KESKUSTELUT > RISTIKOT > ONNENSANAT

438. Onnensanat

Pena28.10.2003 klo 14:41
Eilen ostin Onnensanat-arvan ja voitinkin 5 euroa.

Hetkinen...voitinko?

No enpäs voittanutkaan, sehän maksoikin 5€!

Mutta koska EN ole PELIMIES, lasken myös sijoitetut rahat. Joskus aikoinaan ihmettelin miten hyvin pelimiehet voittavat kaikenlaisista peleistä. Sitten älysin, että he eivät laske sijoitettuja rahoja ollenkaan, vain voitoilla kehutaan!

Varsinainen asia: onko tietoa, kuka/ketkä laativat Onnensanojen ristikot?
2. Eki28.10.2003 klo 15:22
Tietokone ne laatinee, siinä kun saa olla tiettyjä kirjaimia tietyt määrät. Ei mitään tekemistä hyvien ristikoiden kanssa...
3. Titta28.10.2003 klo 15:39
Minä ostelin niitä yhteen aikaan jonkun verran. Tarkkaan kun valitsi arvat niitten sanojen perusteella, niin jonkun aikaa pysyin suht koht omillani. Sitten kyllästyin.
4. Pena28.10.2003 klo 17:35
Eihän ne hyviä ristikoita ole. Kai niitä kuitenkin voi ristikoiksi sanoa?

Iso voitto tekisi hyvää!
5. Titta28.10.2003 klo 18:57
Tänne kans iso voitto!

Saahan sitä toivoa...
6. Pena2.11.2003 klo 18:42

Vielä piti palata aiheeseen kun vähän hämmästelen yhtä juttua. Sanasepon 20v-juhlanumerossa sivulla 13 on 'mainos' Onnensanoista. Siinähän kehotetaan: "raaputa ristikkoa".
Ihmettelen, kun tuo Sanaseppo ei varsinainen mainoslehti ole. Onhan siellä ristikkolehtien mainoksia, mutta ne minä 'ymmärrän paremmin'. Tosin oon ollu jäsen vasta pari vuotta enkä aikaisemmista lehdistä tiedä.
Onkohan niin että kirjoittajalla on 'oma hieho ravissa'? Istuneeko Hyvönen myös Veikkaus Oy:n hallituksessa?

Onko tämä arvokeskustelua?
Ei, vaan arpakeskustelua.

Keskustellaan arvoista, on se sen arvoista!

d:)
7. Pena4.1.2012 klo 10:02
Nyt Veikkauksen nettisivulla on sanaristikko-arpa. On kolmea vaikeustasoa: helpot, haastavat ja vaikeat. Kullekin on määritelty tavoiteaika. Ikävä kyllä tavoiteajan puitteissa ratkaiseminen ei vaikuta mahdollisen voiton suuruuteen, vaan sen määräävät löytyneet voittosanat.
8. Eki4.1.2012 klo 10:37
Hauska kuulla, että se on nyt siellä. Alkuunsa on 12 erilaista, joista yksi visainen, ei kauhean visainen sekään. Ratkomistaidotonkin siis voittaa yhtä lailla kuin se joka ratkoo oikein.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *