6040. apua!

mika19.2.2011 klo 15:38
IMMO? 6 kirjainta
2. *19.2.2011 klo 16:31
Ehkäpä KUUTSA.
3. iso S19.2.2011 klo 19:10
Siitä onkin taas pari kuukautta kun viimeksi ihmettelin tuollaista "uusavuttomuutta". Google on keksitty ja Wikipediakin auttaa moneen vaivaan.

Kun Googlelle antaa hakusanaksi vihjeen Immo, löytyy heti ensimmäiseltä sivulta

Immo – Wikipedia
Immo tulee Immanuel-nimestä, joka on hepreaa ja tarkoittaa 'Jumala kanssamme'. Kuten Immanuelin, on myös Immon nimipäivä 26. maaliskuuta. ...
fi.wikipedia.org/wiki/Immo

Kun tuota linkkiä klikkaa, saa muun tiedon ohella listan
Kuuluisia Immoja
Immo Eronen, jalkapalloilija
Immo Huhtinen, pistooliampuja
Immo Kuutsa, hiihtovalmentaja, alun perin Immanuel
Immo Rautiainen, pesäpalloilija
Immo Salo, sosiaalisen median asiantuntija
Immo Tuominen, taidemaalari

Siitä tarvitsee vain laskea, kenen sukunimessä on kuusi kirjainta. Eihän ollut vaikeaa?

Ei siinä mitään, on omalla tavallaan hienoa että uskaltaa kysyä jos ei tiedä. Toisaalta, eikö sekin ole hienoa että viitsii edes yrittää ottaa itse selvää?

Lisäksi on se toinen ikuisuusongelma, josta täällä ei päästä yhteisymmärrykseen. Sivuston periaatteena on se, että ratkaisusanoja ei paljasteta jos ratkaisujen palautusaikaa on jäljellä. Siksi kysyjien olisi suotavaa malttaa mielensä jos ristikko on vielä "kuuma" ja jos ratkaisuaika on ummessa, voisi mainita sen ja todisteeksi kertoa mistä lehdestä on kysymys.

Usein nähty perustelu on se että "voitte minulle kertoa koska en ikinä lähetä." Eivätkö näin vonkaavat todellakaan tajua että vastauksen näkevät myös ne, jotka lähettävät, ja ne, jotka haluavat pähkiä itse (lähettävät tai eivät).

Korostan vielä että tietojen pihtaamista sinänsä en kannata. Yksityisesti saa kysyä ja neuvoa ihan kuinka paljon vain ja kimpassa saa ratkoa. Kimppakivan pitää vain olla sellaista että kaikki osalliset ovat siihen halukkaita!
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *