KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > AIKUISTEN SUUSTA

4581. Aikuisten suusta

Kravattimies4.2.2009 klo 00:45
Suomensin joitain kuuluisuuksien sanomisia tähän:

Paris Hilton: "Wal-Mart... myydäänkö siellä seiniä?"

Jodie Marsh: "Eskimot ovat sivistymättömiä, koska heillä ei ole kauppoja."

Jessica Simpson: "Olin eka päivää seitsemännellä luokalla. Opettaja kysyi tietääkö kukaan kaikki kontinentit (suomeksi mantereet). Innoissani viittasin ja luvan saatuani vastasin: A-E-I-O-U..."

Sam Fox: "Minulla on kymmenen paria juoksukenkiä - yksi pari jokaiselle viikon päivälle."

Lady Victoria Hervey: "Kodittomilla on talvisin niin vaikeaa. Heidän pitäisi mennä jonnekin lämpimään niin kuin Karibialle, jossa voi syödä tuoretta kalaa koko päivän."

Britney Spears: "En koskaan ole halunnut käydä Japanissa, koska en halua syödä kalaa. Tiedän, että se on suosittua siellä Afrikassa."

Cameron Diaz luonnontieteistä: "Huomasin painovoiman jo lapsena."

Britney Spears: "Teatteriurani aloittaisin jossakin pienessä paikassa kuten Lontoo tai Englanti.”

Christina Aguilera: "Niin missähän päin tänä vuonna pidetään ne Cannesin filmifestivaalit?"

Britney Spears: "Olen kuolemanrangaistuksen kannalla. Kauheasta rikoksesta tulee antaa vastaava rangaistus. Sillä tavalla rikollinen saa opetuksen seuraavaa kertaa varten."

Paris Hilton: "En halua, että minua kutsutaan Hiltonin perijäksi, koska en ole tehnyt mitään sen vuoksi."

Ivana Trump: "Fiktio on hyvä kirjallisuuden ala. Siinä voi keksiä melkein mitä vain."

Britney Spears maailmankiertueensa alussa: "... ja missä helkatissa on Australia?"

Jodie Marsh: "Onko muna vihannes?"

Mariah Carey kuultuaan Jordanian kuninkaan kuolemasta: "Rakastin Jordania. Hän oli yksi aikakautemme parhaimpia urheilijoita."

Brooke Shields tupakanvastustuskampanjan aikana: "Tupakointi tappaa. Jos olet kuollut, niin olet menettänyt hyvin tärkeän osan elämästäsi."

Cyndi Crawford mallina olemisesta: "Studiolla ollessani yritän tosissani saada päähäni jonkin ajatuksen, ettei katseeni olisi pelkkä tuijotus."

Edesmennyt Anna Nicole Smith itsemurhapommittajista: "Eikö se satu kipeää?"

Jessica Simpson Valkoisessa talossa: "Presidentti, pidän suunnattomasti siitä, mitä olette tehneet tälle talolle!"
2. PP11.2.2009 klo 19:02
Nikita Fouganthine (Juha Valjakkala) tuomittiin v.1989 kolmesta murhasta elinkautiseen. A-studiossa hänen vaimonsa kehui, kuinka ystävällinen ja 'leppeä' hänen miehensä on eikä lainkaan ainakaan vaarallinen. Hän sanoi: "Meillä on kaikki mahdollisuudet olla ihan elinkautisesti
yhdessä."

Britannian kouluministeri Jim Knightillä on huono oikeinkirjoitustaito. Kun The Sun -lehti ilkkui Camgridgen käynyttä ministeriä, hän puolustautui: "Kirjoitan yleisesti hyvin, mutta minun täytyy keskittyä tarkastamaan tekstini paremmin." (Hän oli kirjoittanut esim. maintenance-sanan
maintainence.)
3. PP12.2.2009 klo 14:59
Tuo Kravattimiehen nimilista oli niin ulkomaalaispainotteinen, että otetaanpa mukaan aito suomalainenkin, "Masa-poika, joka on yksi Suomen viisaimmista miehistä ja luonut päiviemme iloksi monia lentäviä lauseita, jotka luultavasti tulevat elämään ikuisesti."

"Elämä on laiffii."

"Elämä on ihmisen parasta aikaa."

"Missä me ollaan, ja oonko mäkin siellä?"

"Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!"

"Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin".

"Kohtuukäyttö ei ole missään nimessä vaaraksi terveydelle, mutta missä on se kohtuus."

"Rakkaus on kuin lankakerä - se alkaa ja loppuu."

"Mieluummin poljen omaa mopoani. Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

"Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla."

"Se on ihan fifti-sixti miten käy"

"Väittävät, että minulla ei ole motivaatiota Lahden MM-kisoihin. Mutta eihän nyt ole vielä luntakaan"

"Ehkä join, ehkä en, so not, kunhan hyppy kulkee!"

"No p....han se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin!"
Mäkikisaan valmistautuvan Matin kommentti toimittajalle joka tuli kysymään mikä on miehellä mielessä.

"Uusi sauna herättää intohimoa: Kyllä nämä kelohongat kestävät rakastelumme."

"Kun sä lähdet hyppyyn, sä olet ihan yksin. Sä joudut siinä hyppyrin nokalla tekemään yksinäsi ihan omat ratkaisut. Sä oot siellä ylhäällä ihan up yours."

"Lahti on kyllä ihan mesta paikka."

"Alkoholiongelma on Mervillä eikä minulla. Mervi piilottelee kossupulloja minkä ehtii ja aiheuttaa vielä vammoja itselleen rynniessään ikkunasta pihalle."

"Vaihdevuodet eivät ole naisille helppoa aikaa. Minun ei tarvitse sanoa montaa väärää sanaa, kun Mervi jo hermostuu."

[Seppo Räty voisi olla seuraavana kommentteineen. Oikea suurlörppö koko mies. Muistan, kuinka nauroin, kun eräs toimittaja pyysi häntä sanomaan voiton jälkeen jotain painavaa: "Katepillari", kuului lakoninen vastaus.]
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *