KESKUSTELUT > RISTIKOT > PELIKAANIEN PERUUTUS

3639. Pelikaanien peruutus

tillooja15.10.2007 klo 10:18
En kyllä halua omaa nimeäni tähän laittaa, mutta en enää keksi muutakaan paikkaa. Mutta kun sähköpostiosoitetta ei löydy, puhelin ei vastaa (pelikaaniristikoissa ilmoitettu puhelinnumero ei ole muuten vastannut ensimmäistäkään kertaa, kun olen sinne yrittänyt soittaa). Olen tehnyt Mustan pelikaaniristikon tilausperuutuksen netissä aikoja sitten, mutta niin tuo vain postiluukusta kopsahti taas, no uutta laskua ei ole tullut, mutta laskutusjakso on oman muistikuvani mukaan loppunut kyllä jo elokuussa. Kaipaan nyt jotain TOIMIVAA osoitetta, mihin ottaa yhteyttä.

Huh, onko nämä kestotilaukset ikuisuustilauksia, joista ei mitenkään pääse eroon? Kun ei aika riitä kaikkiin lehtiin kuitenkaan, niin ostaisin mieluummin irtonumeroita.
2. Eki15.10.2007 klo 10:32
Lähetä viesti tämän sivun ylälaidassa olevaan osoitteeseen. Pannaan tilausasiat ajan tasalle.

Tilauspalveluun pääsee tällä hetkellä parhaiten meiliosoitteella marjo(piste)hummasti(ät)movika(piste)fi. Kun olen joskus maininnut, että kaikki soittajat eivät ole päässeet läpi, vastaus on ollut, että koko ajan puhelimeen vastataan, mutta usein puhelut kasaantuvat lehtien ilmestymisaikoihin.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *