KESKUSTELUT > RISTIKOT > HALUTAAN OSTAA RISTIKKOTEHTÄVIÄ

4528. Halutaan ostaa ristikkotehtäviä

Jaanas12.1.2009 klo 16:08
Halutaan ostaa suht edullisesti ristikkotehtäviä uutta ristikkolehteä varten nyt ja jatkossa.
Helppoja ja helpohkoja.

Jos osaat laatia, tarjoa.
jaanas@wippies.fi
2. Artturi Reinikainen13.1.2009 klo 18:04
Ilmeisesti tämä uusi ristikkolehti tulee olemaan nimeltään "Vilenin helpot ja halvat Ristikot?"

Herra Vileniltä kysyttiin kuinka lähti mukaan ristikko businekseen varsin menestyksekkään huoltamouran jälkeen.

"Ostettiin ristikoita kun kerran halvalla saatiin", kuului vastaus ;o)
3. j.19.2.2009 klo 19:22
Sapettaako joku?
4. Henry Haapalainen20.2.2009 klo 00:33
Ilmeisesti kysyjä on Jaana joku. Sinulla Jaana on liikeidea mutta ei tietoa alan nykytilanteesta. Rautakirjan ongelma on ollut se, että sen on pitänyt hyväksyä valikoimiinsa lähes mikä hyvänsä toivotonkin kokeilu. EU-säännöstöt ja monopoliasemassa oleva jakeluyhtiö ovat vähän ristiriidassa keskenään. Tähän on tulossa muutos, joka jyrkimmillään tulee voimaan ensi vuoden alussa. Huonosti kaupaksikäyvien lehtien jakelu Rautakirjan kautta muuttuu kannattamattomaksi ja mahdottomaksi. Se on tervetullut muutos, joka tulee supistamaan nykyisellään älyttömäksi paisunutta ristikkolehtien tarjontaa.

Kyllä uusia ristikkolehtiä tulevaisuudessakin aloitetaan, mutta tuskin jonkun sellaisen uuden yrittäjän toimesta, joka ei itse osaa laatia vaan hakee laatijoita netin avulla.

Kehitä Jaana liikeideaasi johonkin sellaiseen, missä on järkeä. Esimerkiksi tällä hetkellä Rautakirjan jakelussa ei ole yhtäkään tietokilpailuihin erikoistunutta lehteä. Minä kokeilin 80-luvulla (Visailu) ja epäonnistuin. Eli helppoa sekään ei tulisi olemaan. Mutta unohda tuo ristikkolehti-ideasi.

Olen Kirppu-ristikkolehtien päätoimittaja.
5. ihmettelijä20.2.2009 klo 11:45
edullisia? eihän niitä ole?
6. ö20.2.2009 klo 13:05
Edullinen tarkoittaa sitä, että on halpa mutta hyvä. Harvinaista kyllä, mutta ei mahdotonta.
7. ihmettelijä20.2.2009 klo 14:38
on ihan mahoton yhtälö
8. örkki21.2.2009 klo 17:58
Ihan hyvä jos tulee kilpailua laatijoista,voi vaikka tilipussi kasvaa.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *