KESKUSTELUT > RISTIKOT > TYPERYYS

5554. Typeryys

Loskamaanikko22.5.2010 klo 20:17
Sanokaa hyvät tietoviisaat minulle MIKÄ ON PALA SORAA? Joku maarne, maarte tai vastaava.
Ainoa mikä puuttuu, valmis on MAAR_E. Onko jokin väärin, minusta ei voi olla ekä ristikkorenki löydä kuin MAATE, eikä siinä ole älyn häivää. Ei minussakaan...
2. Ylläpito22.5.2010 klo 20:22
Kannattaa katsoa ristikkorengistä ilman typeryyttä.
3. Aksu22.5.2010 klo 20:23
Eipä taida olla risteävät väärin. Jatka vain.
4. Jukkis22.5.2010 klo 20:36
Jos haussa on kuusikirjaiminen MAAR_E, niin miksi ihmeessä sieltä Ristikkorengistä sitten viisikirjaiminen MAATE pitää ehdolle kaivaa?
5. Loskamaanikko22.5.2010 klo 20:36
No voi p-le! Totta kai, typeryys pois ja sillä selvä. Ylläpito puhuu vähän, mutta asiaa!
Ja sana oli niin helppo että puolustelen tyrimistäni ainoastaan uskomattoman Venäjä-Saksa- pelin aiheuttamalla ylenpalttisella jännitteellä.
Asia muutoin OK. nyt, kiitoksia. Konstit on monet, sanoi mummokin kun kutoi, kusi ja konttasi samanaikaisesti... ;-)
6. Loskamaanikko22.5.2010 klo 20:36
No voi p-le! Totta kai, typeryys pois ja sillä selvä. Ylläpito puhuu vähän, mutta asiaa!
Ja sana oli niin helppo että puolustelen tyrimistäni ainoastaan uskomattoman Venäjä-Saksa- pelin aiheuttamalla ylenpalttisella jännitteellä.
Asia muutoin OK. nyt, kiitoksia. Konstit on monet, sanoi mummokin kun kutoi, kusi ja konttasi samanaikaisesti... ;-)
7. Olavi Kivalo23.5.2010 klo 09:53
Usein systemaattinen lähestymistapa auttaa. Kokeile kaikkia kirjaimia aakkosjärjestyksessä ja jos mikään ei istu, niin siirry kokeilemaan numeroita. Ehdotan, että aloitat numeroista.
8. ö23.5.2010 klo 17:56
Tässä olisi kannattanut aloittaa ö:stä;)
9. Loskamaanikko23.5.2010 klo 20:21
Joopa joo! Eiköhän anneta laantua aallokon moisten rakeitten suhteen; siirrytään seuraavaksi vaikka Kreikan mytologian pariin, minä ainakin haluaisin olla Pan...
(Ei kuitenkaan se Peter- merkkinen.)
--------
Lootusasentoon turhaan pyrkien hyvittelen
itse kiroamaani verta ja lihaa.
En vissiin uskalla kuolla, kiipeäisin suurimmaksi helvettiin,
värisen kaiken etäisyyttä, jäävuoria
tieltäni työnnellen,
viimein kun en yhtään mitään muuta keksi
minä vaihdankin yllättävästi kurssia
ja lorisen korvaanne loogisen perustelun.
10. Jaska23.5.2010 klo 20:33
Ihmettelin silmät ymmyrkäisinä sanaa MAARAE, kun tapasin sen ristikossa ekan kerran. Sopisi säikeeseen "sana jota ei ollutkaan, mutta oli kuitenkin."
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *