KESKUSTELUT > RISTIKOT > SK RISTIKKO 9

5417. SK ristikko 9

Käppis16.3.2010 klo 11:35
Onkohan lukusalla yhtään Kuviksen ristikon tekijöitä. Numero ysin Pihlajamäki aiheutti päänvaivaa yli kotitarpeiden ja vieläkään en kaikille saamilleni ratkaisulle ole saanut varmistusta. Varsinkin ruotsalaislaulajaa en tunnista enkä äkkiseltään kuukkelistakaan löytänyt.
2. VeiLeh16.3.2010 klo 13:12
Minulle taas tuottaa vaikeuksia löytää vahvistusta PUNAMUSTA vihjeen ratkaisusanalleni. Jos nimittäin googlesta (wikipediasta) löytämäni ruotsalaislaulaja on oikein. Myös vasemmassa yläkulmassa oleva made in.... -lelu tuottaa vaikeuksia. Tummennettujen sanojen taustalogiikka oli mielestäni hyvä. Sen aukeaminen vei aikansa.
3. Käppis16.3.2010 klo 14:54
Punamusta kuvaa asusteen väritystä, selvisi minulle kun kaveri tunnisti laulajan naapurimaasta. Sieltä se heppakin on kotoisin, tosin mieleen tulee vastauksesta jotain terävämpää. Olen aina pitänyt Pihlajamäen ristikoista, nytkin ristikon juju oli mielestäni oikein haastava.
4. Juha N16.3.2010 klo 19:05
Käppis on nuorempaa polvea? Kyseinen laulaja on edustanut Ruotsia kahdesti Euroviisuissa 70-80-luvulla. Niin, tai tietenkään Euroviisuista ei tarvitse mitään tietää... kai? :)

Apropoo, tässä ristikossa on mielestäni yksi virheellinen vihje. SÄILYTTÄÄ pitäisi olla HYYTELÖI tai SAKEUTTAA. Kyseistä ainetta ei käytetä säilyvyyden parantamiseen vaan rakenteen muokkaamiseen.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *