KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > KAIKENLAISTA

4442. Kaikenlaista

Meester_Henk8.12.2008 klo 21:51
Tervehdys kaikille!

Näitä säikeitä vajaan kahden vuoden ajan seuranneena päätin tulla ulos kaapista ja laittaa lusikkani soppaan osaltani.

Eli näin:

Teen Auliksen ristikot poikkeuksetta karvaaseen loppuun asti ja joskus (lue monasti) joudun teidän muiden antamien pikku vihjeiden kautta varmistamaan lopputuloksen. Siitä kiitos kaikille!

Olen tehnyt Hesarin ristikoita vuosikausia ja selväähän on, että viimeisen vuoden aikana on menty aivan uusiin sfääreihin. Siinä ei mitään pahaa, mutta Googletus joskus ns. pännii.

Toinen paheeni on tietysti Punainen Pelikaani, ja sen kolmitähtiset ratkeavat vaihtelevasti.

Kolmantena tietenkin IS:n kovikset, jotka vaativat vielä kovasti säätöä.

Edelläolevasta käy tietysti selväksi, että olen varsin noviisi verrattuna tähän eläkeläismafian (PP, Jaska, isoS, ex-Bella, Owlie, jne) tuotantoon, mutta perästä tullaan, kunhan työelämä helpottaa.

Pointtini kirjoitukseeni on se, että kiinnostaisi tietää, kuinka paljon vastauksia (=lähetettyjä) näihin Koviksiin yms. julkaisijoille tulee? Aikaisemmin Hesari ilmoitti lähettyjen vastausten määrän, joka muistini mukaan oli keskimäärin 500/ristikko.

Mutta, kuinka on nyt ja mitä Eki saa Punaisen Pelikaanin kolmen tähden ristikoihin ja mitä tulee IS:n koviksiin? Entä Hesariin nykyään Auliksen kinkkisiin?

Arvaisin kylmiltään, että Hesariin nykyään tulee alle 200 vastausta, Pelikaaneista en osaa edes arvata, mutta Koviksiin kuvittelisin alle sataa vastausta. Itse en lähetä, joten tämä ei ole sillä lailla henkilökohtainen asia, mutta ihan vain mielenkiinnosta.

Mukavaa joulunodotusta kaikille!

-K-
2. Eki8.12.2008 klo 22:02
Suoraan sanoen en pysty noihin määriin sanomaan mitään tarkkaa. Kaikki posti menee Ouluun ja saan sieltä sitä sellaisessa muodossa, että määrät eivät selviä. Olen seuraillut, että vaikean pään voittajissa on tosi paljon nimiä, joten uskon, että visaisiinkin tulee hyvä määrä vastauksia. Vastauspostia tulee valtavasti, sen lie moni ymmärtänyt, kun ei voittoa helposti ole herunut.

IS:n koviksista olen ymmärtänyt, että vaikeimmat lasketaan kymmenissä ja helpompiin voi tulla 100-300 vastausta.
3. Eki8.12.2008 klo 22:04
Niin ja terveisiä kirjoittajien joukkoon! On mukava saada uutta verta kehiin.
4. TJV8.12.2008 klo 22:20
Tervetuloa, Meester_Henk!
Tervetuloa myös iso S mafiosojen porukoihin!
5. iso S8.12.2008 klo 23:11
Kaikenlaisiin mafioihin suhtaudun varsin karsaasti. Eläkeläiseksi en itseäni myönnä. Näillä palstoilla olen varsin selvästi vihjannut että vaihdoin vuodenvaihteen tienoilla työpaikkaa. Voihan se tietysti olla että olen vain tekevinäni työtä ja firma on maksavinaan palkkaa, mutta hyvässä uskossa elän että eläke on ajankohtainen joskus 5-10 vuoden kuluttua.

Kiitos kuitenkin kauniista toivotuksesta.
6. TJV9.12.2008 klo 07:56
Taas mä luulin, että mä tiesin, että sä tiesit mun tietäneen
sun vaihtaneen työpaikkaa. -Älä ihmeessä hellitä.
7. iso S9.12.2008 klo 21:42
Älä luulekaan että minä oletan että sinä tiedät minun epäilevän että sinä kuvittelet minun hellittävän - ihmeessä, ilman tai ilman muuta.

En minä muuten olisi mainostanut maksamaan höynäytetyn vaihtumista mutta rohkaisevaksi tai pelottavaksi esimerkiksi. Missään iässä ihminen ei näköjään ole turvassa töihin joutumiselta :-(

Tämä on muuten siitä hankala säie että on mahdotonta kirjoittaa otsikon vierestä!
8. TJV9.12.2008 klo 21:59
Voi mahoton, minkä säieotsikon Meester_Henk onnistuikin
pistämään. Kiitos!
9. Eki9.12.2008 klo 22:15
Yrittäisikö joku kirjoittaa kaiken laista? Ei onnistu ihan jokaiselta.
10. TJV9.12.2008 klo 22:18
Laki on niin kuin se luetaan.
11. Meester_Henk9.12.2008 klo 22:32
Tämän pienen v.......n siedän kyllä, kiitos, veljet, siitä! Voisiko otsikkoa muuttaa, laitetaanko vaikkapa "Noviisi starbujen armoilla".

Kaikella kunnioituksella ja tyytyväisenä tosiratkojien kielen kirvoittamisesta, tämähän on jo saavutus tavalliselle Aulis-taapertajalle!
12. Owlie9.12.2008 klo 22:57
Kai Ken laista osaisi kirjoittaa!
13. TJV9.12.2008 klo 23:03
Meester_Henk ei nyt suotta pane pahakseen. Olemme kaikki
iloisia mukaan tulostasi. Sanasepot ja minä lisäksi olemme
hyvin ilahtuneita tarjoamastasi kanavasta. Taapertajat muuten
eivät Auliksista selviäkään.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *