KESKUSTELUT > RISTIKOT > YLLÄRI!

513. Ylläri!

Titta23.11.2003 klo 16:29
Tässäpä yksi ristikkolinkki. Voi että minä nauroin! Ei sivuissa sinänsä mitään vikaa ole...

http://personal.inet.fi/yritys/pirkanmaanristikko/
2. Eki23.11.2003 klo 16:30
Mansen Pakinaporsaiden vierailupaikaksi!
3. Titta23.11.2003 klo 16:36
No joo...

Tällainenkin löytyi, onko kenelläkään kokemusta?

http://www.ristisanat.net/index.asp
4. Eki23.11.2003 klo 16:43
Ainakin huomasin jokin aika sitten, että heidän ristikkosanastossaan on samat monikointivirheet kuin Ristikkorengissä! Tuli jopa mieleen tehdä rikosilmoitus. Mutta sitten alkoi naurattaa. Aika heppoinen tuo sivu on, vaikka eräänlaisena kilpailijana tämän sanonkin.
5. Timppa23.11.2003 klo 16:44
Jälkimmäinenhän on tuolla 'Ristikkoaiheiset linkit' -osiossa...
6. Timppa23.11.2003 klo 16:49
En tiedä, kuinka aktiivisesti täällä vierailevat ihmiset (ja siat) tutkivat noita linkkisivuja, mutta kannattaisi joskus katsastaa. Itselläkin on tapana siirtyä etusivulta suoraan keskusteluihin ja siinä kaikki muu aiheeseen liittyvä unohtuukin.

Onnea vaan chatille, kertokaa sitten täällä, miten käynnistysvaihe onnistui!
7. Eki23.11.2003 klo 16:51
Jos me pidetäänkin ne ihan omina tietoinamme...
8. Titta23.11.2003 klo 16:56
Minä olen mennyt astetta pitemmälle kuin Timppa... olen laittanut keskustelusivun suosikkeihin, eli päädyn suoraan sinne. Joskus sentään muistan vilkaista etusivuakin. Aloitussivuna on - ainakin vielä - toinen sivu.

Tuo sivu vaan sattui silmään, kun hain ristikkoaiheisia sivuja Kuukkelilla, jos vaikka olisi jotain uutta. www.ristisanat.net oli siinä oikealla. Mahtaa maksaa tuollainen mainos...
9. Eki23.11.2003 klo 16:58
Radiotähti-Reiman linkin oheen tekemän kommentin mukaan sivuilla on iso(?) sponsori.
10. J Takala23.11.2003 klo 18:11
Noista linkkisivujen linkeistä näyttäisi tuon Rastikko Oy olevan poissa pelistä.
11. Kravattimies16.11.2004 klo 02:09
Tripod, jonka alaisuudessa Kravattimiehen sivut olivat, on poistanut minut jäsenyydestään jonkin syyn taki. En jaksa lukea niitä sääntöjä ja miettiä mitä tapahtui, mutta luulen, että se tapahtui, kun lisäsin sinne radiolinkin.

Se oli ilmainen palvelu, jota käytin, ettei siinä mitään. Koska en enää voi ylläpitää sivujani, toivoisin, että Kravattimiehen linkki poistetaan Sanaristikko.netin ristikkolinkeistä.

Kiitos, Eki, kaikesta!

Lämpimin terveisin
Kravattimies
12. Kravattimies16.11.2004 klo 07:00
Nyt selvisi, miksi noin tapahtui. Robotit hakevat audio- ja videotiedostoja ja jos sellainen löytyy, epäillään, että se on laiton kopio. Olin lisännyt linkin, mihin klikkaamalla radion ohjelma alkoi kuulua. Nuoremmat tietävät, ettei niin kannata tehdä.

Ihmettelin, miksi Kravattimies 2 ja 3 oli tuhottu, muttei 1. Poika kysyi, teinkö 2:n ja 3:n lähellä toisiaan ja 1:n vasta myöhemmin. Niin juuri tein! No, 1 on eri palvelimella ja sen vuoksi se säilyi.

Joten minun puolestani, Eki, voit jättää asiat ennalleen.
13. IiKoo16.11.2004 klo 16:36
Aika häveliäs sivusto tuo ristisanat.net, kun eivät edes kehtaa sivuilla kertoa, ketkä tuon takana ovat. Aika riskaabelia lähetellä rahaa moiseen palveluun.
14. Kravattimies17.11.2004 klo 04:48
Ekin sanaristikot.net on ylivoimaisesti paras ja käyttäjä-ystävällisin saitti eikä maksa mitään! Rekisteröityminen on täysin vapaaehtoista (toimituksen osoitteeseen).

Vertailun vuoksi kävin uteliaisuuttani edellä mainitussa ristisanat.netissä katsomassa, miten siellä asiat hoidetaan.

Palkintoristikon katselu loppui ilmoitukseen "Vaatii Java-tuen". Oma koneeni esti pop-upit ja mainokset, joten siellä esiteltyjen lehtien ja kirjojen nimiä en saanut selville, mutta hinnan lisäksi sain muutaman rivin selostuksen sisällöstä.

Nämä oli annettu sanaehdotuksina:

HEMORROIDI
HIETAMÄKI,KARRI
PÄÄLLYSVIIT
PÄÄLLYSVIITT
AKALA
KERONEN,JOUNI
KANNATTAVIA
TOISTAVA,KAIKU
PAISUTA
MUNIVA,TUNAROIJA
DUMMEL,MATTS
FRECHEN,TATU
EPTA
KIA
APTEEKISTA
RESJAN
VIULISTI,RESJAN
KARVANAINEN
DFKJIKDKD
DFKJIKDKDP
POROISTA
NUUKIAKO

Olen samaa mieltä, IiKoo:
> Aika riskaabelia lähetellä rahaa moiseen palveluun.
15.  Pekka ristikkomaanikko1.3.2011 klo 16:50
Ratkoin tän päiväisen SM-kisaristikon viidessäkymmenessä minuutissa.
16. -1.3.2011 klo 18:46
Wow Pekka.
17. Pena1.3.2011 klo 18:53
Niitähän rupesi tiheään ilmestymään! d=)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *