KESKUSTELUT > RISTIKOT > HESARIN RISTIKOIDEN KEHUPALSTA

7378. HESARIN RISTIKOIDEN KEHUPALSTA

minni24.3.2013 klo 10:11
olen lopen kyllästynyt tuohon palstaan. mua ei pätkääkään kiinnosta kuinka nopeasti tai helposti joku on ristikkonsa tehny.
sit hirvee haloo kun joku kehtaa kysyä vihjettä. minkä takia kun näillä fiksuilla on jo ristikot valmiina..
ainoo ratkaisu tähän on jättää noi kehuskelijat ja tyhjänjauhajat omalle palstalleen.
on kiva lukea iloisia tosi hyvin keksittyjä vihjeitä jotka nekään ei aina aukea.
jospa joku osaisi tai voisi tehdä meille kivoille kyselijöille oman palstan. oon varma et siel olis kivempi meininki ja tiukkapipo täyttäjiltä pääsy kielletty...
2. 24.3.2013 klo 11:14
minni 24.3.2013 klo 10:11

ole huoleti minni, kyllä tämä menee ihan hyvin HS-palstallakin.

Antaa tiukkapipojen komennella - ja mitäs menevät lukemaan kysymyksiä ja vastauksia, jos kerran se on heidän mielestään sopimatonta. Kysellään ja kommentoidaan me muut vain ihan kaikessa rauhassa.
3. Lars24.3.2013 klo 11:46
Tälläkin hetkellä etusivulla 12 + tämä muuta kuin Hesarisäiettä, pitäis löytyä muutakin seurattavaa...
4. iso S24.3.2013 klo 14:00
Hyvä idea, voisi ottaa käyttöön yleisemminkin! Mitäs poliisit menevät mittailemaan nopeuksia, jos ylinopeudet ovat heidän mielestään sopimattomia!
5. pelaaja24.3.2013 klo 18:31
Tarviikohan minni kyselypalstalleen vastaajia kans? Minä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi. Kivana oleminenhan näyttää olevan pääsyvaatimuksena vain kyselijöille. No, vastaajan pitää kyllä olla iloinen ja kekseliäs mutta enköhän minä jotain keksi. Ainakin osaan näytellä iloista ellen kovasti kyllästy. Tyhjänjauhamisesta tosin saatan saada sakot mutta poliisi päättäköön, onko se sopivaa vai sopimatonta.
6. Jaska24.3.2013 klo 19:10
Kyllä pelkät Auliksen kehut pitäisi tosiaan eriyttää omaksi ketjukseen. Voi kyllä osoittautua tarpeelliseksi, että Hesari maksaisi niistä. Eiväthän klakööritkaan ilmaiseksi taputa.
7. Marco Poloinen24.3.2013 klo 20:34
Me = kivat kyselijät
Noi = kehuskelijat, tyhjänjauhajat, tiukkapipo täyttäjät

Ymmärtäähän sen, että on siinä herrantertu(i)lla olemista...
8. hups24.3.2013 klo 21:28
Olipahan tällekin palstalle kysyntää! Näytti kalahtavan.Mutta, tuleeko keskustelua auttamismielessä?Kokeilu:2737 ylärivi keskellä ,tuolinnäköinen amme, mikä se on?
9. otv-a24.3.2013 klo 21:36
hups,
Hupsujakos kyselet? Hyppää oikealle säikeelle!
10. Eki8.10.2013 klo 19:40
Olin tänään sairaalassa ja selkäni takaa kuulin kutsun potilaalle: TOIPPA! Voi että tulvahti muistoja mieleen, Toippahan katosi täältä ivallisesti nauraen, kun nimimerkin Bella kymmenet sivunimimerkit paljastettiin. Toipan piti myös MM. tulla piipahtamaan Sanaseppojen ständillä kirjamessuilla, mutta "ei ehtinyt". Jäi silloin vähän sekava olo, kuka tahi mikä on tahi oli tämä TOIPPA.
11. M.A.Penninen9.10.2013 klo 09:56
Bellahan oli lähes yhtä legendaarinen nimimerkki kuin Pauli Katainen, tuo entinen dosentti ja munkki Valamon luostarista.
12. yks entinen9.10.2013 klo 23:42
Toippa ja Bella - oi niitä aikoja!
13. qwertsu2.11.2013 klo 01:42
Hauska oli se Bellan vedätys. Ylläpidolla on vieläkin paha trauma päällänsä
14. Jäbä6.11.2013 klo 09:29
Minulla on trauma tästä kaikesta ylimääräisestä mölinästä. Aikoinaan vedätyksiä tulvi joka paikasta ja siitä ei mölisty tällä tavalla.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *