KESKUSTELUT > RISTIKOT > SUOMEN RATKOTUIN RISTIKKOLEHTI

7571. Suomen ratkotuin ristikkolehti

t8.8.2013 klo 14:54
Tietääkö kukaan mikä ristikkolehti on tällä hetkellä Suomen ratkotuin? Onko Sanaseppo ykkösenä vaiko kenties Kolmioristikoiden Iisakki?
2. Eki8.8.2013 klo 15:09
Ei varmasti ainakaan kumpikaan mainituista. Muistelen, että viime vuoden myydyimmäksi ylsi RistikkoPommi. Se ei suoraan tarkoita, että se olisi ratkotuin. Tuo on vain irtonumeromyynti.
3. t8.8.2013 klo 17:54
Veikkailisin kuitenkin Iisakkia ratkotuimmaksi lehdeksi. Iisakin taattu 40 vuoden laatu on tuonut paljon tilaajia ja irtonumeroiden ostajia ratkojiksi.
Ihmettelen aina, miksi visaisia lehtiä on niin vähän. Ne kun on minusta parhaimpia juttuja ristikkopiireissä.
4. Eki8.8.2013 klo 18:54
Myyntitilastojen kärjessä on aina ollut vain helppoja lehtiä. Visaiset ovat marginaalikamaa, mutta kyllä muutama menestynee ihan kohtuullisesti.
5. jpq9.8.2013 klo 03:45
Eki: näin sanoisin minäkin ainoa osto kerta kun olen jonkun muun ostavan ristikkolehden otti yhden niin helpon että en itse tykkää yhtään. en mainosta mikä lehti mutta se on minusta helpoksikin liian helppo eli 0 1-3 asteikolla miltei.
ps. itsehän olen vakoillakseni muita jotain ostanut ja jatkossa varmaan lähinnö sitä mitä ratkon itse.
6. t9.8.2013 klo 15:26
"Myyntitilastojen kärjessä on aina ollut vain helppoja lehtiä."
Tosiasia on ettei ristikko ole eikä koskaan ollutkaan ylioppilastentti, eikä vastaava.
7. tonimikael10.8.2013 klo 10:11
Mitäs kp:lle muuten kuuluu? Onko ilmoja pidellyt?
8. Matti10.8.2013 klo 16:51
Useatkin ristikkolehdet ovat tulleet ratkotuiksi sataprosenttisesti. Sen ratkotumpia ei niistä saa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *