4562. SK 4

MP25.1.2009 klo 19:42
Minun tasoiselle aika haasteellinen, mutta täynnä kuitenkin nyt on. Googleakin tarvittiin. Kuosit ja leffat eivät tuttuja. Laulaja piti tarkistaa.
x- -I saan sanan pystysanojen avulla, mutta en ymmärrä miksi tulee se mikä tulee.
2. RA25.1.2009 klo 20:10
X- -I
Täydennä alku ja poista, mitä sanotaan.
3. Jaska25.1.2009 klo 20:23
Oikein mukava ristikko hauskoine pääkuvaideoineen, ansionaan myös selvä ulkoasu. No eihän SK:n ristikoissa ole ennenkään luuppia tarvittu. Ei myöskään lyijykynän hailakka jälki kiiltopaperilla häiritse kopiokoneen hankinnan jälkeen. Kuulakynää kun en koviksissa rohkene käyttää. Hieman kummausta tässäkin tarvittiin. Eksyin ensin ensin väärän leidin keikalle!
4. ihmettelijä25.1.2009 klo 20:50
on ny suomen kuvalehtikin pilattu :)
5. Eki25.1.2009 klo 21:09
Kun Sanaris Oy aloitti SK:n palstanpidon vuonna 1989, lehden toive oli, että osa ristikoista on visaisia. Tämä xxx ei ollut ollenkaan visaisimmasta päästä. Päivärinnan/ihmettelijän nytpilallemenoargumentti on siis hieman aikansa elänyt.

Ihmettelevän Päivärinnan toisaalla esittämään vihjaukseen, että Sanoma Magazinesin arvonnoissa olisi vilunkipeliä, odotamme vastausta/tarkennusta Sanoma Magazinesilta ja/tai Päivärinnan työnantajalta Kolmiokirjalta.
6. ihmettelijä25.1.2009 klo 21:44
ensinkään se ei ollut mikään vihjaus mistään vaan ihmettely kun kaikki naisten nimiä. eikä pidä olla niin tosikkoja :)
7. Eki25.1.2009 klo 22:02
Katsotaan nyt, kuka on tosikko, ei tämä asia minua koske. Netiketti on taitoa vaativa asia.
8. RA25.1.2009 klo 23:25
Niin... ihmettelijä / kp se ihmettelee vain siellä sun täällä näillä säikeillä. Kysymys on tietysti AINA vain ja ainoastaan lapsenomaisen aidosta ja vilpittömästä ihmettelystä ja hersyvästä huumorista. Johan hymiötkin sen todistavat.

Joka muuta väittäa tai muuten tulkitsee, menköön katsomaan peiliin.
9. MP26.1.2009 klo 00:53
RA Luulen keksineeni miten sana syntyy. Siihen tarvitaan ilmeisesti korkeampaa matematiikkaa.

Ristikko oli mukavan vaikea ja antoi tilaa oivalluksille.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *