KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > IS KOVIS 27.9.2008

4243. IS KOVIS 27.9.2008

Owlie28.9.2008 klo 13:18
Onkohan tämä Simbergin uusin varmasti kolmen pallukan työ? Useimmiten kolmoset jäävät minulta kesken. Täynnä on. EI LOISTA VIELÄ JNE erinomainen vihje.
2. Eki28.9.2008 klo 13:20
Luoja tietää, sanotaan, mutta ristikoiden tapauksessa usein ei, ainakaan varmasti. Hyvä jos ei ole paha kolmonen.
3. kp28.9.2008 klo 13:59
niin ei sitä kukaan tiedä?
4. Eki28.9.2008 klo 14:05
Siinä mielessä ei, että kokemus on jokaiselle erilainen. Täyskolmonen toiselle, toiselle ehkä kakspuol. On taidettu joskus olla jostakin ristikosta hyvin samaa mieltäkin.
5. PP28.9.2008 klo 16:59
Ei tämä nyt ihan läpikirjoitettava ollut. Alaosa sai ajattelemaan, että on hyvinkin helppo. Mutta sitten iski jumi, joka jyrsi laholatvaa kohtuullisestii.

Vasen yläkulma olisi ratkennut ensimmäisellä psyykkauksella,
mutta 'tulenarkoja' kiukutteli. Kun vielä 'hunajaiseen' tuppasi vängällä kortonkia, niin hässäkkä oli valmis. Mutta sekin selvisi. Oikean alanurkan pilkullinen 'FE' oli hauska sekä KANTAA KRUUNUA AIKANSA monta eri mahdollisuutta antava.

Jaska ährää vielä omansa kanssa. Itse ratkoin aamuvirkkuna. Ei ehkä parasta Simbergiä, mutta pallukat
pysyy kolmessa.
6. Jaska28.9.2008 klo 17:24
Ihan täyskolmonen mulle, jopa yli keskim. ratkonta-ajan. Kunto taitaa olla huono, onkohan ylisellainen. Harjoittelua pitää vähentää?

Vasen alakulma on melkeinpä pehmistasoa, mutta kokeneena tiesin, että seinä tai useampi tulee pian vastaan. Omat virheet ("varmat sanat"), joista Simberg on toki vastuussa (esim. RAUHATON ja ASE KAUPASSA) aiheuttivat hammasten kiristystä, vaan ei sentään itkua.

Mistään en löydä mitään varsinaista narinan aihetta, mikä vähän jurppii. Toisaalta ei mahtavia ahaita syntynyt yhtään, joten tämän tasaisen harmaankivenvaikean ristikon arvosanaksi jää tasaysi.
7. Lauri Kultti28.9.2008 klo 20:03
Kävin viikonlopulla Laukaan lähellä hakemassa metsästä puolukoita ja sieniä sekä järvestä siikoja ja ahvenia. Siinä ohessa ratkoin kovista. Pääkuvan alinen alue takkusi pisimpään. Siinä ei toki ollut "ratkaisuun" vaadittavia numeroita, mutta eihän niitä numeroitakaan oikein kehtaa lähettää, ellei koko ristikko ole valmis. Tämä tietysti koskee vain minua; muut saa kehdata ihan omilla tavoillaan!

Owlieta peesaten miellän tämän normaalia helpommaksi vaikeaksi Alfiksi (olipa kimurantisti sanottu).
8. tonimikael29.9.2008 klo 01:20
Joko mie alan oleen jo sm-kisakunnossa, tai tää tosiaan oli normaalia paljon helpompi. Aikaa meni tunteroinen ja se on muksi tosi vähän. Älä lyö paljoa, muksi tosi vähän!
9. matts29.9.2008 klo 12:52
TULENARKOJA, ovatko ne?
ASE KAUPASSA? onko kysymys looginen vastauskeen?
Onko siellä myös yksi sana kahteenkertaan, toinen monikossa - ok eri merkityksessä kai se sopii..

Hyvä ristikko vaikka on mulla vielä 4-5 numeroruutujen välillä tyhjiäkin.
10. Eki29.9.2008 klo 12:54
ASE KAUPASSA puhutti tarkastuksen yhteydessä. Ei ollut parhaita vihjeitä. Jäi kuitenkin. Vastausken jätän kertomatta.
11. matts29.9.2008 klo 13:01
(ei löydä nakit näppäimiä - taaskaan D:)
12. marjuko1.10.2008 klo 18:15
Ei mulle tämmöiset tunteroisessa aukea, mutta eipä sillä väliä. Pääasia että on pää + siellä vähän asiaa jolla näitä haastetaan. Meni kyllä monia tunteroisia. Simbergit ovat minulle aika kovaa kamaa, mutta nyt löysin perille. Kivoja jujuja mm. "korvissamme korvaamattomia" ja vaikka "ei merkillinen", niiden jo edellä mainittujen mukavien vihjeiden lisäksi.
13. he2.10.2008 klo 09:01
kyllä tämä varmaan on vähän helppo kolmonen, jopa meitsillä ratkesi vasen + oikea alareuna! daa, daa..
mutta keskiökin voisi vähän aueta, jos vaikka vihjailisi joku, mihin "passissa" vihje liittynee, mille alueelle?
14. EJlo2.10.2008 klo 11:22
Tässä tapauksessa ei ole kysymys matkustukseen liittyvästä asiakirjasta.
15. he5.10.2008 klo 14:10
Kiitos vihjeestä, mutta kauaksi jäi vielä täysinäisestä...
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *