KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > YHTEYSONGELMIA

4412. Yhteysongelmia

Kaitsu30.11.2008 klo 19:05
Kummastuttaa minua kun en taaskaan pääse chatti-sivuille. Palvelimeltani on pääsy estetty, mikäli oikein tuota tietokone-enklattia tulkitsen. Kerran aiemminkin on pääsyni ollut estettynä, mutta silloin en päässyt koko sivustolle. Nyt on näemmä sofistikoituneemmat menetelmät käytössä.

Jos olen käyttänyt sopimatonta kieltä tai loukannut kihdin runtelemia liikavarpaita, poistun takavasemmalle. Selityksenä ja anteeksipyyntönä ilmoitan, että sanani on otettu vakavammin kuin olen ne tarkoittanut.

Onko jutuillani yleensäkään arvoa tulla täällä julki on muiden arvosteltava, mutta mielelläni olisin joutoaikoina höpissyt tutuiksi tulleiden, ja uusienkin tuttavuuksien kanssa.

Jos kuitenkin on kyse jostain väärinkäsityksestä tai –toiminnasta, pyydän ylläpitoa palauttamaan minulle chatti-oikeuteni.

Toiveikkain mielin jään odottamaan ylläpidon ratkaisua.
2. ?30.11.2008 klo 19:20
Oletko tarkastanu, ettei ole Caps Lock päällä, kun kirjoitat käyttäjätunnuksen ja salasanan?
3. Miimu30.11.2008 klo 19:37
Chattiin pääsee vain Internet Explorerilla. Oletko Kaitsu vaihtanut selainta?
4. Kravattimies1.12.2008 klo 17:33
> Chattiin pääsee vain Internet Explorerilla.

Kokeilin NetCaptorilla ja silläkin onnistui.
5. Miimu1.12.2008 klo 18:31
Poistan eilisestä kommentistani "vain" sanan. :-). Tarkennus siis: sen tiedän, ettei Firefoxilla ja Chromella ainakaan pääse. Tai no - pääse ja pääse... Nimi tulee listalle, muttei nää muuta kuin seuraavan tekstin:

"Not Found

-The requested URL /juttelu/chat/messagesL.php3 was not found on this server."
6. Kaitsu1.12.2008 klo 20:03
IE:tä minäkin käytän, enkä ole tehnyt mitään muutoksia koneeni asetuksissa. Minulla ei ole enää oikeutta vierailla chatti-sivullanna. (Sniif)

Olisikohan mahdolista, että tuo Wimax-loota puuhastelee omiaan? Kas kun nettiyhteyteni ovat nykyisin radioaaltojen varassa. Siis sen jälkeen kun Sonera, vastoin viime aikojen tiedotteitaan, yksipuolisesti keräsi puhelinlankani parempaan käyttöön.
7. Jukkis1.12.2008 klo 22:16
No Kaitsu jos kopsaisit tänne sen ilmoituksen jonka saat kun chattiin yrität etkä pääse, niin joku voisi siitä ehkä päätellä jotain. Tuo aloitusviestissäsi oleva oma tulkintasi "Palvelimeltani on pääsy estetty" tuskin on paikkansapitävä, ei sinulla varmaankaan mitään palvelinta ole.
8. Ylläpito1.12.2008 klo 22:43
Ei pitäisi olla Kaitsulla estoja. Ainoastaan se moninimipuffaajan osoite suljettiin.
9. Kaitsu2.12.2008 klo 10:36
Yöllä kokeilin sisareni koneella, ja yllätys nimimerkilläni ei ollut mitään vaikeutta päästä chattiin.

Kun en ole itse tehnyt mitään muutoksi oman koneeni asetuksiin, jää johtopäätökseksi että jokin riiviön virtuaalinettipirulainen on puuhastellut bittiavaruudessa kannaltani sopimattomia.
10. Kaitsu9.12.2008 klo 02:52
You don't have permission to access /juttelu/chat/index.php3 on this server.

Että tommosen tiedon saan, kun omalta koneelta chattiin yritän.
11. Kaitsu4.1.2009 klo 16:00
Ei onnistu chattiin pääsy vieläkään. Lankonikin vietti ongelman kanssa aikansa, ja hän sentään tietääkin jotain näistä tietokoneista. "jostain syystä minun tunnuksiani ei hyväksytä. Miksi, en tiedä." oli hänen kommenttinsa.
12. rewq4.1.2009 klo 17:05
sama täällä. viimeisiä vetää vuokilan chatti
13. ytrewq4.1.2009 klo 17:16
tai. mitä hinkua on tähän chattiin edes yrittääkään. Jäämistökirjoittajat ovat oikeasti sieltä
14. Jukkis4.1.2009 klo 18:06
Ei Kaitsu sinun tunnuksella varmaankaan ole asian kanssa mitään tekemistä. Sanoithan tuossa itsekin, että toiselta koneelta pääset. Chat-systeemistä on jotenkin onnistuttu saamaan aikaan ihmeellinen selainriippuva härdelli. Kun sinne yrittää Firefoxilla, niin saa tällaisen ilmoituksen:

"The requested URL /juttelu/chat/messagesL.php3 was not found on this server."

Mutta kun menee IE:llä, niin sitten tuo messagesL.php3 vissiin löytyykin, kun kerta ei tuollaista ilmoitusta tule, tai sitten jostain käsittämättömästä syystä IE ei tuota edes yritä hakea.

Kokeiles kirjautua chattiin jollain ihan keksityllä tunnuksella, jota kukaan ei ole rekisteröinyt, jolloin sinne pääsee ilman salasanaa. Mitä tapahtuu?

Jos sulla on IE, niin mikä versio? Voihan olla, että tuo selainkohtaisuus toimii esim. jollain vanhemmalla IE-versiolla sinun kokemallasi tavalla.
15. Aikku4.1.2009 klo 18:14
Ei pääse Kaitsun koneelta ristikkoarkistoonkaan...
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *