KESKUSTELUT > RISTIKOT > SANANEN VUODEN VAIHTEEKSI

7249. Sananen vuoden vaihteeksi

JTL31.12.2012 klo 22:12
Toivottavasti uusi vuosi tuo vähemmän kaunaisen ja enemmän analyyttisen ja humoristisen keskustelun mukanaan tänne sivustoille! Tiukat pipot heittäkäätten pois! Haluan laittaa tässä kiitokset aivonystyröideni piinaamisesta seuraaville sankareille ainakin: Pitkälä, Hakonen, Asikainen, Lähteenmäki, Simberg, Lehto, Skyttä, Rosenvall, Keränen, Kämäräinen, Salokangas, Pallonen, Vuokila ja muut joita voi jokainen lisätä tähän jatkeeksi. Itse mielellään lisäisin Viitamäki, Lavonius ja Luukkala, mutta heiltä ei valitettavasti nautittavaa ole liiaksi ollut tarjolla. Toivoisin että laittaisitte omia fanituslistojanne esille, itse pidän mahdollisimman haastavista ristikoista!
2. markus31.12.2012 klo 22:51
JTL- eipä siihen ole mitään lisättävää! Kiitos,ja hyvää MMXIII,ta !
3. EJlo31.12.2012 klo 23:14
No nytpä tuli oikea säie, jossa voi ja haluan toivotella oikein hyvää tulevaa vuotta kaikille yhteisesti ja Sanasepoille erikseen.
Tuleva vuosi tuo jälleen SM-koitoksen muun muassa. Täällähän meitä harjoittelijoita on tuntunut olevan sekä vanhoja että uusia.
Vajaa tunti vielä ja raketit paukkuu tosissaan !
4. markus31.12.2012 klo 23:41
Hupsista,on kuitenkin lisättävää tuohon JTL:n listaan, Mirja Pihlajamäki- oman linjansa pitävä älymimmi. Ristikoiden ulkoasujen arvioni: 1. Heikki Lavonius 2. Heli Kärkkäinen 3. Kari Kämäräinen, no nämä on "makukysymyksiä",ei tarvi niin vakavasti ottaa !
5. RA1.1.2013 klo 00:07
Suoraan sydämestä yhtään miettimättä kirpoaa nimi Pekka Joutsi. Kiitos kaikille!
6. RA1.1.2013 klo 00:12
Höh... ja Hyvösen Juha. Tietty.
7. markus1.1.2013 klo 00:37
Ja tietysti Aulis - ja hurraahuuto Paavo I Lukkariselle !
8. markus1.1.2013 klo 00:40
-siis Paavo I Lukkaroiselle-
9. l1.1.2013 klo 08:50
Kuka pystyy unohtamaan kp:tä, tuota maan virtuoosia ja sanan säilän käyttäjää. Että hänelle pitkiä vuosia
10. JTL1.1.2013 klo 12:18
Auts! Herrat Joutsi ja Hyvönen unohtuivat kuten myös herra Lavonius jonka legendaarinen korttipakka oli Iisakin kohokohta aikoinaan! Hyvää Uutta Vuotta kaikille!
11. RA1.1.2013 klo 12:23
Tällainen nimien tiputtelu on kivaa, mutta samalla tulee aina vähän kelju olo, kun olisihan noita hyviä ristikoita tekeviä enemmänkin. Aina jää osa nimittelemättä kiitoksin.
12. Viljami1.1.2013 klo 12:59
Edellämainittujen huippulaatijoiden joukkoon nostaisin myös ratkojamestari Juha Leinosen, joka on minulle tullut tutuksi Sanoma Magazines Oy:n toimittamista ristikkolehdistä. Vaikka hänen laatimuksissaan aina välillä on minun yleistiedolleni liian vaikeita ratkaisusanoja, niin toisaalta hänellä on aivan loistavia vihjeitä, joissa oivaltamisen riemua riittää.

Tuoreimmassa KOTIRISTIKKO-lehdessä hänen huippuvisainen avoristikkonsa on sanastoltaan ja vihjeiltään niin mestarillinen, etten muista parempaa ennen ratkoneeni.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *