KESKUSTELUT > RISTIKOT > SOITTAAKO IS KAHDESTI?

3690. Soittaako IS kahdesti?

Ikka22.11.2007 klo 11:34
Tässä olen miettinyt, miten on jos IS soittaa, että olen voittanut ristikosta enkä ehdikään vastaamaan ajoissa tai känny on sulki, että soitetaanko uudestaan vai kilauttavatko he heti kaverille?
2. JUHANI.TOLVANEN@SANOMA.FI22.11.2007 klo 12:37
Kysymyksestä kiittäen: soitamme niin kauan, että ko. taho saadaan kiinni.


terv.

Juhani Tolvanen
IS
3. Tuulia23.11.2007 klo 08:14
Ei se kyllä ihan näin mene. Minuutti sitten tarkistin asian ystävältäni, joka voitti noin kuukausi sitten 250 ekeä IS:n ristikosta. Vastauksen hän oli lähettänyt tekstiviestillä. Hänelle oli tullut puhelimeen soitto, johon ei ollut vastannut. Muutaman päivän päästä tuli Sampo-pankista ilmoitus voitosta. IS oli ilmeisesti puhelinnumeron perusteella selvittänyt henkilöllisyyden ja osoitteen.
Vaikuttaakohan tähän se, että hänelle on puhelimessa esto mainospuheluista. Äsken keskustelimme asiasta. Nyt hänkin sitten huomasi, että hölmöä lähettää vastaus tekstiviestillä. Onkohan se IS:n puhelinnro verrattavissa johonkin tällaiseen "mainosnumeroon" ?
4. Pena23.11.2007 klo 12:01
Niinpä. Useita kertoja olen voittanut IS-ristikoista. Olenkin ihmetellyt juttua "soitamme sinulle", koskaan eivät ole soittaneet. Saanevat (tekstiviesti)numeron perusteella haettua nimen ja osoitteen?
5. matts23.11.2007 klo 12:05
Niinpä. Useita satoja kertoja olen lähettänyt (oikean) vastauksen IS-ristikkoon eikä kertaakaan ole tullut soittoa ei voittoa.
Mutta eipä mulla muutenkan arvonnoissa ole onnea.
6. :-D23.11.2007 klo 12:41
Eihän Juhani Tolvanen sanonutkaan, MIHIN he soittavat niin kauan, että kyseinen taho saadaan "kiinni". ISlle riittää sen verran tarkat henkilötiedot, että palkinto voidaan laittaa maksuun tai lähettää oikeaan osoitteeseen.

Jotain rupatteluhetkeäkö te onnenpekat vielä kaipaisitte?
:-D
7. Pena23.11.2007 klo 12:43
Jo vain ristikoista voisi rupatellakin!

d=)
8. PB24.11.2007 klo 23:35
Onnea sinulle Pena. Olet tosiaan voittanut usein IS ristikoissa. Seuraan aina olisiko edes tuttuja voittajissa ja sinä olet varsinainen Hannu Hanhi! Lounas on vielä tarjoamatta, mutta en ole unohtanut. PB
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *