KESKUSTELUT > RISTIKOT > TEKEVÄLLE SATTUU - VUOROSSA KIRPPU-LEHTI

7059. Tekevälle sattuu - vuorossa Kirppu-lehti

Kaapo31.8.2012 klo 19:05
Kirppu-lehdet uudistuvat?

_http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012083116025672_ uu.shtml
2. sattuuhan näitä31.8.2012 klo 19:39
Lehti aikoo vaihtaa nimensä. Uusi on Kirppu kokkelissa.
3. Ylläpito31.8.2012 klo 20:38
Ei lähdetä täällä kommentoimaan asiaa tämän enempää. Kyse on inhimillisestä virheestä.
4. Henry / Kirppu31.8.2012 klo 21:06
Kiitos ylläpidolle.
5. JPQ31.8.2012 klo 21:29
Mauttomia komentteja todellakin virheitä tekee jokainen.
6. John1.9.2012 klo 22:54
Tekevälle sattuu, jolloin tämä on hyvä muistaa:

_http://blog.rac.me.uk/wp-content/uploads/2008/09/ survival.jpg
7. Will Turner6.9.2012 klo 16:05
Kirppu-lehdillä pitäisi olla virhepalvelu. Nyt siellä lukisi että merirosvon penis ei oikeasti ole puoli metriä pitkä vaan vain 10 senttimetriä.
8. Henry7.9.2012 klo 02:08
Kiitos, Antti Skyttä, selvityksestäsi, mutta kirpun sivustolta sinun kannattaisi poistua vlittömästi.
9. Ylläpito7.9.2012 klo 08:05
Myös tätä puolta asiassa kehotamme olemaan kommentoimatta enempää tässä vaiheessa, kaikkien todisteiden puuttuessa.
10. Antti Skyttä7.9.2012 klo 12:13
Henry Haapalainen!

Mainitset tuossa ylempänä minut nimeltä, joten katson, että minulla on oikeus vastata.

Vastaan tässä kahdesta syystä:

1) Toivon, että saisin sinut ajattelemaan asiaa
2) Haluan, että muut näkevät minun puoleni asiassa

En ole elämäni aikana koskaan kirjoittanut mihinkään mitään nimimerkillä. Tämän periaatteen olen pystynyt pitämään ja pidän sen jatkossakin.

En ole koskaan käynyt sinun saitillasi (kirppu), joten en ole myöskään sinne koskaan voinut kirjoittaa mitään.

Sinä olet pitkään kirjoittanut minusta vääriä ja asiattomia juttuja. Moni ihminen on raportoinut minulle niistä. Esimerkiksi sormella osoittaen minun nimittelyni valtakunnan ykköshäiriköksi menee rajusti yli hyvien tapojen ja asiallisuuden.

Kirjoituksesi loukkaavat minua ja tekevät minulle vääryyttä.

Minulla on sinulle ehdotus. Lopeta asiattomuuksien kirjoittelu minusta ja jätetään asia tähän. Jos et lopeta, vien asian poliisille ja nostan oikeusjutun.
11. qwertsu7.9.2012 klo 16:48
Skytälle. Älä uhkaile. HH on saanut sinut provosoitumaan, mikä lienee ollut tarkoituskin.
Eki on jo oppinut.
2 - 0 pisteet HH:n hyväksi.
Näyttää siltä, että tilanne alkaa eskaloitua nopeaan tahtiin.
12. Kaapo7.9.2012 klo 20:51
Asiasta enempää tietämättä muistan kumminkin, että Henry jäi tällä palstalla muutama vuosi sitten kiinni ilmiselvästä valehtelusta.

Ei muuta kuin hyviä ristikoita jatkossakin Antti!
13. qwertsu7.9.2012 klo 22:52
Kaapohan onkin varsinainen - riidanhaastaja. Kasvaako kaapolla mulkku päästä, vai
14. Kaapo8.9.2012 klo 11:17
Miksi tunnet tarvetta tuollaiseen matalaotsaiseen kirjoitteluun?
15. Kaapo8.9.2012 klo 11:20
En tiedä pysyykö tuo tuolla, mutta sielläkin on "tekevälle sattunut".

_http://www.iltalehti.fi/lukutaito/
16. HT8.9.2012 klo 11:38
Mielenkiintoista: kun tuon siansaksan heittää Polyglot-ohjelman käsiteltäväksi, tuloksena tarjotaan selvää suomea. Alku menee:

Asunnonvälitystä pilkkahinnalla

Perjantai 7.9.2012 klo 12.29

Alalle rynninyt uusi toimija haluaa vallata asunnonvälitysmarkkinat.
17. ++juh8.9.2012 klo 12:06
Ei se Polyglot-ohjelma tekstiä suomeksi muunna. Teksti näet on jo valmiiksi selvää suomea selaimessakin, mutta selain vain _näyttää_ sen salakirjoitettuna, jos javascript on päällä. Kopioi salakirjoitettu teksti vaikka editoriin.
18. HT8.9.2012 klo 13:30
Juu, ei Polyglot muunna mitään muutakaan tekstiä, se vain yrittää tutkailla, mistä kielestä on kysymys. Tarkoitin sanoa, että kun tekstin nakkasi P:n tutkittavaksi, kenttään pastattu siansaksa muuttui sisällöltään sellaiseksi kuin yllä näkyy.
19. Henry9.9.2012 klo 01:17
Kirppu sivusto näyttää nyt rauhoittuneen. Mutta muista, hyvä Antti Skyttä, että tämä oli taatusti viimeinen kerta! Kolmen lehden päätoimittajana en varmasti kerro kuvitelmia, joita en pysty todistamaan.

Sivun lukijoille tiedoksi: Tietokoneitten asiantuntijamme selvitti että Antti Skytällä on poikkeava tietokone, jossa koneen IP-osoite muuttuu aina kun kone uudelleen käynnistetään. Täydellinen apuväline häirikölle.

Sanariksen sivuston Skyttä on saastuttanut, ja. useimmat kirjoittajat ovat kadonneet.
20. ?9.9.2012 klo 01:41
Kuka tuo asiantuntija on? Tarjoaisin töitä.
21. Henry9.9.2012 klo 02:00
Janne Uusitalo on todellinen osaaja. Hänen yhteystietonsa saa kirjoittamalla Kirpun sähköpostiin.
22. Joopajoo9.9.2012 klo 13:47
Eikös se IP-tunnus vaihdu kaikilla käyttäjillä joka kerran nettiin kirjautuessa, joilla ei ole kiinteään IP-tunnusta. Ainakin mobiilikäyttäjillä, mielestäni myös tietsikan käyttäjillä.
23. n9.9.2012 klo 14:56
Kyllä IP-numero pysyy samana.
24. Joopajoo9.9.2012 klo 15:35
Eppäillä soppii!
25. n9.9.2012 klo 15:42
Teepä koe.
26. tonimikael9.9.2012 klo 15:56
IP-osoitteensa voi vaihtaa monellakin tavalla:
-http://www.youtube.com/watch?v=7zhGxgV6vG0
27. Jukkis9.9.2012 klo 17:44
Mä en ainakaan keksi muuta keinoa saada selville että jollain on "poikkeava tietokone, jossa koneen IP-osoite muuttuu aina kun kone uudelleen käynnistetään" kuin että murtautuu koneen omistajan kotiin ja tutkii konetta. Tässä tietysti auttaa jos käytettävissä on "todellinen osaaja".
28. Joopajoo9.9.2012 klo 20:19
Osaako joku selittää mitä tämä sitte tarkoittaa? Kopioiti wikistä IPodoite-sivulta

"Tietokoneelle ei nykyään yleensä anneta kiinteää (staattista) IP-osoitetta vaan tietokone pyytää uuden dynaamisen IP-osoitteen kytkeytyessään verkkoon. Tähän käytetään yleensä DHCP-protokollaa."
29. Joopajoo9.9.2012 klo 20:20
joopajoo! tulipas edelliseen kirjoitusvihreitä
30. John10.9.2012 klo 10:01
Hyvin harvoilla on kiinteää IP-osoitetta. Nettiyhteydestä riippuen IP-osoitteen perusteella pystyy päättelemään maantieteellisen alueen, mutta ei sen tarkempaa sijaintia. Siksipä luulen, että Antin kone ei ole tässä keississä se poikkeava, vaan tietokoneasiantuntijan lausunto.

"Täydellinen apuväline häirikölle." - Luulen että aika monella on tällainen laite hallussaan.
31. n10.9.2012 klo 10:52
Ihan osoite tulee. Tehkää se koe ja lopettakaa lörpettely. Ja osoite pysyy samana.
32. Janne Uusitalo10.9.2012 klo 11:22
Tarkennettakoon nyt Henrylle ja muillekin, ettei tämä tietokoneitten asiantuntija suinkaan ole selvittänyt tai koskaan väittänyt, että "Antti Skytällä on poikkeava tietokone". Olen kyllä yrittänyt avata staattisen ja dynaamisen IP-osoitteen eroa valottaakseni, miksei kaikkien HH:n häiriköinä pitämien IP:n blokkaaminen Kirpun vieraskirjasta hyödytä. Kirppuristikot.fin sivustonseuranta- tai julkaisujärjestelmään kertyvän datan perusteella kävijöiden tunnistaminen nimimerkin takaa ei kuitenkaan ole teknisesti mahdollista.
33. Erkki Vuokila11.9.2012 klo 11:49
Täytyy kai vastata myös tähän toiseen Henry Haapalaisen väitteeseen (9.9. klo 1:17) näin sivuston perustajana: ”Sanariksen sivuston Skyttä on saastuttanut, ja useimmat kirjoittajat ovat kadonneet.”

Tälle väitteelle ei ole mitään pohjaa. Olen lähettänyt pariin otteeseen Haapalaiselle jopa arveluttavan yksityiskohtaista tietoa Skytän ip-numerosta kautta historian. Minulla on joka suhteessa täysi syy uskoa, että moitteettomaksi Suomen kansalaiseksi tunnettu Antti Skyttä ei ole kirjoittanut tällekään sivustolle muulla kuin omalla nimellään. Luvatut todisteet ovat ainoa tapa saada meidät kaikki muut uskomaan, että kolmen lehden päätoimittaja Haapalainen ei puhu omiaan.

Kyllähän sanaristikot.net aikoinaan tiettyjen ulkopuolisten törkykirjoitusten takia häiriintyi niin, että itselläkin meni maku alustaa ristikkoaiheisia juttuja samaan tahtiin kuin aluksi. Verrattuna mihin tahansa muuhun ristikkosivustoon tämä on kuitenkin edelleen selvästi virein ja toimivin.

Toivon silti kaikkea hyvää kaikille sivustoille ja kilpaileville ristikkolehdille. Lähitulevaisuudessa on nimenomaan Antti Skytän johdolla mahdollisuus löytää ristikkolehtikustantajille yhteistyötä puolueettoman organisaation kautta. Kiinnostusta löytyy laajalla sektorilla. Mitään hedelmällistä ei saada aikaiseksi itseään kehumalla ja muita arvostelemalla.

Tämä ei ole uhkaus vaan looginen vaatimus: Haapalainen, todisteet kehiin tai suu suppuun!
34. Henry11.9.2012 klo 17:14
Ei ole lisättävää siihen mitä olen kirjoittanut.
35. joopajoo11.9.2012 klo 18:17
Hoh Hoo HH, hankala hemmo, hurmoshenki haisee, häpeisit hieman!
36. kari kämäräinen11.9.2012 klo 20:01
Henry: Kaikkein vaikeinta on myöntää, että väärässä olin. Minä olen joutunut sen tekemään jo montaa kertaa täällä! Vääriä vihjeitä esiintynyt minulla eniten Pelikaani-laatijoista. Mutta syyttävä sormi osoittaa myös tarkastajan suuntaan (tai sitten teen virheet niin huomaamattomasti, ettei niitä huomaa).
37. Eki12.9.2012 klo 10:15
Monesti on niin, että tarkastaja on huomannut, mutta jatkotoimenpiteissä tehdään joku moka. Silloin se syypää olen todennäköisesti joko minä tai taittaja-Sakke.
38. qwertsu14.9.2012 klo 18:51
Muuten HH. Vaikea kirppu tulee kotiini. Miten on sen painovoimateorian kanssa? Lupasit 1000 taalaa, jos sen joku vääräksi osoittaa.
39. Henry14.9.2012 klo 19:20
Se tarjous on voimassa.
40. qwertsu14.9.2012 klo 19:39
Asia vilpitön
41. Henry15.9.2012 klo 01:58
Gvertsulle. Putoavan tilan painovoimateoria johti moniin nykytieteelle vieraisiin päätelmiin. Yksi niistä on se että kaksi protonia eivät hyljeksi toisiaan. Kun kerroin tämän amerikkalaisella tiedesivustolla, ensimmäinen vastaus oli että kumoavia todisteita on miljoonia. Kerroin tarvitsevani vain yhden, ja sitten luvattu palkkio voidaan maksaa. Sitä yhtäkään ei löytynyt. Yrittäjiä kyllä oli, mm. sellainen väite että pulsarien toiminta oli selitetty protonien hylkimisellä. Tuommoinen ei ole todiste. Teorialla ei voida kumota kilpailevaa teoriaa.
42. Jukkis15.9.2012 klo 09:09
Jotenkin tuntuu että kun alkeis- ja muiden hiukkasten liikkeitä on jonkin verran tutkittu erilaisissa kuplakammioissa ja hiukkaskiihdyttimissä, niin joku olisi huomannut, jos tosiaan protonit eivät hylkisi toisiaan. Mutta tietenkään mitään HH:lle kelpaavaa todistetta ei sieltä löydy. Mutta löytyykö sieltä todistetta, joka osoittaisi HH:n väitteen oikeaksi?

Minä lupaan 100 000 euroa sille, joka todistaa vääräksi minun painvoimateoriani, jonka mukaan rinnakkaisuniversumissa asuvat Pekka-nimiset aineettomat olennot pitävät kvanttilaskentaa suorittavia taskulaskimia käyttäen maailmankaikkeuden hiukkaset ja kappaleet liikkeessä niin että ne käyttäytyvät tavalla, joka harhaanjohtavasti näyttää siltä kuin ne liikkuisivat suhteellisuusteorian ennustamalla tavalla.

Jotta tämä liittyisi säikeen aiheeseen, paransin teoriaani juuri hiukan: Näillä Pekka-olennoilla on valtavan kokoinen sukuelin.
43. Ari15.9.2012 klo 12:49
Todistan tuon teorian vääräksi:
Aineettomalla olennolla EI VOI OLLA mitään valtavan kokoista elintä. Elimet ovat ainetta.

Sovitaan varjen siirrosta tuonnempana. Kiitos!
44. Ari15.9.2012 klo 12:49
...varojen...
45. Jukkis15.9.2012 klo 13:17
Tämä elin on tietysti aineeton. Ja sen edessä on musta aineeton palkki.
46. Paljastava Pekka15.9.2012 klo 14:02
Elimeni on japanilaista kokoa, josta olen suorasti ylpeä
47. Paljastava Pekka15.9.2012 klo 14:05
Korjaan p.o suorastani
48. Palstojen Poliisi15.9.2012 klo 14:44
Muuten. Jukkis joko olet saanut töitä?
t: qwertsu
Sopisi ylläpidollekin tämä nikki
49. Jukkis15.9.2012 klo 15:20
Minä tuohon vastasin viime vuoden toukokuussa klo 21:19, kun sitä nimimerkillä "eläkeläinen" täsmälleen samoilla sanoilla kysyit. Miksi et lue näitä kirjoituksia?
50. Palstojen Poliisi15.9.2012 klo 15:35
Aikaa on kulunut.
Työkkärissä sitäkin kysytään puolen vuoden välein.
Asiakas olet. Otaksun.
Oletko saanut töitä?
51. Jukkis15.9.2012 klo 15:55
Minä tuohon vastasin viime vuoden toukokuussa klo 21:19, kun sitä nimimerkillä "eläkeläinen" täsmälleen samoilla sanoilla kysyit. Miksi et lue näitä kirjoituksia?
52. Ari15.9.2012 klo 15:58
Sieltähä tuo löytyi helposti googlettamalla. Mutta jos ei jaksa vaivautua niin eihän se sitten löydy.
Hauskaa (asiallista) luettavaa löytyi myös samalta sivulta.
53. qwertsu15.9.2012 klo 16:08
Hae jukkis fattasta rahaa, kun työkkärin luukut menee kiinni. Siellä ei kysytä päivämääriä.
54. Viljami15.9.2012 klo 17:22
Jos massa aiheuttaa maailmankaikkeudessa kuopan ja sitä kautta painovoiman, niin eikö silloin pitäisi olla jokin pinta, johon tuo kuoppa muodostuu. Voidaanko ajatella maailmankaikkeutta ikäänkuin neliulotteisena pallona, jolla on komiulotteinen pinta?
55. 15.9.2012 klo 17:47
Veikkaan, että yllä mainitulla mustalla aineettomalla palkilla on tässä kaikessa merkittävämpi osa kuin osaamme ajatellakaan.
56. Henry15.9.2012 klo 19:06
Viljami, kyllä tuo kelpaisi maailmankaikkeuden määitelmäksi. Putoavan tilan teoriassa neljäs ulottuvuus on aineeseen putoava tila.
57. hah15.9.2012 klo 20:23
Jaaha, täällähän on tyyppejä, joilla on niin isot egot, etteivät ne edes täytä maailmankaikkeuden kokoista kuoppaa.
58. Henry16.9.2012 klo 02:21
Täällä näyttää olevan muutama tieteestä kiinnostunut. Ehdotan että jatkamme keskustelua KIRPPU RISTIKOT -sivultolla. Tämä sivusto on liian saastunut asialliselle keskustelulle.
59. qwertsu16.9.2012 klo 02:59
En ehdota siirtymistä. Täällä on mukavampi porukka.
HH: nobelinko aiot korkata. (heh)
60. Viljami16.9.2012 klo 05:05
Henry klo 19:06,
tarkoittaako tuo putoavan tilan teoria sitä mihin viittasin, eli avaruus tulisi mieltää kolmiulotteisena pintana?
61. Jukkis16.9.2012 klo 09:25
Ymmärrettävä toive tuo Kirpun sivustolla jatkaminen. Siellä HH voi poistaa häirikköviestit, jollainen mm. minun huomautukseni "Jotenkin tuntuu että kun alkeis- ja muiden hiukkasten liikkeitä on jonkin verran tutkittu erilaisissa kuplakammioissa ja hiukkaskiihdyttimissä, niin joku olisi huomannut, jos tosiaan protonit eivät hylkisi toisiaan" tietenkin hänen kannaltaan on.

Lisäksi siellä voi tiirailla kirjoittajien IP-osoitteita ja niistä tehdä kaikenlaisia päätelmiä.

Ja eihän tuolla Kirpun vieraskirjassa mitään voi keskustella. Jos sinne jotain kirjoittaa, niin sitten mahdollinen vastaus menee siihen samaan pötköön kaikkien "saisko vinkkiä" -kyselyiden sekaan. Kuka semmoisessa systeemissä mistään keskustella voi?
62. Henry16.9.2012 klo 11:27
En tiennyt että myös Jukkis on Antti Skytän nimimerkki. Mutta hei kaikille, nyt poistun.
63. Jukkis16.9.2012 klo 11:40
Tuli ihanan nostalginen olo:
sanaristikot.net/keskustelut/index.php?p1=vast.php &id=1110
64. Marco Poloinen16.9.2012 klo 13:22
Wikipediaa selaillessa tupsahtaa aina silloin tällöin eteen mielenkiintoisia asioita:

"HARHALUULOISUUSHÄIRIÖ on vakava psykoosisairaus (ICD-tautiluokitus F22.0). Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenee yhtäjaksoisesti vähintään kuukauden ajan erilaisia harhaluuloja.

Harhaluuloisuushäiriötä kutsutaan myös paranoiaksi tai paranoidiseksi psykoosiksi, mikä on hieman harhaanjohtava, koska häiriöiden oirekuva voi olla varsin monentyyppinen eikä suinkaan aina vainoamiseen liittyvä.
---
Harhaluuloisuushäiriö on melko harvinainen sairaus; arvioidaan, että n. 0,1–0,4 % väestöstä sairastaa sitä. Tarkkaa määrää ei kuitenkaan tiedetä, koska kyseessä on kapea-alainen häiriö, joka ei välttämättä vaikuta esim. työkykyyn, ja hoitoon hakeutuu ilmeisesti vain pienehkö osa potilaista.

Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä. Häiriö on psykoottinen tila, koska mitkään vastakkaiset todistelut eivät voi horjuttaa uskoa harhaluuloon, ja havainnot tulkitaan aina tukemaan harhaluuloa."
---
65. iso S16.9.2012 klo 14:40
Paljonko on paljon ja kuinka vähän on vähän? Tuon mukaan Suomessa on 5400 - 21600 harhaluuloista ja keskiarvoakin (13500) käyttäen enemmän kuin asukkaita Huittisissa. Henkirikoksen uhrina kuolee Suomessa vuosittain noin prosentti tuosta määrästä ja silti jotkut pelkäävät esimerkiksi kulkea metrolla (hui, hullu lyö kirveellä päähän). Satakertainen riski on joutua väittelemään harhaluuloisen kanssa. Mahdollisten oikeudenkäyntikulujen välttämisen toivossa korostan että tämä pohdinta ei liity kehenkään eikä mihinkään, paitsi ehkä hyvin niukasti Marco Poloisen siteeraamaan tilastotietoon.
66. Ylläpito16.9.2012 klo 16:49
Pidä nyt qwertsu vain se yksi nimimerkki, että saat jatkaa täällä hölmöilyäsi.

Tässä se Jukkiksen vastaus, jota ilmeisesti et ole uskonut: "Tuo eläkeläisen vuosikausia jatkunut huoli minun työllistymisestäni on liikuttavaa. Toivottavasti stressi vähenee kun kerron olleeni kokopäivätöissä 22-vuotiaasta, mitä nyt armeijan kävin välissä huilimassa. Palkkaa olen saanut riittävästi, joten kun joskus ensi vuosikymmenellä muutun eläkeläiseksi itsekin, niin työeläkettä on mukavasti tiedossa, ellei sitten koko eläkesysteemi sillä välin ole romahtanut."
67. qwertsu19.9.2012 klo 16:55
Asia kuitattu. Olisit kertonut sen heti Jukkis. Ylläpidon mulkvistille samat, mutta hillitymmin.
68. Jukkis19.9.2012 klo 16:59
Minähän kerroin sen heti toukokuussa 2011 klo 21:19. Kannattaisi lukea näitä kirjoituksia.
69. qwertsu22.9.2012 klo 00:29
Niin, siis oletko saanut töitä Jukkis. Pisti epäilyttämään vastauksesi. Maailmalle ajoi minut isäpuoli. Olin 15 vuotias lähtiessäni
70. qwertsu22.9.2012 klo 01:19
Kirjoitin googleen kirppulehti ja taas samoissa asetelmissa ollaan.
71. John22.9.2012 klo 08:19
Tällä palstalla ei ilmeisesti saisi "kritisoida" Kirppu-lehtiä, mutta näköjään Kirpun palstalla nimimerkki Henry kritisoi Iisakkia.

Tässä pieni katkelma sieltä:
"Iisakin ristikoissa julkaistiin ainakin parin vuoden ajan ylivaikeita eli epäonnistuneita laadintoja. Mutta viime numerossa kaikki ristikot ratkesivat, asia oli vihdoin oivallettu."

Henry ei saa ristikkoa ratkottua = ylivaikea? Ratkomisessakin voi muuten kehittyä, kun sitä harjoittelee tarpeeksi. Se on ihan ok sanoa ylivaikeaksi, jos kukaan ei saa ristikkoa ratkottua oikein. Onko tällaisia tosiaan ollut Iisakissa?

Mielestäni laadintaa voi sanoa epäonnistuneeksi, jos siinä on joku suuremman luokan virhe. Esimerkiksi lapsille suunnatussa ristikossa olisi kuva merirosvosta, jolla on luonnottoman iso "kepukka". Jos ristikko taas on jollekin ratkojalle liian vaikea, niin silloin laadinta ei ole epäonnistunut - silloin vain kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa.
72. ?22.9.2012 klo 08:31
Jos ylipäätään ristikossa olisi kuva merirosvosta, jolla on luonnottoman iso "kepukka"?
Kuinka ihmeessä tuollainen moka voisi edes sattua?
Netistä kopioitavaksi löytyy vain yksi merirosvokuva??
73. ?22.9.2012 klo 09:17
Kukaan ristikkotuotannossa ei osaisi piirtää merirosvoa?
74. Erkki Vuokila22.9.2012 klo 10:18
Toivon aivan vilpittömästi, että mitä ikinä Kirpun sivuilla kirjoitetaan tai Kirpuissa julkaistaan, sitä ei täällä siteerata tai kuittailla.
75. RA22.9.2012 klo 10:46
Ymmärrän toki toiveesi taustan, Eki, mutta mutta...

Toivoisin aivan vilpittömästi, että kaikesta, mitä Suomen ristikkomaailmassa julkaistaan, voitaisiin keskustella. Ja että sitä kaikkea voisi arvostella, kiittää tai moittia. Riippumatta kuka on julkaisija tai laatija. (Henkilöönkäyvät nälvinnät ovat sitten asia erikseen.)
76. Erkki Vuokila22.9.2012 klo 10:56
Ymmärrän toiveesi taustan ja lisään, että kirjoitetaan kaikesta muusta paitsi Kirppuristikoista, kunnes toisin todetaan.

Jokainen tätäkin säiettä lukenut ymmärtänee, että rakentava keskustelu tämän ja Kirppu-sivuston välillä on mahdotonta, ennen kuin tietyt väärinkäsitykset on selvitetty. Valitettavasti Haapalainen ei jostain kummasta syystä ole vastannut sähköpostiviesteihini. Mielestäni olen yrittänyt selvittää näitä riidanalaisia asioita kahdenkeskisesti, en julkisuudessa, jolloin keskustelusta tulee helpommin riitelevän oloista.
77. 23.9.2012 klo 00:07
Nuuhki pillua vuokila
78. RA23.9.2012 klo 00:32
[Monet miehet ovat vakuuttaneet, että tuollainen on parasta ja kauneinta, mitä miehelle voi toivottaa.]
79. Erkki Vuokila23.9.2012 klo 00:52
Siitäkin huolimatta qwertsu sai nyt eston, jota on vaikea puhua pois. Ei pystynyt mies pitämään lupaustaan, jonka kovin nöyrän oloisena antoi. Näyttää jo kirjoittelevan Kirpun sivuilla vailla tolkun tolkkua. Pahoittelen. Estäkää tekin, kun teillä taito siihen on. Turha odottaa qwertsulta henkevää ristikkokeskustelua.
80. RA23.9.2012 klo 01:00
[Anteeksi. Tiedän kyllä, että vaikeneminen on viisainta. Aina ei vain malta. Zori.]
81. Wexi23.9.2012 klo 01:23
Kurkistelin Kirpputoria. Osui silmiini "Jazzin vuosisata".
Melko muikea kavalkadi kovia kundeja + Ella:
Ella, Duke, Count, Satchmo, Benny ja erityisesti Dizzy sekä Bird.
Kahta viimeksimainittua tapaa harvoin ristikoissa, jos kohta ylipäätään missään.
82. Henry23.9.2012 klo 03:43
Nyt Kirpun sivustolla häiriköi qwertsu. Se qwertsu on varmasti Antti skyttä, mutta onko tämän sivuston qwertsu eri ihminen? Harmi että Erkki Vuokilalla ei ole vähäisintäkään kykyä näitä selvittää. Olisi kaikkien edun mukaista saada tämä häiriköinti loppumaan.
83. Erkki Vuokila23.9.2012 klo 08:58
Olen lähettänyt Henry Haapalaiselle ja Kirppu-sivujen takana olevalle Janne Uusitalolle informaatiota klo 2:15. Minulla on ollut runsaasti kykyä selvittää asiaa, kyvyttömyys on nyt Haapalaisen päässä ja siitä päästä puuttuu taito lukea ja antaa todisteita. Ja tämä syytös ei koske Uusitaloa, joka toivottavasti pystyy vakuuttamaan Haapalaisen antamieni tietojen perusteella.

Tässä alkaa minultakin hiljakseen loppua taito jatkaa kaunopuheisesti. Parhaani olen tehnyt.
84. hah23.9.2012 klo 12:00
Sitä voi saada joskus mitä tilaa. Varsinkin silloin, kun pyytää siirtämään keskusteluita omille sivustoilleen. Ei kai nyt ristikkosivustoilla ole muita samanlaisia trolleja.
Sinäänsä hyvä, että näillä voi keskustella muistakin aihepiireistä kuin ristikoihin liittyvistä, vaikka elämän perusasioista, ja qwertsu tietenkin keskustelee näistä omalla tyylillään. :D
Tällä palstalla on se hyvä puoli, ettei täällä sentään ole niin herkkää sensuurinappia kuin eräillä muilla, kuten yllä voinee kukin havaita. Muuten siinä käy sitten niin, että keskustelupalstalla ei ole kohta enää keskustelijoita, ei edes "Skyttää". :DD
85. poke23.9.2012 klo 18:40
Lainaanpa tässä Erkin tekstistä pätkän:"...kyvyttömyys on nyt Haapalaisen päässä..." Luulen monen olevan kanssani samaa mieltä Haapalaisen harhoista ja hourailuista.
86. Henry24.9.2012 klo 00:03
Taitavampaa kirjoitusta en ole aikoihin nähnyt, pelkistetty ja jättää johtopäätöksen teon lukijalle. Poken kannattaisi harkita kirjailijan ammattia.
87. TT24.9.2012 klo 00:23
Hassua, että tuskin kellään jää epäselväksi johtopäätösten tekeminen. HH elää omassa todellisuudessaan, johon eivät mitkään mielipiteet ja todisteet vaikuta. Kaiken takana on pakko olla Antti Skyttä. Ettei tämä olisi ihan pakkomielle? Ei väliä vaikka asiaa vastaan olisi todisteita. Mitä niin pahaa se Skyttä on sinulle HH tehnyt?
88. poke24.9.2012 klo 08:27
Meikäläisen kirjoittajan lahjoilla ei varmaankaan kovin leveästi eläisi, kiitos silti Henrylle vinkistä. Siinä olet kyllä oikeassa, että jätetään johtopäätösten teko lukijoille ja juuri näin minäkin olen tehnyt lukiessani Sinun juttujasi. En kovin usein viitsi näihin juttuihin puuttua, mutta tuo Sinun Skyttä-syndroomasi alkaa paisua pahasti luulotautien puolelle.
89. Kaapo24.9.2012 klo 16:19
Henry taitaa kärsiä skytismistä.
90. j24.9.2012 klo 17:50
Lopettakaa jo, ei rakenna ketään.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *