KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > HARMILLISTA

7393. Harmillista

E. Vokila1.4.2013 klo 09:08
Saimme tänään ikävän tiedon Itella-jakelusta! Noin 150 SM-Ristikko 2013 osoitteella lähetettyä kirjettä on erehdyksessä laitettu silppuriin sellaisten osoitteettomien kirjeiden kanssa joiden vastaanottajaa ei ole saatu selville. Itella pahoittelee tapahtunutta.
Todella harmillista, mutta ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin!
Tuossa joukossa oli varmaan useita, jotka ajattelivat lähteä välierien jälkeen Sanaseppo-risteilylle. Se kuitenkin joudutaan perumaan Siljan buukattua MEIDÄN HYTTEIHIN Hirvilahden Martat!!! Niin, että eipä tule matkakuluja Helsinkiin!
2. Ninnananni1.4.2013 klo 09:28
Minuapa kuitenkin lykästi, kun kuulun Hirvilahden Marttoihin! Vienpä koko porukalle terveisiä Vokilan E:ltä.
3. matts1.4.2013 klo 11:05
... Erkkikö se siellä? Hyväksytty martaksi?
4. iso S1.4.2013 klo 12:10
Minä vältyin tuolta ikävältä kohtalolta hajamielisyyteni ansiosta. Olin lähettänyt oman ristikkoni Hesarin osoitteeseen. Hesarin lähetti kävi palauttamassa sen aamulla ja välitti toimituksen vilpittömän toivomuksen että tuomaristo hyväksyy vielä ristikon tarkastettavaksi.

Harmillista kyllä, kohtaan "liian jyrkkä monille ratkojille" olisi pitänyt tulla "reitti". Mahdollisesti hyväksytään myös "raitti", mutta minulla siihen oli lipsahtanut "riitti". Kiitti mulle riitti, kilpailu-ura oli tässä. Ei se ollut edes hauskaa vaikka niin kauan kesti. Uskokoon ken tahtoo, minähän puhun niin totta kuin tilanteen edellyttämä arvokkuus vaatii.
5. Marco Poloinen1.4.2013 klo 12:42
No joo, pakko kai se on kertoa, että soittelivat sieltä Martoista ja kyselivät että enkö minä voisi mitenkään avittaa siinä Siljan hyttiasiassa. Heidän kun olisi ihan pakko päästä just silloin kun sinne on sovittu neljät häät ja yhdet hautajaiset ja kutsutkin on lähetetty. No minä siihen, että "eiköhän sitä" ja "kyllä kai sitä" ja että "täytyyhän sitä". Soittelin sitte Siljalle ja tuumasin vastaavan ryökkynän kanssa hyttien vaihdosta. Sanasepoille en viitsinyt soitella kun tiesin, että ne on sen verran kuulia porukkaa ettei se yks reissu nyt niin nökön nuukaa ole; ollaanhan siellä jo käyty.

Ps. Papiksikin olisin päässyt, mutta eivät ottaneet.
6. pelaaja1.4.2013 klo 13:22
Höppön pöppö. Minulle ne ensin soittivat! Halusivat onnitella, koska olen nyt uusi SM. Ilmeisesti ainoana vein läpykän henk.koht. Vokilalle.
7. ABC:n kassa1.4.2013 klo 14:02
Minä laitoin Telexillä oikeat kirjaimet tarkastajalle, voi sitten itse laittaa ne tyhjiin ruutuihin, niin vältyn kopiointivirheeltä, kyllä kyllä - laitoin 60 aakkosjonoa menemään - varmasti riittää!
8. joku vaan1.4.2013 klo 14:27
Tätä taas ei tiedä ......ään, että minä olen oppinut uimaan ja lähden Ruotsiin vaikka väkisin! Nii-ih!
9. KOM1.4.2013 klo 15:06
Aika poru, mutta ihan aiheesta.
Naiivia on sen sijaan "märehtia" asiaa, jolle ei mahda mitään.
10. Matti1.4.2013 klo 15:10
Ekki, vahvistanet vielä huomenna Itellan mokan.
11. matts1.4.2013 klo 16:23
Matti: Eki varmaan vahvistaa tiedon, onhan tuo törkeätä toimintaa Itellalta!...ja Siljalta.
12. Eki1.4.2013 klo 16:31
En ole vielä aiemmin tähän säikeeseen kirjoittanutkaan. Tuskin pystyn tämän vuorokauden aikana näitä tietoja kumoamaan.
13. Emma1.4.2013 klo 19:34
Nonni! Tässä kävi juur nin kum mää arvasin, että posti tyrii eikä mun hualella tehty ratkasuni ikänä pääse perille. Hukkaan meni se tarkastajille tarkotettu vitonenkin ja kaikki kauniit (ja rohkeet) terveiset Kataliinin pojjiille ja sille IS:n miähelle ja vielä sille Timo ...
no mikä se nyt oli, nin sille Pekolle, että Postitalolla tavataan...

Just niin - POSTItalolla, etten paremmin sano! Voisko ennää hullummin käyrä?
14. matts2.4.2013 klo 05:34
Uusi päivä - uudet kujeet!
matts oli eilinen Vokila.
Ei kai se Mattikaan sentään tosissaan ollut?
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *