyväinen siihen, etten sitä heti huomioinut - tulipa enenmmän haastetta, kun en heti hakenut Wikipediasta bändin jäsenten nimiä, mikä olisi pudottanut rajusti ristikon vaikeustasoa.
6. Eki29.5.2014 klo 12:10
Olisiko ollut pakko hakea, jos olisit huomioinut?
7. Hannu29.5.2014 klo 20:08
Ihan ystävällisesti tapiolle myös pohdittavaa kun Sinulla on ristikoita kohtaan usein erilaisia vähimmäisvaatimuksia ja omanlaisia näkemyksiä, niin eikö ratkojankin vähimmäisvaatimus tänne kommentoidessaan olisi oikolukea kirjoittamansa teksti ennen lähettämistä. Monet sinun kommentit vilisevät kirjoitusvirheitä ja lukukokemuksena silloin "mieli ei mettä keitä". Ja ratkonnassa sama homma...usein ehdit kommentoimaan ja kohta korjaat...yhtä hässäkkää tuntuu usein olevan sinun ristikoiden täyttö. Maltti on valttia...:-)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *