KESKUSTELUT > RISTIKOT > KUINKA MONTA??

745. Kuinka monta??

Mimmi28.2.2004 klo 16:49
Antti Skyttä kirjoitti ratkovansa vuodessa 4000 ristikkoa...se tekee joka päivälle yli kymmenen...uskomaton määrä...Mikä on muiden "saalis"..itse täytän vauhdilla ristikko/ päivä
2. liana28.2.2004 klo 20:39
Jaa´´ a mä olen täyttänyt venäläistä ristikkoa kohta puoli vuotta sanakirjan avulla ja todennut sen erittäin mielenkiintoiseksi. Eikö se mielenkiinto ole ristikon ratkonnassa kaikkein tärkein ja se kieli ja kirjaimet.Eestin kielen muuten opettelin ristikoiden avulla ja nyt on uusi tavoite!
3. Titta28.2.2004 klo 20:47
Omaa ratkontatilastoani kun katselin, niin näyttäisi olevan 2-3 ristikkoa/päivä useamman vuoden ajan. Välillä voi olla parikin viikkoa taukoa, ja sitten ratkotaan taas urakalla.

Viime vuonna tuli lähetettyä toistatuhatta ratkottua ristikkoa, suurin osa ristikkolehdistä.

:)
4. V-R28.2.2004 klo 20:49
P.O Viron kielen...
hymiö
5. V-R28.2.2004 klo 20:57
Viisitoista vuotta sitten, kun Viro itsenäistyi toisen kerran (muka!!) oli suomessakin keskustelua, millä nimellä naapurimaatamme nimitetään. Juice tarjoilee Eestiä. Hyvä näin. Olin aikoinani samalla linjalla. Mutta nyt on vakiintunut minullekin se että uuden EU valtion suomeksi on Viro.
Tere tulemast Eesti EU:n
jäi tuo loppu vähän huonolle jamalle
6. Matti28.2.2004 klo 23:18
liana, täyttelet venäläistä ristikkoa. Jo fakiiri olet. Aika mahtavaa.
7. HooTee29.2.2004 klo 04:49
Minulla olisi ylimääräisenä Brasilialainen ja Taiwanilainen ristikkolehti...kuka haluaa opetella kieliä?? saa ne minulta..
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *