KESKUSTELUT > RISTIKOT > IISAKKI KESÄKUU 2011

6244. IISAKKI kesäkuu 2011

aawee7.6.2011 klo 21:53
Laadukkaita ristikoita, paljon pitkiä sanoja monissa ristikoissa, niistä jo puhuttu muissakin säikeissä. Simbergin "Karibiankävijoissä" s. 12-13 erinomaiset vihjeet HEILIIN IHASTUNUT (4) ja PERIÄ (6)....minulle uusia vihjeitä ja nauratti, kun keksin ne. Noin puolet lehdestä minulla vielä tekemättä.
2. aawee9.6.2011 klo 21:03
Skytän ja Niittymäen ristikoissa riittää pohdintaa. Muutama sana uupuu vielä Simbergin ristikostakin vaikkei vaikein taso olekaan..
3. Matami12.6.2011 klo 17:46
Simbergin ristikkoon jäi minulle yksi tarkistettava sana, löytynee nykäsestä. En muista ihan hetkeen sellaista nähneeni. Tai sitten minulla on "virse" jossakin.
Skyttä-Löfgren ihanan haastava tälläkin kertaa. Aukkoja tarkastelen siinä kuten von Döbeln aikoinaan Vänrikki Stoolin tarinoissa.
Takakansikaan ei ole helpoimmasta päästä.
4. aawee12.6.2011 klo 18:54
Simbergin ristikosta jäi tosi hyvä maku, pidin siitä kovasti. Viimeisenä siinä pähkäilin VILPOISAT HELTEELLÄ ratkaisusanan piilokirjainta. Lähes kaikki ristikot täynnä Skytän Visaista lukuun ottamatta, Niittymäen elämänilosta puuttuu muutama sana ja takakannessa aukkoja. Takakannen arvoituksista tullut vaikeita Niittymäen myötä.
5. Matami28.6.2011 klo 08:55
Kylläpä on raikkaasti toteutettu tämänkertainen Skyttä/Löfgren, todellinen nautinto varsinkin kun siinä riittää edelleen pähkittävää.
Paljon ja vähän -vihje mietititytti kauan eikä auennut ennen kuin tuli apukirjaimia ympärille. Ja samakkokuva vei ajatukset pitkälle harhapolulle. Täydet pisteet laadinnasta!
6. Matami28.6.2011 klo 08:57
Sorry, siis sammakkokuva eikä samakko
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *