KESKUSTELUT > RISTIKOT > IISAKIN RISTIKOT OVAT PARASTA LAATUA

4845. Iisakin ristikot ovat parasta laatua

qwer26.5.2009 klo 15:30
Tarttui marketin lehtihyllystä ostoskärryyn Iisakin kesäalbumi niminen lehti. Kotona nopea silmäys sisältöön. Parhaita kotimaisia laatijoita ovat kaikki. Lehden ulkonäkö ja paperi miellyttivät minua. Ihmettelen, kun vertaan samanlaista sanarisin tekelettä nimeltä Punainen pelikaani, tähän, niin Iisakki voittaa.
2. Iisakin tilaaja26.5.2009 klo 15:35
Olen aivan samaa mieltä Iisakeista. Pelikaanien väritys ja paperin laatu ovat epämiellyttäviä.
3. jpq26.5.2009 klo 16:01
Sanotaan makunsa kullakin itse en ota kantaa jaa miksikö pitäs ratkoa enempi. papereissa on eroja.
4. RA26.5.2009 klo 20:42
Onpa iloinen asia, että qwerin kaltainen vaativa ratkoja on lopulta löytänyt mieluisensa lehden.

Hyvä esimerkki muillekin: Kun ratkominen on mieluisaa, niin ei kannata luovuttaa epätyydyttäviin kokemuksiin, vaan hakea ja kokeilla eri lehtiä. Tarjonta on niin runsasta ja monipuolista, että luulisi jokaiselle löytyvän se oma paras.
5. Tapsa27.5.2009 klo 23:21
Omaankin käteeni osuo tuo julkaisu, enkä pitänyt sitä lainkaan huonona. Vaikeutta löytyi laidasta laitaan, eikä ainakaan tarvitse sanoa, että olisi "vasemmallakin kädellä" tuosta vaa ratkennut. Uskallan suositella.
6. Henry28.5.2009 klo 03:29
Iisakki on hyvä. mutta miksi sitä verrataan toiseen nimeltä mainittuun kilpailijaan, joka on ratkojan mielestä "huono". Eri lehtiähän on vaikka kuinka paljon.

Kun tämmöinen tulee nimimerkiltä, se herättää kysymyksiä. Jos nimimerkin henkilöllisyys on osapuolilille tuttu, ehkä tässä ei synny suurta ongelmaa.
7. -28.5.2009 klo 20:19
qwerille olennaisinta oli verrata Pelikaaniin.
8. Ari28.5.2009 klo 20:39
Selittäisitkö vähäsen, Henry, että tällainen tyhmempikin ymmärtää.

En siis ymmärrä mitä merkitystä on sillä onko nimimerkki vai koko nimellä esiintyvä kirjoittaja.

Mitä kysymyksiä se herättää?
9. ...28.5.2009 klo 21:19
Ainakin minulle taas vahvistui tuo vanha käsitykseni, että qwertsu ei koskaan jätä käyttämättä tilaisuutta sivaltaa Sanariksen suuntaan, olipa sitten aihetta tai ei
10. -28.5.2009 klo 23:11
qwerillä on missio
11. Henry29.5.2009 klo 02:16
Taatusti en noita eroja sadannen kerran selitä.
12. maatu29.5.2009 klo 08:50
Qwer
Eipä voisi enää enempää eri mieltä olla!!!!Iisakin kesäalbumi oli pääosiltaan ihan lälly. Aulis hieman haastavampi. Miten sitä voisi edes verrata Punaiseen Pelikaaniin? Normaalit kuukausi-Iisakit ovat Lavoniuksen ansiosta parempia kuin tuo albumi, joka tuli valmiiksi muutamassa päivässä!
Pun.Pelikaani on toiselta planeetalta ja tarkoitettu niille, jotka haluavat ratkoa tosi hankaliakin, aluksi melkein mahdottomilta tuntuvia. Kuulepa, kun sellaisiakin outoja tyyppejä on. Siksipä suremmekin Paksun Pelikaanin haudalla
:(
13. himo ratkoja29.5.2009 klo 09:38
Itse ratkon miltei kakki mitä käsiini saan.
Pelikaanin paperilaatu on mielestäni minun näölläni huono oli ristikon laatu sitten mikä tahansa.
Joten tässä on kyllä paljon parantamisen varaa.
Ei ristikon vaikeutta tule lisätä huonoilla ja suttuisilla kuvilla joten tässä suhteessa SUURI plussa Isakille.
14. marjukka30.5.2009 klo 00:51

Ratkoin ennen paljon Iisakkeja - sitten löysin Pelikaaniristikot. Punainen Pelikaani on vertaansa vailla, mutta nyt Paksun loputtua on taas turvauduttava Iisakin ristikoihin, että aivosolut edes jotenkin pysyisivät vauhdissa. Iisakit ovat mielestäni ihan mukavia - taso vain heittelehtii vaikeimmiksi luokitelluissa ristikoissa. Mutta jo Auliksen vuoksi tulen varmasti vastaisuudessakin ratkomaan Iisakkkiakin!
Minä nyt vain satun olemaan niitä Maatun mainitsemia outoja tyyppejä, jotka haluavat ratkoa melkein mahdottomilta tuntuvia ristikoita. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan mikään (lähes mikään) ei ole mahdotonta, kun vain kielestä ja sanoista on kysymys! Älynystyrät vain liikkeelle - ja tietysti mielikuvitus, kun pitää yrittää astua laatijan ajatusmaailmaan.
15. jpq30.5.2009 klo 01:31
himo ratkoja: jokaisella paperilla on kannattajansa. omaa paperi suosikkia ei ole syntynyt mutta sanon että eräisiin tuntuu kynä tarttuvan liiankin hyvin,osa taas repeää herkästi tai kiiltelee hankalasti. joka kait on sinunkin ongelmasi ?
ps. minäkin ratkon mielummin vaikeita tai no kiinnostaa enempi kuin yltiö helpot. Vaikka juurikaan en ole ratkomaan kerennyt.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *