KESKUSTELUT > RISTIKOT > HYMIÖT...

554. Hymiöt...

Jupisija5.12.2003 klo 20:47
...osoittavat kyvyttömyyttä sanalliseen ilmaisuun.
2. Pena5.12.2003 klo 20:56
Kiitos Jupisija mielipiteen julkituonnista. Mä kyllä käytän hymiöitä ja ilmiöitä. Kerran eräs keskustelija käytti irviötä. Toivottavasti hänen otsaansa ei ole tatuoitu tyhmiötä!

d:)
3. Jupisija5.12.2003 klo 21:07
Ymmärrän tarkoitukses, Pena. Emme ole hylkiöitä emmekä ryhdy tästä taittamaan peistä, mutta mielipiteeni pidän.

Jos joku katsoo tarpeelliseksi lisätä typeriä kuvioita kirjoituksensa höysteeksi, se on toki hänen oma asiansa.
4. terok5.12.2003 klo 21:14
Minä käytän aina kääpiötä. Sen ei luulisi häiritsevän edes kääpiötä.
5. terok5.12.2003 klo 21:15
Ei vaan käytän tyhjiötä.
6. Tane5.12.2003 klo 21:19
Minähän taas käytän heittiötä ja keittiötä ja varsinkin heittiötä keittiössä. Hyypiön käyttämistä en ymmärrä.
7. Jupisija5.12.2003 klo 21:48
Olen Närpiöstä.
8. Jouni5.12.2003 klo 22:03
Tuli mies Närpiöstä
ei tykännyt hän hymiöstä.
Oli aika heittiö,
päässään oli tyhjiö.
9. Pena5.12.2003 klo 22:26
Mielestäni kuviot kirjoituksen höysteenä eivät ole typeriä...

(. Y .)

...vaan mielikuvitus herää...

...eikä tosiaankaan taiteta peistä...

()xxxxx):::::::::::::::::::::::>

...eikä varsinkaan fileerausveistä...

cxxx][:::::::::::::::.

...mutta ollaan silmä tarkkana...

-<@>-<@>-

...jos näkyy tähtisilmä...

(*_*)

...iso tyttö...

:-)8

...niin tietenkin ojennamme hänelle ruusun...

@} - - ` - - , - - - -

...ehkä myös tulppaanin...

@---------

...mutta emme varsiselleriä!

==//===//

Joulua odotellessa joululaulu:

¤* * * * * * * *
* * * * * * * *
^---^---^---^---

Heippa!

d:)
10. Jupisija5.12.2003 klo 22:45
Ookay, Pena, olet hyvä jätkä. Kadehdinpa taitojas.

Nytpä lähdenkin illanviettoon lähisiittolaan. Hyvää itsenäisyyttä kaikille!
11. jupejus5.12.2003 klo 23:09
Tuossa joululaulussa on jotain tuttua, ettei vain olisikin taattua "jupejus" -tuotantoa.

o</;-)

Mutta mikäs joululaulu tämä on?

)- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -(
12. Vanha ratkoja5.12.2003 klo 23:48
(. Y .)
Siitä pula, mistä puute.
En oikeasti enään pysty kykenemään.
Mutta muisti on hyvä, joten alankin konsultiksi..

Pena.
Siirry muihin keskusteluryhmiin näin lauantaisin.
Täältä et taida sitä seksiä löytää
13. Titta6.12.2003 klo 02:24
Nyt voi kuskikin ottaa lasillisen viiniä, kun pikkujoulujuhlijat on kuskattu turvallisesti kotiin! Mitä vikaa muka hymiöissä?

:) >-|
14. iso S6.12.2003 klo 20:03
Oppivelvollisuuden alkamisiän tienoilla kuvittelin, että vieraat kielet ovat vain joku koodausjärjestelmä, esimerkiksi että A olisi X ja B olisi K ja sitä rataa. Kielen opiskelu olisi silloin sitä, että oppisi sujuvasti vaihtamaan merkit puhuessa ja kirjoittaessa. Ei se niin ollutkaan.

Myöhemmin huomasin, että ruotsi on helppoa. Posti on post ja pankki on bank. Siitä vaan pätkäisee sanan lopun pois ja pehmentää välillä puheitaan. No ei se mennyt ihan niinkään.

Tietynlaista analogiaa monissa sanoissa on kuitenkin havaittavissa. Siltä pohjalta olen miettinyt, että kun Närpes on suomeksi Närpiö, niin onko herpes sitten herpiö? Se minulle nyt kertokaa, että saan pakkoruotsin pois mielestäni ja voin alkaa lukea lyhyttä belgiaa.
15. Kravattimies6.12.2003 klo 21:47
Koodaukseksi minäkin luulin, iso S, mutta ... lyhyt pelekia, lyhyt? On kai se sitä, jos vertaa vaikkapa pulukaarien pitkään. Iiri se vasta lyhyttä olisi eikä siinä olisi niitä pakkoruotsin hienoja aakkosiakaan. Meän kielessäkin on, kuten iirissä, vain kolme aakkosta, mutta se ei käy, koska alueellisesti se on pakkoruotsiin sijoittaa.
16. Kravattimies7.12.2003 klo 09:02
Krakalle ei sovi matikka, iso S, mutta marlinia tai martinia voi kokeilla, jos kokeilla haluaa ja kokeilla on.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *