KESKUSTELUT > RISTIKOT > PAIKKOJA

454. Paikkoja

Titta1.11.2003 klo 15:33
Joku saattaa olla sitä mieltä, että ainoa oikea tapa täytellä ristikoita on pöydän ääressä, kirkkaassa valossa ja Ristisanakirja vieressä pöydällä.

Minäpä täyttelin tänään pyykkituvassa pyykkien ollessa lingossa. Ihan harmitti kun linko oli niin nopea. Vessassa minulla on Taskuristikot. Joskus olen huomannut olevani sängyssä ristikkolehden ja 4 kirjan kanssa. Kesäisin suosin myös terasseja, laitureita ja rantakallioita.

Missäs te muut?
2. Pena1.11.2003 klo 15:53

Mun mielipaikka on kotona nojatuolissa, kirjahyllyn vieressä. Siitä on kätevää ottaa tarvittavia kirjoja luettavaksi.

Päivän IS-ristikko taas 'täyttyy' työmatkalla onnikassa. Tai sitten työpaikalla trukissa, tauon osuessa sopivasti.

Kyllä baarissakin on kiva täytellä. Mutta jos siellä alkaa näkyä tähtiä silmissä (ja kaikki naiset näyttävät tähtisilmiltä), sitä vähempitähtisiä ristikoita osaa ratkoa!

(*_*)
3. Titta1.11.2003 klo 16:09
Kyllähän minäkin baarissa... Viimeistään reilun viikon päästä taas, kun on Saimaanmainioiden kokous.
4. Timppa1.11.2003 klo 17:06
Keittiön pöydän ääressä, siellä rantakallioilla (kesällä), baarissa, junassa, bussissa, sängyssä, lattialla, työpaikallakin jos olisi aikaa, parvekkeella, sairaalassa ja vielä kerran baarissa, kun Saimaanmainiot kokoontuu. Terveisiä kummisetä Sepolle...
5. Floora3.11.2003 klo 11:35
Sängyssä lähes poikkeuksetta. Kesäisin ratkon joskus bubissa iltapäivälehden ristikkoa Guinnessin kera.
6. KuuHullu3.11.2003 klo 12:07
Kotona ollessa poikkeuksetta kyljelläni maaten joko sängyssä tai sohvalla, telkkarin edessä kuitenkin.

Lauantaisin aina paikallisessa baarissa Ilta-Sanomien ristikot ihan vakio! Mutta siinäkin samanlainen ilmiö kuin pasianssia pelatessa, eli aina ilmestyy joku "kaikkien alojen asiantuntija" olan taakse neuvomaan... :(

Lauantain kovikset melkein aina jäävät vajaaksi, paitsi milloin Ristikkoystävä eksyy tänne päin, yhdessä pohtien saamme aina täyteen! Joskus myös pään...
7. Urpo3.11.2003 klo 12:12
Viikonvaihteen Kovis meni sängyssä keskioluen ja perunalastujen kera.

Palloselle: Onnistunut laadinta, meikä tuli oikein hyvälle tuulelle nokkelista vihjeistä.
8. iso S3.11.2003 klo 12:25
Pöydän ääressä, tuolissa "vapaalta kädeltä" mainoskatkon tai toisella silmällä seurattavan tv-ohjelman aikana, lomamatkalla lentokonetuolissa, ennen nukahtamista sängyssä selällään. Muuten kuin pöydän ääressä aukeaman ristikot tuppaavat olemaan hankalia ja sängyssä sekundaolkapäät eivät kestä kovin monta ristikkoa.
9. Tane3.11.2003 klo 12:29
Sohvalla on lempparipaikka, toinen sängyssä ennen nukkumaanmenoa. Myös perinteinen keittiön pöydän ääressä, Iso S:n tavoin isot ristikot.

Junamatka ilman ristikkolehteä on tylsä. Bussissa en pysty kirjoittamaan tai lukemaan, tulee huono olo. Perheen nuorimmillekin ostetaan aina reissuun ristikkolehdet mukaan. Kesällä ulkona, varsinkin maalla. Melko monta ristikkoa on tullut tehtyä sateella asuntovaunussa. Ristisanakirjan otan esille vasta kun ei muuten etene.

Ratkon nettiristikoitakin kesken työpäivän, kun työt eivät suju (onneksi olen itse oma työnantajani).
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *