KESKUSTELUT > RISTIKOT > PAKKO KYSYÄ RISTIKKOMESTARISTA

6720. Pakko kysyä Ristikkomestarista

Kollo26.3.2012 klo 23:45
Menin nyt reissussa hätäpäissäni ostamaan itselleni uuden tutustutaan, eli otsikossa mainitun lehden, jonka kannessa luki "haastava" ja oli lykätty vielä kolme palloa. Nyt kysyn: kumpi on kollo, minä vai tuo lehti? Siis jestas! Vai jestas? Tuntuu, että jouduin ihan omituiseen ristikkojen (JA piilosanojen) rinnakkaistodellisuuteen. Valaiskaa!
2. Kollo26.3.2012 klo 23:59
Ja sori nuo hassut sanat, iPhone korjaa mieleisikseen nopeammin kuin isäntä tajuaa.
3. Taata27.3.2012 klo 00:34
Onkohan kyse RistikkoMestarin 20- vuotisjuhlanumerosta? No, kiitos palautteesta joka tapauksessa. Kakkossivun kupongilla voi antaa myös yksilöidympää palautetta ja samoin Ristikkomaailma.fi sivustolla. Nyt on vaikea vastata, kun iPhone korjaa nuo tekstit. Olivatko tehtävät liian vaikeita vai liian helppoja mielestäsi? Tähän saakka Helga Piiraista ainakin on pidetty arvostettuna piilosanamestarina vai millainen on tuo rinnakkaistodellisuus sitten itse kullakin.
Tässä joutuu nyt vain arvailemaan.
4. maikku8.5.2012 klo 09:43
onko slogannia ulonuna kovin loitos nro 2/-12
5. Taata8.5.2012 klo 11:15
Slogan: HAASTAVAT tehtävät
RistikkoMestari 2/2012
Onko Sinusta Maikku ulonnut kovin loitolle tuossa numerossa vaikeustaso? Yritin tässä tsiikata lehteä, mutta en ehdi ratkoa nyt valitettavasti. Kiitoksia kysymyksestä.
6. h8.5.2012 klo 15:49
RistikkoMestari-lehti on helppo ristikkolehti mielestäni. Lehden sisältö aina välillä vaihtelee huonosta hyvään. Lehti väittää, että se on vaikea ratkottavaksi. Mutta kun ratkoo niin huomaa, että sehän on ihan liian helppo. Minusta lehti pettää ratkojat omalla sanomallaan. Se on kurjaa.
Iisakin ristikot-lehti on juuri sopiva minulle. Se ei petä koskaan ratkojaa ja tehtävät on laadittu hyvin ja ne ovat sopivan kinkkisiä. Ammattitaitoakin riittää Pekalta ja Alfilta, jotka laativat iisakkiin. Haluaisin keskustella Antti Skytän kanssa täällä. Onko se mahdollista. Olisi pari asiaa hänen tehtävistään, jotka vaivaavat minua paljon.
7. Eki8.5.2012 klo 16:02
Otetaanpa esiin säie: Kysykää laatijoilta. Odota hetki.
8. h8.5.2012 klo 16:03
Kiitos. Odotan.
9. Taata8.5.2012 klo 16:27
Odotan mielenkiinnolla, kun h tenttaa Antti Skyttää.
10. h8.5.2012 klo 16:27
Niin. On pari asiaa.
11. Maikku9.5.2012 klo 11:30
Vaikeustaso ei ole helppoa kummempi, mutta teht.s. 14 alaharmaa ihmetyttää äidinkielen eläkeläistä alaharmaan osalta suuresti!
12. Taata9.5.2012 klo 13:39
Lause tulee oikein harmaille. Hämäännystä aiheuttaa minun kappaleessa nidonta, kun osa vihjeistä peittyy taiton alle.
Antilooppi- vihjeen pitäisi minusta olla monikossa kuitenkin.
13. Taata16.5.2012 klo 09:16
Nyt on n:o 3 taas haastavampi. Lehti ei ole läpiratkottava, vaikka joukossa onkin jokunen alkuverryttelyksi sopiva, hupaisempi ristikko.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *