KESKUSTELUT > RISTIKOT > RISTIKOIDEN TALLENTAMISESTA YM.

4264. Ristikoiden tallentamisesta ym.

Sari Salminen6.10.2008 klo 02:16
Olen ihmetellyt sitä,miksei kesken jäänyttä ristikkoa voi tallentaa kuin kerran ja ainoastaan ensimmäisenä tallennettu versio jää voimaan. Olisi kiva,jos voisi tallentaa sen uudestaan,jos jostain syystä ei saa sitä kokonaan loppuun vielä toisella tai kolmannellakaan kerralla.
Toiseksi olisi todella hyvä,jos tänne lisättäisiin avuksi ristikkosanojen "apusanasto ja kuvasto" vaikeimpien ristikoiden opetteluun.
Kolmanneksi olen miettinyt,että olisikohan mahdollista,että esim.ristikon järjestysnumeron avulla voisi hakea suoraan ristikon tai ainakin päästä lähelle sitä kohtaa,mikä on kesken....?
Olen innokas tämän sivuston käyttäjä ja järjestelmällisesti käyn kaikki ristikot läpi ja yksi ainoastaan on jäänyt ratkaisematta. Oli liian vaikea. Tämä on todella hieno asia saada ratkoa ristikoita netissä. Minulle se on erittäin hyvää terapiaa ja samalla oppii uusia sanoja ja jopa yleissivistystä ja sivistyssanoja.
Pienestä pitäen olen ollut kiinnostunut ristikoista ja pikkuhiljaa siitä kehittynyt.
Erittäin hyvä juttu on,että heti näkee,jos jokin sana on väärin.
Kiitos teille kaikille mukana oleville tekijöille ja toivottavasti jaksatte jatkaa tätä sivustoa jatkossakin.
2. Eki6.10.2008 klo 02:21
Ensimmäisestä ongelmasta en osaa sanoa mitään, en ole tuollaisesta ainakaan tiennyt.

En ihan keksi, millainen apusanasto ja -kuvasto vaikeisiin voitaisiin kehittää. Ristikkorengistä (ristikkorenki.net) löytyy kaikenlaista myös selitettynä. Muuten vaikeampien ystävät yleensä haluaisivat selvitä omalla hoksauksella.

Ristikoiden määrän noustua suureksi niiden lajittelua voisi kehittää. Otetaan tämä mukaan pohdintaan, kun hommaan ryhdytään.

Kiitos vaan kiitoksista kaikkien puolesta ja toivottavasti viihdyt jatkossakin.
3. Jukkis6.10.2008 klo 09:39
Kyllä tuo tallentaminen minulla toimii ihan oikein, eli kun tallentaa ristikon monta kertaa, niin viimeisin tallennus on myöhemmin haettavissa esille. Tuo tallennushan tapahtuu ristikon täyttäjän koneelle, joten ehkä sitten koneessa voi olla joku asetus niin, että tuo ei toimikaan oikein.
4. Sari Salminen11.10.2008 klo 09:19
Kiitos vastauksista. Varmasti viihdyn täällä ratkomassa ristikoita. Hyvää loppuvuotta kaikille. : )
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *