KESKUSTELUT > RISTIKOT > KESKUSTELU HESARIN RISTIKOISTA

7090. Keskustelu Hesarin ristikoista

ripop18.9.2012 klo 16:54
Taannoin Juice Leskinen mainitsi,että optisismi on alkaa ratkoa ristikkoa kuulakärkikynällä.Kun lukee noita HS-ristikko kommentteja tuntuu siltä ,että ne voisi ratkoa näkemättä koko lehteä.Viikonloppuiltis on kyllä aina pakko ostaa.
2. O18.9.2012 klo 18:10
ripop.
Molempi parempi!
3. Ludvik18.9.2012 klo 19:00
Teen HS -ristikot lyijykynällä ja HS -sudokut kuulakärkikynällä.
4. pelaaja18.9.2012 klo 19:34
No mutta ripop,
jätäpä ensi kerralla kommentit lukematta ja ratko se ristikko niin olet taas kokemusta rikkaampi. Sinulle voin suositella kuulakärkikynää.. Olet ehkä huomannutkin, että porukassa on mukana myös nimimerkki hesariton, joka ratkoo ristikkoa kommenttien perusteella. Uskon vakaasti, että hänellä on hauskaa.

Mainitsemasi IS-ristikot eivät 'tunnu' erilaisilta vaan ovat sitä.
5. fix18.9.2012 klo 19:51
Taidanpa ruotia jonkin Hesarin ristikon tuttuun tapaani. Pitänee ostaa seuraava lehti ja sitten joskus ratkaisu siihen, kun se ilmestyy. Täyteenhän en sitä itse tietenkään saa.

Muutenkaan en ymmärrä koko Hesarin ratkomista täällä. Keskustelun voisi siirtää tuonne jupinoiden puolelle. Ristikkokeskustelulla ja tuolla keskinäisen kehumisen klaanilla ja säikeen onelinereilla ei ole mitään tekemistä keskenään.
6. pelaaja18.9.2012 klo 21:05
HS-keskustelut ovat 'aina' kiehtoneet ihmisten mieliä, kyllä, ja eritoten myös niitä, jotka eivät ko. kehumiskeskusteluun (?) itse osallistu muuten kuin jostain käsittämättömästä syystä innokkaasti lukemalla. Ties kuinka mones aloitus tämäkin säie jo on. Tiättekste, nyt mua alkoi tympiä ja kyllästyttää koko juttu kaikkinensa.

Muistahan fix sitten laittaa ruodintasi jupinapuolelle, mikä se sitten onkin, varmaan jokin näkymättömissä oleva 3. sivu. Ehkä luetaan, ehkä ei.
7. markus-setä18.9.2012 klo 22:38
fix,jospa kuitenkin jättäisit ruotimatta näitä ristikoita.Olet tilintarkastaja-tyyppi. Miten olis esim.Lemminkäinen Oy:n tilit,ja monen, monen muun firman tilit... käy kimppuun,fix !
8. Jaska19.9.2012 klo 12:16
fix, jospa kuitenkin jättäisit markus-sedän toiveen omaan arvottomuuteensa. Ne, joita asialliset kommentit ristikoista rassaavat, saavat vapaasti jättää ne lukematta. Niin kuin tietysti asiattomatkin (no missä se taskupeili on).
9. ripop19.9.2012 klo 15:38
Pelaaja.Olen toki ratkonut HS-ristikoita muistaakseni jo 70-luvulta asti.Silloin ne olivat mielestäni alan parasta antia.Monesti sai vielä sunnuntainakin niitä pohtia ja se oli hauskaa.Jossain vaiheessa vain alkoi ärsyttää se piilokirjaimien etsiminen milloin kartoista,milloin ties mistä.Kerran puhelimessa Riitta Rustari,parikertainen ratkonnan suomen mestari,väheksyi intoani Auliksen ylivoimaisuudesta ja suositteli Punaista pelikaania,josta mulla silloin ei ollut hajuakaan.Siitä alkoi ihan uusi ristikkoelämyksien maailma.Sama poppoo laatii myös Iltiksen ristikot,jos joku nyt ei sitä tiedä.En sanonut ,että ne tuntuvat erilaisilta.Kirjoitin,että tuntuu kuin HS-ristikon voi ratkoa pelkästään lukemalla noita kommentteja,koska ne ovat niin paljastavia.Vaikeiden hyvien ristikoiden idea on se,että niiden muutamien ongelmien pariin joutuu palaamaan useammankin kerran ja ehkä katsomaan asioita ihan toiselta kantilta,mikä lienee oikeassa elämässämmekin ihan paikallaan joskus.Älkää nyt Auliksen fanit nuuskatko herneitä tästä.Kyllähän hän on jo tavallaan legenda,mutta...
10. pelaaja19.9.2012 klo 17:35
Hyvä, ripop, hyvä teksti. Luulin näes aloituksesi perusteella, että et HS-ristikoita ole tavannut ratkoa. Älä sitten sinäkään vuorostasi luule, että esim. minä olisin (tai moni muukaan siellä) vain Auliksen fani. Uskollisesti toki seuraan häntäkin.
Kun eilen sanoin olevani tympääntynyt jne. (olen edelleen), tarkoitin lähinnä tuota alati pinnalla pysyvää turhauttavaa ihmettelyä HS-väestä. Hah, sehän se oikeastaan on sisäpiiriä jos mikä.. Eikä se siitä ihmettelemällä ole miksikään muuttunut mutta ei se tyyli myöskään ole päässyt muihin ristikoihin täällä pahemmin pienistä yrityksistä huolimatta leviämään.
Ja löytyyhän siitäkin keskusteluporukasta erilaisia ihmisiä ja heidän erilaisia motiivejaan. Ei se kaikille ole pelkkää "sitä".

Sitä fixin raporttia kyllä odotan mielenkiinnolla. Eilen vielä sanoin, että ehkä luetaan, ehkä ei. (Vastahankaisuus johtui varmaan ratkojiin kohdistuvasta kylmästä nippudiagnoosista.) Tänään väitän, että luetaan. Ainakin jos se on samaa tasoa kuin se eka ruodinta. Ja mikseipä olisi.
11. qwertsu19.9.2012 klo 22:51
Mies paennut Teneriffalle. Ei osallistu laatimuksiinsa, eikä muutenkaan ritikkokeskusteluihin koskeviin asioihin . Jehovan todistaja on omasta mielestään. Samanlainen kaljupää, kuin joku ylläpito.
Kerran olen henkilön nähnyt elävältä. Ei tullut ristikkoestraadille .Luumuili asiakkaana.
12. fix20.9.2012 klo 00:06
Minäkö?

Ei, kyllä minä täällä olen. Ynnäilen vihjeruutuja. Eiköhän noihin ruodintoihin palata ja jatketa.
13. Aulis on ilmiö20.9.2012 klo 09:02
_http://www.ristikkomaailma.fi/index.php?option=co m_content&view=article&id=51:aulis-on-ilmioe&catid =35:artikkelit&Itemid=61
14. fix20.9.2012 klo 10:05
Minäs päivänä tuo Hesarin ristikko ilmestyy? Perjantaina? Kuinka kauan pitää odottaa, että ratkaisu ilmestyy?
15. +20.9.2012 klo 10:09
HS-ristikko ilmestyy perjantaisin.
Palautusaika on 2 viikkoa.
Ratkaisu julkaistaan 3 viikon päästä ristikon ilmestymisestä.
16. fix20.9.2012 klo 10:17
Kiitoksia. Täytyy huomenna käydä kaupoilla.
17. putko21.9.2012 klo 07:24
mielestäni Sanaris (IS) tekaa tasaista laatutyötä. Aulis hetkittäin epätasainen, mutta jotkut teemat ja vihjeet uskomattomia. Siis vihjeen ja ratkaisun yhteyden selviämiseen saattaaa mennä päiviä.
Teemoista vaikka se viimevuotinen suomen "kaikkien" kämmekkäkasvien tunkeminen yhteen ristikkoo. Tai ne vaakunaristikot tänä vuonna.
18. qwertsu21.9.2012 klo 23:49
Että sellainen haastatttelu uusintana.
Olisi pysynyt standilla, kun lupasi olla.

_http://www.ristikkomaailma.fi/index.php?option=co
m_content&view=article&id=51:aulis-on-ilmioe&catid
=35:artikkelit&Itemid=61
19. qwertsu22.9.2012 klo 00:20
Ja fiksin poisti kirjoituslistalta feikki, tai ei vaan Vuokila, toivottavasti huomenna on parempi päivä hänellä
20. +22.9.2012 klo 00:25
Hänen äänensä nouskoon elävän luuserin lailla älyttäväksi...
21. -22.9.2012 klo 01:54
Sekä runoutensa myös
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *