KESKUSTELUT > RISTIKOT > MITÄ SEURAAVAKSI

4054. Mitä seuraavaksi

next level19.6.2008 klo 17:51
Terve

Olen 40v nuorimies Uudeltamaalta ja aiemmin olen ollut satunnainen kesäristikkoilija, kunnes viime kesänä jäin juntturaan 90 kuvaristikkoa lehteen.
Tuota lehteä olen nyt vuoden verran täytellyt n.3 ristikkoa per istunto tahdilla.
Normi istunto kestää ehkä n.10-15 minuuttia riippuen vatsan toiminnasta.
Nyt ajattelin siirtyä askeleen eteenpäin eli mikä voisi olla vaikeusasteikolla seuraava lehti, jota kannattaisi alkaa täytellä?
2. ö19.6.2008 klo 19:05
Siis alta viisi minuuttia per ristikko. Siirry suoraan Punaiseen Pelikaaniin.
3. T.Avis19.6.2008 klo 19:11
Siis 30 istuntoa vuodessa?
4. Eki19.6.2008 klo 19:15
Jos keskis-tasoisia ristikoita haluaisi isompina satseina, tuskin mikään lehti tarjoaa sellaista.
5. Jukkis19.6.2008 klo 20:16
Ei kun 180 istuntoa vuodessa. Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.
6. Olavi Kivalo19.6.2008 klo 20:54
Yksi askel eteenpäin voisi olla myös joku laksatiivi.
7. tonimikael19.6.2008 klo 21:01
Älkääpä pojat höpöttäkö joutavia, vaikka vähän naurattikin tuo OK:n juttu. :)

Iisakin visaisissa lienee aika mukavan vaikeaa ristikkoa (tosi vaikeita ei tietääkseni kovin monta). Paksu pelikaani tarjoaa ihan mukavaa ajanvietettä, kirppuristikoissa vähän haastavampia?, sanaseppolehti tarjoaa monen tasoista myös. Olisiko noissa jotain...
8. Eki19.6.2008 klo 23:22
Juuri kauppoihin on tullut sekä KesäKirppu että Punainen Pelikaani, joissa on vaikeusastetta laidasta laitaan. Voi olla, että niissä on tuota keskialuetta suhteellisen paljon. Paksussa Pelikaanissa on aika paljon helpohkoa tavaraa, mutta voi se olla monessa suhteessa hankalampaa kuin 90 ristikkoa -lehdessä. Iisakin visaisissa on myös keskikastia. Nämähän tonimikael jo melkein mainitsikin.

On ennenkin täällä kirjoitettu, että kolmen tähden asteikossa semmoiset kaksi- viiva kaksijapuolitähtiset ovat yllättävän harvinaisia ja toisaalta olisivat monelle just sopivia. Silti kokonaisena lehtenä tuskin menestyisi.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *