KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > OLEN POISSA

6818. Olen poissa

h8.5.2012 klo 16:41
Hei. Tiedoksi nyt kaikille. Olen poissa kaupungistani keskiviikko päivästä perjantai iltaan. En siis pysty kommentoimaan uutisia ja muuta sellaista.

Perjantaina nähdään taas...
2. Ylläpito8.5.2012 klo 16:43
Onko tämä nyt yhtä totta kuin se Helsingissä kisoissa käynti?
3. h8.5.2012 klo 16:45
Ei. En silloin kommentoi mitään. En ota puhelintani.
4. pius8.5.2012 klo 17:01
Miksi meidän pitäisi tietää, että olet pois!
5. h8.5.2012 klo 17:21
En kommentoi.
6. ässä8.5.2012 klo 17:24
Nimimerkki h: Voisit hieman vähentää yletöntä koohotusta kiekosta ja muistakin asioista, älä yhtään ihmettele jos tuollainen käyttäytyminen aiheuttaa negatiivista palautetta. Eipä täällä muutkaan raportoi jokaista Helsingin reissuaan, koska ne eivät luultavasti kovinkaan monia kiinnosta.

Olemme tottuneet täällä hiukkasen erilaiseen menoon, joten lainaan tähän hieman tilanteeseen sopivaa vanhaa kunnon Arkhimedestä: "Noli turbare circulos meos!"
7. hih8.5.2012 klo 17:29
Niin hän se on. älä sotke ristikoitani. sano Eki
8. h8.5.2012 klo 17:29
Jaa. No anteeksi. Aloitetaan puhtaalta paperilta.
9. h8.5.2012 klo 17:30
Häh, en ymmärrä hih. Selvennä.
10. hih8.5.2012 klo 17:33
h
Käännä Arkimedeen sitaatti ensin suomeksi
11. h8.5.2012 klo 17:38
Ok, nyt ymmärrän. Ässää en kyllä vieläkään ymmärrä. Turhaa häneltä.
12. hih8.5.2012 klo 17:41
h. On jotain muinaiskreikkaa. tsemppiä kotimatkalle
13. hih8.5.2012 klo 17:44
Muuten, Puhuiko Arkimedes eläessään kreikkaa, vai latinaa?
14. ässä8.5.2012 klo 17:45
Kyllä tuo edellä kirjoittamani on aivan selkokieltä ja oletin tuollaisen lentävän lauseen olevan jopa h:llekin tuttu, kun hän täällä joka alan asiantuntijana esiintyy.
15. hih8.5.2012 klo 17:51
Heh. Ymmärsin latinan lauseen sisältäneen ässän, jota h etsi.
Ässä onkin nimimerkki! Ja inttelykaveri.
16. h8.5.2012 klo 18:04
Ässä, en ole kaikessa asiantuntija. Ehkä ainoa jossa olen asiantuntija on jääkiekossa. Tiedän jääkiekosta paljon. Ymmärsin ässä mitä tarkoitit, mutta en älyä, miksi en saisi puhua kiekosta eli jääkiekosta. Jos minun käytös muka horjahtelee, niin ei sinullakaan ässä ole varaa sanoa melkein mistään mitään. Jos sinua ässä ei kiinnosta tämä niin ei voi vaan mitään. Ei näytä kyllä kiinnostavan sinua säikeen asia pätkääkään. Mutta en pakota tykkäämään tästä mitenkään. Asia on loppuunkäsitelty. Toivon, että et kommentoi ässä tähän enää mitään.
Kiitos sinulle hih ja onnea ratkontaan.
17. hih8.5.2012 klo 18:30
Murtovarkaat ovat iloissaan, kun nyt olet julistautunut kotisi ulkopuolelle menneesi.
Onko vakuutukset kunnossa?
18. h8.5.2012 klo 18:33
Vakuutukset on kunnossa. Tuskin nyt kukaan minun talooni haluaa mennä. Talossani ei ole paljon arvoesineitä, mutta kyllä rahaa riittää. Mutta rahatkin taitaa lähteä mukaan.
19. ässä8.5.2012 klo 19:32
Ethän sinä h siellä kai sentään vielä pysty kirjoituslupia jakelemaan, voit olla varma, että tulen vastedeskin kommentoimaan eri asioita aivan oman mieleni mukaan joten jos et kestä kritiikkiä, jätä lukematta.
20. h8.5.2012 klo 19:40
Kestän kovaa kritiikkiä. Sitä pitää ottaa vastaan.
21. Matias-Myyrä8.5.2012 klo 20:19
Jos minä olisin joka kerta, kun olen pari päivää poissa näiltä sivustoilta, avannut uuden keskustelusäikeen, niin säikeiden määrä olisi monta sataa suurempi. Ketään ei oikeasti kiinnosta onko nimimerkki h poissa pari päivää.
22. Wexi8.5.2012 klo 20:22
...mutta jos on kolme...
23. Ylläpito8.5.2012 klo 21:03
Hyvä h! Internetissä voi väittää olevansa melkein mitä tahansa, esim. täysin päinvastaista kuin mitä on.

Jos et, h, tätä tiedä ja ymmärrä, liikuskelet netissä liian heppoisin eväin. Siinä missä sinun ei pidä uskoa muita ja heidän puheitaan, voivat muutkin suhtautua sinun puheisiisi epäillen, ja näin ovat täällä lukevat ja kirjoittavat epäilemättä tehneetkin. Kellään ei ole mitään varmaa todistetta siitä, että olet 12-vuotias hämeenlinnalaiskoululainen. Voit yhtä hyvin olla vaikka 72-vuotias nainen, joka sattuu tietämään jääkiekosta ja joka tekeytyy ikäistään lapsellisemmaksi. Olet ollut kaikille kysymysmerkki koko vierailusi ajan.

Useimmat, joita vastaan olet hyökännyt puheillasi, ovatkin niitä, jotka suhtautuvat sinuun kuitenkin empaattisesti. Tässä moni käsittää väärin, kun saa mielestään epämieluisia ohjeita. Ota myös huomioon, että joku voi puhua sinulle yhdellä nimimerkillä kivasti ja toisilla olla törkeä. Vaikka täällä useimmille riittää yksi nikki, kaikki eivät tätä toivetta noudata.

Sinä, h, olet iso kysymysmerkki. Haluaisimme uskoa, että pääosa jutuistasi on totta, mutta kun nettilokimme kertoo esim, sen, ettet ollut Helsingissä silloin, kun raportoit hotellihuoneestasi, se vie aika paljon pohjaa puheiltasi.

Jos olet pelkkä vedättäjä, kannattaisi ehkä lopettaa. Jos olet aito, yritä pysyä totuudessa äläkä keksi juttuja. Ja hillitse välillä sitä innostuksesi osaa, joka kohdistuu sellaisiin asioihin, jota eivät ole täällä pääosan mielenkiinnon kohteita. Lähetä meille tänne toimitukseen joku todistus siitä, että olet sitä mitä väität, muuten kaikki tulevat jatkossakin olemaan epäileväisiä, puhutko totta vai oletko jotain ihan muuta. Jos tämä on sinun osaltasi vitsi, se alkaa olla jo vanha.

Mutta se, että vain sanoilla vakuuttelet, että ”kyllä minä olen sitä”, ei vakuuta ketään.
24. hah8.5.2012 klo 23:01
Kellään ei ole varmaa todistetta mistään kuka täällä esittää mitä nyt esittää. Jokaista voi epäillä vedättäjäksi kunnes toisin todistetaan, esim. allekirjoittanutta. Toisaalta ehkä ylläpidolla saattaa tähän olla jonkinlainen mielipide. :D
Herra tai neiti h tekee joka tapauksessa liikaa numeroa itsestään. Toisaalta ylläpito ynnä muu, joka on ottanut liikaa nokkiinsa herra tai neiti tai mikä nyt h onkaan, huomioi liikaa tapauksen h merkitystä, joka tekee itsestään täällä liiankin suurta numeroa.
Joka tapauksessa, näin sivusta seuraavana, tästä vielä muodostuu aika hauskaa seurattavaa. Hah
25. Maikki8.5.2012 klo 23:10
hah:in kanssa jokseenkin eri mieltä.

Itse kahta kohtuullisen nopeasti kasvavaa ketjua koostavana, olen aika uupunut hänen tempauksiinsa. Välillä ei löydy kirjailijaa merkittylle kirjalle, tai sitten toisin päin. Sama ongelma artistipuolella, kun alkeellisimmatkaan ohjeet eivät ole sisäistyneet ennen osanottoa.

Suoranaisten virheiden määrään en sen kummemmin ota kantaa, mutta toivon asiallista otetta, ettei oma aikani kulu virheiden etsimiseen, koska haluan ketjujen pysyvän asiallisina.

Muuten h saa mielestäni mellastaa miten haluaa, jos katsoo sen asiakseen. En ole hyvittunut.
26. h9.5.2012 klo 08:05
Ok. Olen puhunut täällä totta.
27. pius9.5.2012 klo 17:59
Olen poissa 9.5.2012 klo 18:00-18:28
28. h11.5.2012 klo 15:02
Taas paikalla.
29. hah11.5.2012 klo 20:59
Ai kun kiva!
30. Taata11.5.2012 klo 21:18
Useita vaihtoehtoja vielä henkilöksi h? Joukko supistunee kuitenkin pian, jos h jotain vielä tohtii lausua? Saapa nähdä. Vedätystä kuitenkin edelleen leijailee ilmassa...
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *