KESKUSTELUT > RISTIKOT > LEHTIEN NAHISTELUSTA

756. Lehtien nahistelusta

tero3.3.2004 klo 11:53
Ettei vain seuraisi lehtien nahistelusta nahistuneet lehdet?

Kun tätä forumia käytetään lehtien mainostukseen (käytetäänkö?) niin toisten lehtien arvostelusta tulee helposti joku outo maku suuhun.

Joku kuulemma perusteetta kehuu olevansa fakkiutumaton ja toinen on kehunut muka kehunut olevansa paras.

Näin satunnaisena irtonumeroiden ostajana annan neuvon että kehukaa vaan omaanne vaikka kuinka mutta kilpailijan arvostelu ei sitä omaa paranna yhtään. Kun eroja on vähän niin pelataan mielikuvilla ja mielikuva lehdestä ei parane jos sen tekijät sortuvat toisten mollaamiseen.

(no niin, antaa tulla, kestän kyllä sen että olin väärässä) ;)
2. Egon3.3.2004 klo 15:30
Olet oikeassa!
3. Eki3.3.2004 klo 15:45
Ei Egon, et ole väärässä. Tämän saitin vastaavana haluaisin kuitenkin sanoa, että olen kyllä itse ja tuntuvat muutkin välttäneen mainitsemasta esim. huonoja ristikkolehtiä tai laatijoita nimeltä, vaikka niistä paljon mainitaankin. Joskus keskustelu vie mukanaan ja soppaan tulee negatiivisiakin asioita "kilpailijasta", yleensä vastapuolesta. Jos joku uskaltaa väittää jotain omistaan tai heittää kritiikkia toisesta, kyllä kai siihen vastata saa, jos pysyy asiassa. Minusta myös täällä usein muistetaan tuoda esiin niin asioiden hyvät kuin huonotkin puolet. En toki aina ole ylpeä siitä, mihin joskus joku kirjoitukseni keskustelun johtaa, mutta se on tällaisten keskustelupalstojen yleinen henki. Enemmän tai vähemmän jääräpäisesti toki pitää omaa aatettaan ajaa ja toivottavasti joustaa, kun huomaa olleensa harhassa.
4. Egon3.3.2004 klo 16:05
Totta kai saa vastata.

Nämä viimeaikaiset keskustelut ovat olleet hyviä siitä syystä, että ne ovat todellakin käsitelleet ristikoihin liittyviä asioita. Olen vain ollut panevinani merkille, että rivien välistä luettava "sävy" on ollut hiukan kireähkö.

Olen suorittanut muutaman markkinoinnin tentin ja kommenttini liittyi lähinnä niissä opittuihin markkinoinnin perusperiaatteisiin ja etiikkaan. :)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *