KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > IS KOVIKSET

7357. IS kovikset

Jussi vain11.3.2013 klo 00:14
Minulla alkaa ristikkoharrastus hiipumaan. En aio enää ratkoa yhtäkään kovista, aikaa voi kuluttaa muutenkin.

Skytän ristikko tänään olisi ratkottavissa, mutta ei tule ratkaisua ainakaan minun kautta. Yritin teitä vain auttaa.

On kummallista ristikkoissanne, ettette osaa hyödyntää uusia medioita. Joku voisi helposti avata facebookiin oman ristikkopalstan. Minä lopetan kuitenkin ristikoiden tekemisen. Tuskin tulen teitä kovin paljon vaivaamaan.

RA:kin esitti hesarin ristikkoon taas omia näkemyksiään, enkä siitäkään pitänyt. Mielipiteitä voi esittää kohteliaastikin, eikä hyökkäyksellä.

Muutakin tekemistä löytyy!
2. Eki11.3.2013 klo 00:44
Yritin löytää RA:n kommentista epäkohteliaisuutta ja hyökkäystä. En onnistunut.
3. Jussi vain11.3.2013 klo 01:03
Ei epäkohteliaisuudesta, vaan kommentista kysymys - yrittää kaventaa Hesarinkin ratkojien keskustelua ja vihjeytystä.

Näillä kuitenkin mennään, minulla on vain mitta tullut täyteen.
4. Wexi11.3.2013 klo 01:07
Sangen uteliaana kävin kurkistamassa "minkälaista sopimatonta näkemyksellisyyttä" ilmaantunut palstoille?
Mikä pettymys! Hyvin neutraalia, hyvää makua osoittavaa "jutustelua" HS-palstan olemuksesta ja historiasta.

Älä hyvä mies anna katteettomia lupauksia!

Uhkaat lopettaa ristikoiden tekemisen? Minun tietämykseni eri laatijoista on sen verran vajavainen, että en ole löytänyt ensimmäistäkään koitostasi. Olisi hyvin mielenkiintoista tutustua pariin näytteeseen.
Tiedä vaikka hyvätahtoinen palaute saisi sinut pyörtämään päätöksesi?
5. Eki11.3.2013 klo 01:15
Tämän sivuston isäntänä olen yrittänyt aina korostaa, että Hesarin säikeen porukka saa muodostaa sääntönsä itse. Suht vapaa linja on karkottanut monta alkuaikojen kävijää, koska meno on mennyt liian helpoksi.

Aikoinaan tarjosin mahdollisuutta käydä vapaampaa keskustelua Hesarille omistetussa chat-huoneessa. Tämä meni aivan harakoille. Sittemmin jouduimme sulkemaan koko chat-puolen, jotta sivustoa ylläpitävä yrits päästi meidät takaisin toimintaan. Chatissa oli joku vakava tietovuoto, jota ei saatu korjattua.

Nyt sitten kaikki on kaikkien luettavissa. Hyväksytään jokaisen mielipide eikä ruveta liioittelemaan niiden sävyä!
6. matts11.3.2013 klo 02:10
J v: miksi meidän pitäisi tietää (ihan omalla säikeellä ilmoittaen), että lopetat ristikkoharrastuksen? Ja miksi säikeen nimi on IS kovikset?
7. ässä11.3.2013 klo 09:00
Toivotan Jussi vainille menestystä valitsemallasi tiellä ja odotan mielenkiinnolla, miten pian alat taas uudelleen kommentoida näitä aiheita. Kuten hyvin tiedämme, tämäkin homma on meidän muidenkin ratkojien osalta täysin vapaaehtoista ja päätökset omassa harkinnassa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *