KESKUSTELUT > MUUT AIHEET > LOPPUKIRI, JA MUUTKIN PÄLÄTYSTÄ

3843. loppukiri, ja muutkin pälätystä

heltsu19.2.2008 klo 11:13
Onko muuten ketään muuta joka jättää ristikoiden täyttämisen aivan viime metreille ennen ku pitää lähettää Minä tässä yrittänyt punnertaa "ykkös punkista" ja käy niin ettei vaikeimpia edes yritä kun ei kerkiä. Tietenkin vois enemmän saada aikaan jos koko päivän pyhittäisi tälle mut on sitä muutakin tekemistä eikä tämä olisi sitten enää rentoakaan.
Niin ja sitten nämä noin sanotut uudet laatijat..oi ei Pitkälä on melko "piru" :) ja Hakonen :E miks pitää olla tollainen teksti kuvat??? Malot "paksussa"hampaita välillä kiristellen arg..mitä sanoja. Kaikissa laatijoissa on jotain iikk..
Ja lopuksi vielä piti hankkia suurennuslasi kakskin :) vaikka on lukulasit. Kuvat joskus niin epäselviä että.. ei lehdessä vika mun näössä,vain yksi silmä käytettävissä lukemisen ja katselun kannalta. Mutta kuitenkin nautin näistä ristikoista. Punkis ja Paksu paras. Tullut jo vuosia. Jatkoja... Edessä ois tään jälkeen taas Paksun loppukiri maaliskuussa ja viime pe tulleen punkiksen huhtikuussa. Pitäis kai yrittää ennemmin. Hih.
2. tonimikael19.2.2008 klo 13:17
No en oo piru, tukankin olen uskaltanu ajella, ku ei oo sarvia joita piilotella. :)
3. heltsu19.2.2008 klo 13:30
ai ne sarvet hmm.... olet tainnut ne samalla tukanleikkuun kans typistää. Ei ku olet muuten vain niin ilkeä kielen vääntäjä.. Huomasin äskettäin kun sain ton yhden tehtyä.
4. tonimikael20.2.2008 klo 00:39
No sehän meni sitten niinku pitikin, kun valmiiksi sait! Ja ruotiakin niitä saa (=pitää?) ihan yksityiskohtaisestikin, niistä sitä "vanhakin" saattaa oppia... :)
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *