KESKUSTELUT > RISTIKOT > AJATUKSIA SANARISTIKOT.NETISTÄ

6764. ajatuksia sanaristikot.netistä

h17.4.2012 klo 09:57
mikään ei ole turhaa. ei mikään. lukekaa kaikki tuo sanaristikoista sanottua tuo minun kirjoittama teksti. en kehu tätä turhaan. ajattelinkin että joskus voisimme pitää juhlat tälle vaikka netissä. sopiva päivä sellaiselle olisi varmaan perjantai päivä ja ilta. sanaristikot. netin flown olen löytänyt juuri nyt. mitä sanot eki tälle jutulle. eikö olisi hyvä juhlistaa edes vähän. juuri kun tein äsken taloustaidon nettikryptoa, huomasin jotain tosi upo uutta. kryptorengin. se auttoi minua kovasti krypton teossa. lähetin krypton netin kautta arvottavaksi. se krypto oli sinun tekemä teos, eikö niin eki. mahtavaa laatua,, päivä ei ole todellakaan pilalla.
2. h17.4.2012 klo 13:06
tämä oli ehkä vähän huono aihe kun kukaan ei ota kantaa tästä. eiköhän tämä säie voida poistaa ylläpito.
3. tonimikael17.4.2012 klo 13:17
Ehkä tämä oli vain niin tyhjentävästi esitetty asia, ettei kellään ole mitään sanottavaa? :)

Tai sitten ihmiset eivät tykkää juhlia? Tai he vain vielä ovat muissa puuhissa, etteivät ole ehtineet kommentoida?

Minäkin juurin sain yhden homman valmiiksi, että ehdin nyt tämän verran sanoa, että "juhlat ovat kivoja, hyvä ajatus!"

PS. Kannattaa, "h", käyttää isoja kirjaimia virkkeiden alussa, pienillä kirjaimilla kokonaan kirjoitettu teksti on hieman luotaantyöntävän ja raskaan näköinen.

PPS. Tsemppiä ratkontaharrastukseen! :)
4. h17.4.2012 klo 13:34
Tosi hienoa apua tonimikael. On hienoa että joku huomaa tämän. Olen aika nuori vasta mutta tajuan jo ristikoiden idean. Onnea itsellesi omaan ratkontaasi..
5. Aune17.4.2012 klo 19:46
h; tiedoksesi, että varmaan tonimikaelkin ratkoo ristikoita mutta ennen kaikkea hän laatii meille muille ratkottavaksi uskomattoman ovelin vihjein laadittuja huippuristikoita, ainakin Ilta-Sanomiin ja joihinkin ristikkolehtiin - luulisin.
6. h17.4.2012 klo 20:28
onko hän toni pitkälä. hän laatii upeita ristikoita.
7. Eki17.4.2012 klo 21:44
Kyllä Hän on.
8. Kaapo18.4.2012 klo 10:56
Ihan hyvä palsta tämä on. Itse olen ollut mukana keskusteluissa alusta asti.

Kiinnostaisi nähdä Ekin mielipide, onko palsta toteuttanut sille asetetut tavoitteet?
9. Eki18.4.2012 klo 11:36
Vastaan vähän myöhemmin, nyt on työkiireitä.
10. h18.4.2012 klo 16:19
ihanaa kun jotkut tulevat tänne katsomaan minun tekemiä viestejä. en tiennytkään että toni pitkälä on täällä kommentoimassa tai keskustelemassa. nyt ainakin tiedän että hän on se ja hänen nimimerkkinsä on tonimikael.
11. Eki19.4.2012 klo 08:51
Vastaan kyllä, mutta sen verran pitkä siitä vastauksesta tulee, että en nyt ehdi sitä joka kantilta miettiä ja sanoiksi pukea.

Ehdotettua juhlaa en myöskään olisi nyt järjestämässä, mutta kun maaliskuun alussa 2013 palsta täyttää 10 vuotta, katsotaan sitten.
12. h19.4.2012 klo 08:54
ok eki. en odotakkaan sinulta jokaiseen juttuuni vastausta. juhlat oli nyt pieni idea mutta voidaanhan ne sitten 2013 järjestää netissä keskustelupalstalla.
13. 19.4.2012 klo 16:04
Olisi oivallinen työpari tämä h ja jpq. Toinen lisäisi pisteet ja toinen isot alkukirjaimet.
14. h19.4.2012 klo 16:42
miten niin työpari. onko tämä joku vitsi. olen kirjoittanut tänne jo monta viestiä ilman pisteitä ja isoja alkukirjaimia. haittaakse..tärkeintä on että saa tekstistä selvää. äidinkieleni koulussa on kasi-ysi tuntumaa.
15. Jaska19.4.2012 klo 17:05
h, ei se minua haittaa. Jos kuitenkin haluat mahdollisimman monen lukevan tekstejäsi, sinun on varminta kirjoittaa perinteiseen tapaan.

Jos olet saanut kasi-ysitasoisia arvosanoja äidinkielestä, se viittaa mielestäni oikeinkirjoituksen perusteiden hallintaan. Muussa tapauksessa opettajasi on samanlainen muotihörhö kuin itsekin olet.

Ylioppilaskokeen äidinkielen arvostelijat lienevät kuitenkin vielä kuuden vuoden kuluttuakin sen verran vanhoillisia, että sinun tyylilläsi tulos on varma improbatur. Olisi siis hyvä ryhtyä treenaamaan ajoissa.
16. pelaaja19.4.2012 klo 17:38
Totta tai tarua, koululaistarinoineen kaikkineen. Samapa se, koska h:n jutustelut ovat aikamoisen viehättäviä. Minäkin lueskelen ihan niitten takia aina välillä jopa sitä jääkiekkosäiettä vaikken ole kiinnostunut siitä lajista pätkääkään..
17. h19.4.2012 klo 18:53
hyvä pelaaja ja jaska. kiitos molemmille......0
18. h21.4.2012 klo 22:44
mistä tämä idea on tullut. miksi minua syrjitään täällä. halutaanko minut täältä pois ja pian. lopettakaa kiitos tuollainen tökkiminen ja pieni ironia. läppää kyllä tajuan mutta kaikki ei voi olla vain läppää.
19. kari kämäräinen21.4.2012 klo 23:09
h: jos olet kiinnostunut ristikoista, niin voit otta yhteyttä suoraan minuun. Sähköpostiosoitteeni on kari.kamarainen1@gmail.com. Vastaan kaikkiin kysymyksiin ilman syrjimistä/läppejä.
20. +21.4.2012 klo 23:22
[Parahin h. Kukaan tuskin haluaa sinua täältä pois. Vapaalle, rekisteröitymista vaatimattomalle saitille saa kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa, jos katsoo sen asiakseen. Ja sisällyttää kirjoittamiseensa asiaa.

Täällä olevilla ihmisillä on vapaus tehdä myös muuta kuin seurata sinun ulosantiasi ja eittämättä runsasta kirjoitteluasi. Olen itsekin lukenut niitä välillä hyvikin huvittuneena ja pohdiskellut välillä käytkö itsesi kanssa 'kirjeenvaihtoa'? Niin samanlaisia ovat nimimerkeillä f ja g ilmaistut mielipiteet omiesi kanssa. Eihän sekään ole kiellettyä, mutta jotenkin karsastan itsensä kanssa keskustelemista.

Yleisenä ohjeena kehottaisin lukemaan mitä säikeelle on kirjoitettu aikaisemmin. Ja muista oikeinkirjoitusohjeet, ne tekevät tekstin huomattavasti selkeämmäksi ja miellyttävämmäksi.

Näillä sivuilla jo useamman vuoden kirjoitelleena voin lohduttaa sinua, että saamani palaute ei aina ole ollut asiallista, mutta siitä huolimatta olen jatkanut harrastusta.]
21. hah21.4.2012 klo 23:49
Minustakin on kiva kerrankin täällä nähdä oikea ristikkoharrastaja. Jatka vaan samaan tahtiin, eikä kannata välittää tylsimyksistä ja pilkunviilareista, joiden tarkoitus on tappaa täältä omaperäisyys ja muuttaa se omaa tylsää teksiä vastaavaksi tuotokseksi. Hohhoijaa... se tekeekin tästä saitista välillä niin pitkästyttävän, ettei sitä ees jaksa seurata.
Pitäisi vain saada taas chatti takaisin, niin ei h:n tarvii täyttää hetkessä koko säiettä.
22. Eki22.4.2012 klo 00:02
hah, tarkoitat varmaan: "normaalimpi kuin nämä puoliammattilaiset"?

h, palaute ja pottuilu on sellainen juttu, että siihen ei kannata vastata ollenkaan, puhumattakaan että alkaa homottelemaan ja uhkailemaan vastapuolta, koska siitä se vain yltyy.

Täällä ovat melkein kaikki saaneet osansa vuosien varrella. Tsemppiä vaan sinulle ja muillekin!
23. Täystukkanen22.4.2012 klo 01:11
Niin on ja Eki varsinkin
24. h22.4.2012 klo 07:36
kiitos avuista. ehkä vähän liioittelin. voin ehkä joskus kari ottaa sinuun yhteyttä sähköpostilla.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *