KESKUSTELUT > RISTIKOT > LOSKAMAANIKOT

3619. Loskamaanikot

Toinen loskis30.9.2007 klo 10:32
Sanokaa hyvät maanisdepressiiviset kaikkitietävät meille talipäille, mikä on Jukka & Jonni???

Jokuhan sekin tietty on, _ _ olait, kaiketi, ei ihan varmasti.
Kerro, Zorbas! (Zorbatar pelaa ihan yhtä hyvin...;-) )
2. Antti Viitamäki30.9.2007 klo 11:32
Joskus tunne suurta varmuutta siitä, että internetissä liikuskelee joukko ihmisiä jotka tekevät työksensä vain yhtä asiaa: jättävät keskustelusivuille viestejä, jotka ovat näennäisesti käsittämättömiä, mutta jotka itse asiassa subliminaalisesti ohjelmoivat aivojamme uudelleen. Enhän minä moista tietenkään voi millään todentaa.

Nyt täytyy mennä. Alkoi yhtäkkiä tehdä hirveästi mieli koeajaa se uusi Opel.
3. iso S30.9.2007 klo 11:44
Tietämättä mistä on kysymys oletan varmuuden vuoksi että ongelma on tullut eteen ristikossa jossa on vielä palautusaikaa on vielä jäljellä. Sellaisissa tapauksissa täällä on tapana jättää talipää-raukat kitumaan vailla tarkkaa vastausta, mutta jonkinlaista lohtua lisävihjeiden muodossa tarjoten.

Kohtalaisella varmuudella epäilen että tuossa on kaksi kirjainta väärin. Joku huimapää saattaisi huomata että sana "erolait" istuu tuohon malliin mutta eipä suju sen sovittaminen vihjeeseen kuin tanssi.

Jukka on tanssija ja Jonni juontaja. Jonni on myös salanimellä esiintyvän laulajan oikea nimi; en tiedä onko kyseessä sama henkilö.
4. Toinen loskis (avec)30.9.2007 klo 15:06
Eiku joo, sanoi Jari Tervokin. Minäkin käväisin Obelix- liikkeessä, ja asia on selvä.

Mutta. Miksi ne Viitamäen keskiaukeamat ovat keskimäärin ottaen staattisiin, elleivät peräti infantiilisiin, lähes epilepsiakohtausta lähenteleviin sfääreihin johdattelevan visaisia?

Noinkin kiltin ihmisen kyseessä ollen en mitenkään usko, että kyseessä voisi olla minkään tasoinen antipaattinen trauma aloittelevaa ratkoja- raukkaa kohtaa.

Ei Antti. Ne ovat IHAN MAHTAVIA HAASTEITA. Ja kiitos,
t. Sakari/Maikki
5. Antti Viitamäki30.9.2007 klo 19:57
Päästyäni autokauppaan tajusin, että eihän minulla ole edes ajokorttia. Oh well.

Loskiksille ja Zorbattarille terveisiä, että kunhan laadin ensimmäisen keskiaukeamani, niin yritän tehdä siitä suhteellisen helpon. ;-) Kiitos teille!
6. Jaska30.9.2007 klo 21:35
Tuskin onnistut, mutta ei se mitään. Löytyypähän yritelmäsi kuitenkin loppusivuilta.
KOMMENTOI

Pakolliset kentät merkitty tähdellä *