KESKUSTELUT > RISTIKOT > PARAS RISTIKKOLEHTI ON GRAWIKON(?) JULKAISEMA 90 KUVARISTIKKOA.

478. Paras ristikkolehti on Grawikon(?) julkaisema 90 kuvaristikkoa.

Noonis12.11.2003 klo 12:19
Syy hyvin yksinkertainen, riittävän helppo aloittelijalle.
2. J Takala12.11.2003 klo 12:47
Aprillipäivä taisi mennä jo.
3. Ani12.11.2003 klo 13:06
Vaatimukset siinä lehdessä ovat riittävän helpot aloittelevalle laatijalle. Kuulin jostain, että laatijoita on haettu työvoimatoimistosta.
4. Noonis12.11.2003 klo 13:21
Mitähän oikeen meinaat, J Takala?
5. Titta12.11.2003 klo 13:31
Grawikon ristikkolehdet eivät ole oikein suosittuja täällä...

Ensimmäinen Suomi-ristikot vilisi 3-kirjaimisia sanoja, ja ilmaaminen oli renkaan täyttämistä. Kultakutdi tuli ihan oikeasti ratkaisusanaksi, vihjeenä oli jotain: Satu r=d.

J Takala ei varmaan voi ymmärtää, miten joku voi tykätä kyseisen firman ristikoista. En minäkään, ellei ole tapahtunut rajua muutosta.

Noonis, taidat olla uusi täällä? Tervetuloa tähän omituisten otusten kerhoon!
6. J Takala12.11.2003 klo 13:32
Luulen, että jos hyviä ja helppoja ristikoita tahdot ratkoa, niin niitä on varmaan tarjolla paljon muitakin kuin tuo mainitsemasi. Minulle on jäänyt sellainen kuva noista kirjakaupoissa myytävistä "xxx määrä kuvaristikoita" -julkaisuista, että niiden laatimiseen ei ole kovasti panostettu. Ainakin jos tarkastellaan ruudukkopohjaa, johon laadinta on tehty. 4-kirjaimiset sanat ovat enemmistönä. Laatijana on yleensä V Wiren. Saattavathan ne ristikot niissä julkaisuissa silti helppoja olla, sitä en kiistä.

Voi kyllä olla, että sekoitan nyt kaksi saman firman eri julkaisua keskenään. Tuo 90 kuvaristikkoa kuulostaisi kuitenkin enemmän kirjatyyppiseltä julkaisulta kuin säännöllisesti ilmestyvältä ristikkolehdeltä.
7. Ani12.11.2003 klo 13:46
Nuo eivät kai ole V Wirenin lehtiä, mutta tyyli on samankaltainen. Eihän Wirenin tai näillä ristikoilla ole varsinaisesti mitään tekemistä helppouden kanssa. Nehän vilisevät täällä toisella palstalla lueteltuja epätoivottuja ristikkosanoja.
8. Pena12.11.2003 klo 19:08
Tervetuloa Noonis tänne omituisten otusten ja yhden höyrypään joukkoon!

d:)

Ja jos tuo mainitsemasi lehti on sinun mielestäsi paras, asia on sillä selvä. Ja pulinat pois! (No, saa täällä pulista, ja vetää ajatuksia vaikka kaljusta päästä.)
9. qwerty12.11.2003 klo 19:26
Jaa.. kukaan ei vastaa, eikä kirjoita...
Ei sitten vastaa..
..mä heitin pois kalsaritkin..
onks ny hyvä häh..
Te ette nää mua vielä, vaikka mä olen jo ny alasti.
Olis mulla vielä yksi..

Tai emmä voi, kun toi yks neljätoistavuotias vaklaa..
Kuules ny 14-vuotias ratkoja. Milloin sä täytät 15?
Kysyy yks viiskutonen.

Hieman huumoria mukaan. This is the cake.
This is humor.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *